Artykuł sponsorowany

Lunch jako udane spotkanie biznesowe w restauracji

Lunch jako udane spotkanie biznesowe w restauracji
Coraz częściej pracownicy większych i mniejszych firm wybierają się podczas codziennej przerwy w pracy na lunch. To moment, w którym można nie tylko samotnie odsapnąć, ale też spędzić z kolegami z pracy czas w luźniejszej atmosferze lub poświęcić go na spotkanie biznesowe. Posiłek tutaj ma znaczenie, a jego serwowanie powinno odbyć się w miejscu sprawdzonym, które urzeknie każdego uczestnika.

Lunch, czyli jedzenie i rozmowy o biznesie

Samo słowo lunch pochodzi z krajów anglosaskich, a od ponad dwudziestu lat stosuje się je w biznesie jako określenie czasu na posiłek. Najczęściej spożywa się go w godzinach 10:00-13:00, a miejsce wybierane jest w taki sposób, aby spełniało potrzeby uczestników spotkania. Kiedy umawiamy się na lunch biznesowy, warto stosować się do zasad prawidłowej etykiety. Aby wywołać dobre wrażenie na osobie, z którą mamy zamiar się spotkać, ważny jest wybór odpowiedniego miejsca i jedzenia. Należy wziąć pod uwagę, że podczas lunchu jest szansa na podjęcie ważnych decyzji, dlatego lokal, w którym się spotykamy, nie powinien przytłaczać ani odstraszać. Sprawdzone i tradycyjne rozwiązania są po prostu bezpieczne.

Jakie miejsce wybrać?

Miejscem spotkania może być kawiarnia, restauracja lub pizzeria. Warto wybrać miejsce sprawdzone, aby mieć pewność, że jakość dań zadowoli każdego uczestnika spotkania. Udogodnieniem będzie łatwy dojazd do lokalu. Nie zapominajmy, że dzieje się to podczas godzin pracy, dlatego lokalizacja powinna być dogodna dla pracowników, aby np. nie stali oni w korku. Sprawdźmy też wcześniej, czy trzeba zarezerwować stolik na konkretną liczbę osób. Urokliwym miejscem, gdzie warto wybrać się na lunch w Krakowie jest Wolański M. Pizzeria. Włoski klimat, bogate menu kuchni polskiej w połączeniu z Italią oraz kucharze, którzy lubią też poeksperymentować – to świetnie sprawdzi się podczas biznesowego spotkania. W takim lokalu nikt nie będzie się krępował i każdy wybierze odpowiednie danie dla siebie. [embed]https://www.youtube.com/embed/myViFHK2FIM[/embed] Co można zjeść? Pomyśl o tym, co należy zjeść na lunch. Jeśli jest o takiej porze, kiedy wszyscy uczestnicy będą już po śniadaniu, warto wybrać coś lekkiego, takiego jak sałatka czy zupa. Jeśli nie – postawmy na posiłki z węglowodanami złożonymi i białkiem. Można też urozmaicić danie owocami i warzywami. Nie oznacza to jednak, że spożywane podczas lunchu dania muszą być zimne. Ciepłe dania z mięsem też się sprawdzą. Czy można eksperymentować? Oczywiście, że tak. Niecodzienne potrawy przyciągną uwagę uczestników naszego spotkania. Ważne, aby gościć ich w sprawdzonym miejscu, wtedy mamy pewność, że nawet najbardziej wyszukana potrawa będzie przygotowana ze świeżych produktów.

form success Dziękujemy za ocenę artykułu

form error Błąd - akcja została wstrzymana

Polecane firmy

Dbamy o Twoją prywatność

W naszym serwisie używamy plików cookies (tzw. ciasteczek), które zapisują się w przeglądarce internetowej Twojego urządzenia.

Dzięki nim zapewniamy prawidłowe działanie strony internetowej, a także możemy lepiej dostosować ją do preferencji użytkowników. Pliki cookies umożliwiają nam analizę zachowania użytkowników na stronie, a także pozwalają na odpowiednie dopasowanie treści reklamowych, również przy współpracy z wybranymi partnerami. Możesz zarządzać plikami cookies, przechodząc do Ustawień. Informujemy, że zgodę można wycofać w dowolnym momencie. Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityce Cookies.

Zaawansowane ustawienia cookies

Techniczne i funkcjonalne pliki cookie umożliwiają prawidłowe działanie naszej strony internetowej. Wykorzystujemy je w celu zapewnienia bezpieczeństwa i odpowiedniego wyświetlania strony. Dzięki nim możemy ulepszyć usługi oferowane za jej pośrednictwem, na przykład dostosowując je do wyborów użytkownika. Pliki z tej kategorii umożliwiają także rozpoznanie preferencji użytkownika po powrocie na naszą stronę.

Analityczne pliki cookie zbierają informacje na temat liczby wizyt użytkowników i ich aktywności na naszej stronie internetowej. Dzięki nim możemy mierzyć i poprawiać wydajność naszej strony. Pozwalają nam zobaczyć, w jaki sposób odwiedzający poruszają się po niej i jakimi informacjami są zainteresowani. Dzięki temu możemy lepiej dopasować stronę internetową do potrzeb użytkowników oraz rozwijać naszą ofertę. Wszystkie dane są zbierane i agregowane anonimowo.

Marketingowe pliki cookie są wykorzystywane do dostarczania reklam dopasowanych do preferencji użytkownika. Mogą być ustawiane przez nas lub naszych partnerów reklamowych za pośrednictwem naszej strony. Umożliwiają rozpoznanie zainteresowań użytkownika oraz wyświetlanie odpowiednich reklam zarówno na naszej stronie, jak i na innych stronach internetowych i platformach społecznościowych. Pliki z tej kategorii pozwalają także na mierzenie skuteczności kampanii marketingowych.