Organizacja wyjazdów firmowych – jak wybrać odpowiednie miejsce?
Co brać pod uwagę przy wyborze miejsca na wyjazd?
Istnieje bardzo wiele kwestii, które należy rozważyć przed dokonaniem ostatecznego wyboru miejsca na wyjazd firmowy. Najważniejsze z nich to:- Lokalizacja obiektu – powinniśmy ustalić, jakie są priorytety wyjazdu firmowego. Dla przykładu: jeśli zależy nam na przeprowadzeniu szkoleń, dobrze jest wybrać obiekt położony w raczej zacisznej okolicy, sprzyjającej kreatywności, niż w centrum metropolii. Dobrym wyborem będą obiekty położone w górach, takie jak Ośrodek Wypoczynkowy Borowy w Białym Dunajcu. Bierzmy również pod uwagę dostępne opcje transportowe – jeśli dojazd na miejsce będzie wynosił zbyt dużo czasu, zaangażowanie i satysfakcja uczestników wyjazdu znacznie spadną.
- Dostępne atrakcje – nawet, jeśli organizowany wyjazd ma charakter służbowy, powinniśmy upewnić się, że pracownicy będą mogli dobrze spędzić czas po konferencjach czy szkoleniach. Wysokiej klasy obiekty są w stanie zapewnić swoim gościom mnóstwo różnorodnych rozrywek.
- Zaplecze techniczne obiektu – sprzęt nagłaśniający czy audiowizualny przyda się podczas każdego rodzaju wyjazdu, zarówno na szkoleniach, jak i podczas pobytów integracyjnych. Wszystko zależy od tego, jaki program wyjazdu chcemy zrealizować. Dobrze jest sprawdzić, czy wybrany przez nas obiekt dysponuje własnym sprzętem, umożliwiającym zorganizowanie imprezy lub wykładu dla większej ilości osób.
- Dostępność pokoi – pracownicy oczywiście muszą gdzieś spać w czasie wyjazdu, dlatego najważniejszą rzeczą jest sprawdzenie, czy dany obiekt dysponuje odpowiednią ilością pokoi, by pomieścić wszystkich uczestników wyjazdu. Ponadto warto sprawdzić, czy w wybranym przez nas terminie w danym obiekcie odbywają się również inne duże imprezy. W ten sposób unikniemy dużego tłoku, który może być uciążliwy na przykład w trakcie szkoleń lub konferencji.
Dziękujemy za ocenę artykułu
Błąd - akcja została wstrzymana