Artykuł sponsorowany

Przedłużenie gwarancji na Fiata? To możliwe!

Przedłużenie gwarancji na Fiata? To możliwe!

Kupując nowy samochód z salonu otrzymujemy wraz z nim gwarancję, że pojazd jest w pełni sprawny i zbudowany z odpowiednio sprawdzonych, nowych części. Udzielając nam takiej gwarancji producent zapewnia jednocześnie, że pod warunkiem odpowiedniej eksploatacji w samochodzie nie wystąpią żadne usterki. To wygodne rozwiązanie, jednak standardowa gwarancja obejmuje dość krótki okres od dnia kupna. Można ją przedłużyć.

Przedłużenie gwarancji na Fiata

Fiat to jedna z najpopularniejszych marek samochodowych w Polsce – jej samochody znajdują nabywców wśród osób szukających pojazdów zarówno przystępnych cenowo, jak również bezpiecznych i zapewniających odpowiedni poziom komfortu. Dużym plusem kupna Fiata jest nie tylko wysoka jakość tych aut, ale również bardzo rozbudowana sieć sprzedaży oraz autoryzowanych punktów serwisowych – posiadając taki samochód nie musimy martwić się nieprzewidywanymi wypadkami, szczególnie jeśli zdecydujemy się na przedłużenie gwarancji producenta.

- Standardowo każdy nowy samochód opuszczający salon sprzedaży posiada dwuletnią gwarancję – mówi przedstawiciel firmy ADF Auto, autoryzowanego dealera Fiata – Oznacza to, że od dnia, w którym wyjedziemy samochodem z salonu przez kolejne dwadzieścia cztery miesiące nie musimy obawiać się żadnych usterek czy awarii. Jeśli nawet takie wystąpią, naprawy w autoryzowany serwisie zostaną wykonane na koszt producenta. W tym kontekście przedłużenie gwarancji od dodatkowe lata to korzystna inwestycja, szczególnie dla osób, które intensywnie podróżują, gdyż przy takim trybie eksploatacji ryzyko usterek zwiększa się wraz ze zużyciem komponentów.

Posiadając nowego Fiata możemy przedłużyć jego gwarancję do maksymalnie pięciu lat, licząc od dnia jego zakupu. Wybierając okres przedłużenia gwarancji wybieramy również najdogodniejszy dla nas limit kilometrów. Najniższy limit to 45 tysięcy kilometrów przy przedłużeniu gwarancji o kolejny rok (co daje 15 tysięcy kilometrów rocznie), najwyższy zaś – 200 tysięcy kilometrów przy przedłużeniu gwarancji o trzy lata (a więc 40 tysięcy kilometrów rocznie).

Warianty gwarancyjne

Fiat oferuje swoim klientom przedłużenie gwarancji w dwóch pakietach: Maximum Care oraz Powertrain Care. Czym się one między sobą różnią?

- Maximum Care to pakiet kompleksowy – przedłużenie gwarancji obejmuje wszystkie części mechaniczne i elektryczne samochodu. Jest on droższą opcją, ale daje nam 100% spokoju i pozwala uniknąć kosztów wszystkich napraw. Powertrain to bardzo przystępna cenowo opcja, która obejmuje jedynie potencjalne usterki wybranych elementów i układów, m.in. silnika, skrzyni biegów, czy układu chłodzenia.

Pamiętajmy, że niezależnie od tego, który pakiet wybierzemy i o ile przedłużymy gwarancję na nasz pojazd, nie będzie ona obejmować usterek wynikających z nieprawidłowej eksploatacji samochodu, np. samodzielnie wykonywanych zmian w konstrukcji pojazdu.

form success Dziękujemy za ocenę artykułu

form error Błąd - akcja została wstrzymana

Polecane firmy

Dbamy o Twoją prywatność

W naszym serwisie używamy plików cookies (tzw. ciasteczek), które zapisują się w przeglądarce internetowej Twojego urządzenia.

Dzięki nim zapewniamy prawidłowe działanie strony internetowej, a także możemy lepiej dostosować ją do preferencji użytkowników. Pliki cookies umożliwiają nam analizę zachowania użytkowników na stronie, a także pozwalają na odpowiednie dopasowanie treści reklamowych, również przy współpracy z wybranymi partnerami. Możesz zarządzać plikami cookies, przechodząc do Ustawień. Informujemy, że zgodę można wycofać w dowolnym momencie. Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityce Cookies.

Zaawansowane ustawienia cookies

Techniczne i funkcjonalne pliki cookie umożliwiają prawidłowe działanie naszej strony internetowej. Wykorzystujemy je w celu zapewnienia bezpieczeństwa i odpowiedniego wyświetlania strony. Dzięki nim możemy ulepszyć usługi oferowane za jej pośrednictwem, na przykład dostosowując je do wyborów użytkownika. Pliki z tej kategorii umożliwiają także rozpoznanie preferencji użytkownika po powrocie na naszą stronę.

Analityczne pliki cookie zbierają informacje na temat liczby wizyt użytkowników i ich aktywności na naszej stronie internetowej. Dzięki nim możemy mierzyć i poprawiać wydajność naszej strony. Pozwalają nam zobaczyć, w jaki sposób odwiedzający poruszają się po niej i jakimi informacjami są zainteresowani. Dzięki temu możemy lepiej dopasować stronę internetową do potrzeb użytkowników oraz rozwijać naszą ofertę. Wszystkie dane są zbierane i agregowane anonimowo.

Marketingowe pliki cookie są wykorzystywane do dostarczania reklam dopasowanych do preferencji użytkownika. Mogą być ustawiane przez nas lub naszych partnerów reklamowych za pośrednictwem naszej strony. Umożliwiają rozpoznanie zainteresowań użytkownika oraz wyświetlanie odpowiednich reklam zarówno na naszej stronie, jak i na innych stronach internetowych i platformach społecznościowych. Pliki z tej kategorii pozwalają także na mierzenie skuteczności kampanii marketingowych.