Czym powinien się charakteryzować idealny hotel na organizację firmowej konferencji
Zaplecze techniczne
Oprócz metrażu istotne jest także wyposażenie. Klimatyzacja i Internet bezprzewodowy dla wszystkich uczestników to obecnie niepodlegający dyskusji standard. Niezbędny będzie też sprzęt audio-wideo wysokiej klasy, w tym nagłośnienie i projektor, a także możliwość pełnego zaciemnienia sali, by korzystanie z tego ostatniego było możliwie komfortowe. Nie zapominajmy ponadto o odpowiedniej infrastrukturze elektrycznej, która z jednej strony zapewni wystarczającą liczbę dogodnie umiejscowionych gniazdek, a z drugiej – nie stworzy ryzyka zaplątania w kable.Czynniki uprzyjemniające pobyt
Idealny hotel do zorganizowania firmowej konferencji musi dysponować również zapleczem gastronomicznym, które nie tylko ułatwi, ale też umili w niej udział. Nie mniejsze znaczenie ma baza noclegowa dla gości przybywających z daleka, konieczna w przypadku eventów trwających dłużej niż tylko kilka godzin. Oprócz komfortu pokoje powinny zapewnić uczestnikom np. możliwość schowania laptopa w sejfie czy zrelaksowania się przed telewizorem.Kwestie logistyczne
Najbardziej wymagającym klientom biznesowym dobry hotel zaoferować jednak musi coś więcej, czyli chociażby strefę SPA & fitness, w której goście znajdą wytchnienie po wielogodzinnych szkoleniach czy negocjacjach. Dla tych zaś, którzy przy okazji konferencji chętnie poznają lokalne zabytki i atrakcje, znaczenie mieć będzie dogodna lokalizacja obiektu, a więc kolejny ważny czynnik, który należy wziąć pod uwagę. Bezproblemowy dojazd z autostrady, lotniska lub dworca jest przy tym równie kluczowy co obecność strzeżonego parkingu, na którym bez obaw pozostawią swe pojazdy osoby zmotoryzowane.Dziękujemy za ocenę artykułu
Błąd - akcja została wstrzymana