Artykuł sponsorowany

Idealna sala konferencyjna, czyli jaka?

Idealna sala konferencyjna, czyli jaka?
Przygotowując konferencję, szkolenie lub inny duży event dla pracowników bądź zaproszonych gości, w pierwszej kolejności szukamy odpowiedniego miejsca na organizację wydarzenia. Co należy brać pod uwagę w ocenie dostępnych Sali konferencyjnych, żeby mieć pewność dobrego wyboru?

Przede wszystkim lokalizacja

Kluczową kwestią jest to, gdzie mieści się dana sala konferencyjna – nie ma tutaj znaczenia, czy organizujemy spotkanie pracowników firmy, czy może konferencję, na którą ściągać będą goście z innych miast lub nawet krajów. Co należy rozumieć przez dobrą lokalizację? Przede wszystkim dobra lokalizacja to miejsce, do którego gościom będzie łatwo się dostać różnymi środkami transportu. Jeśli do wybory mam obiekt położony w centrum dużego, dobrze skomunikowanego miasta oraz obiekt położony z dala od największych węzłów komunikacyjnych, to pierwsza z tych dwóch opcji będzie zdecydowanie lepszym wyborem. Wyjątek może stanowić sytuacja, jeśli zapewniamy uczestnikom transport – np. w przypadku konferencji firmowych, kiedy wszyscy pracownicy wyruszają na spotkanie z jednego punktu. Druga kwestia związana z lokalizacją to oczywiście jej prestiż. Warto pamiętać, że od renomy miejsca w dużej mierze zależy odbiór organizowanego spotkania. Sale konferencyjne mieszczące się w obiektach blisko centrum to zazwyczaj najlepsze miejsca na organizację eventu i jednocześnie najbardziej oblegane – należy pamiętać, żeby dokonywać rezerwacji z dużym wyprzedzeniem.

Odpowiednia wielkość

Drugą istotną kwestią, którą powinniśmy się kierować w wyborze Sali konferencyjnej, jest jej wielkość. -Powinna ona być adekwatna do ilości zaproszonych gości – mówi przedstawiciel hotelu Royal - każdy z nich powinien otrzymać własne miejsce siedzące, niedopuszczalne jest, żeby ilość miejsc siedzących była mniejsza, niż liczba gości. Oczywiście należy brać pod uwagę, że w Sali powinno się znaleźć dość miejsca dla osób prowadzących oraz występujących w czasie konferencji, a także wykorzystanego w celu jej przeprowadzenia sprzętu. Należy unikać ścisku, gdyż w dużej mierze odbije się to komforcie zaproszonych uczestników wydarzenia.

Wyposażenie obiektu

Ostatnia z istotnych kwestii to wyposażenie Sali konferencyjnej. Należy pamiętać, że nie każdy obiekt posiada własny sprzęt audiowizualny – głośniki, mikrofony, rzutniki - niekiedy trzeba będzie zorganizować go oddzielnie u specjalnych firm. Warto jednak pamiętać o niektórych rozwiązaniach, które wpływają na komfort zaproszonych gości, np. klimatyzacji, która w dzisiejszych czasach stała się już standardem w tego typu obiektach.

form success Dziękujemy za ocenę artykułu

form error Błąd - akcja została wstrzymana

Polecane firmy

Dbamy o Twoją prywatność

W naszym serwisie używamy plików cookies (tzw. ciasteczek), które zapisują się w przeglądarce internetowej Twojego urządzenia.

Dzięki nim zapewniamy prawidłowe działanie strony internetowej, a także możemy lepiej dostosować ją do preferencji użytkowników. Pliki cookies umożliwiają nam analizę zachowania użytkowników na stronie, a także pozwalają na odpowiednie dopasowanie treści reklamowych, również przy współpracy z wybranymi partnerami. Możesz zarządzać plikami cookies, przechodząc do Ustawień. Informujemy, że zgodę można wycofać w dowolnym momencie. Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityce Cookies.

Zaawansowane ustawienia cookies

Techniczne i funkcjonalne pliki cookie umożliwiają prawidłowe działanie naszej strony internetowej. Wykorzystujemy je w celu zapewnienia bezpieczeństwa i odpowiedniego wyświetlania strony. Dzięki nim możemy ulepszyć usługi oferowane za jej pośrednictwem, na przykład dostosowując je do wyborów użytkownika. Pliki z tej kategorii umożliwiają także rozpoznanie preferencji użytkownika po powrocie na naszą stronę.

Analityczne pliki cookie zbierają informacje na temat liczby wizyt użytkowników i ich aktywności na naszej stronie internetowej. Dzięki nim możemy mierzyć i poprawiać wydajność naszej strony. Pozwalają nam zobaczyć, w jaki sposób odwiedzający poruszają się po niej i jakimi informacjami są zainteresowani. Dzięki temu możemy lepiej dopasować stronę internetową do potrzeb użytkowników oraz rozwijać naszą ofertę. Wszystkie dane są zbierane i agregowane anonimowo.

Marketingowe pliki cookie są wykorzystywane do dostarczania reklam dopasowanych do preferencji użytkownika. Mogą być ustawiane przez nas lub naszych partnerów reklamowych za pośrednictwem naszej strony. Umożliwiają rozpoznanie zainteresowań użytkownika oraz wyświetlanie odpowiednich reklam zarówno na naszej stronie, jak i na innych stronach internetowych i platformach społecznościowych. Pliki z tej kategorii pozwalają także na mierzenie skuteczności kampanii marketingowych.