Artykuł sponsorowany

Cechy dobrego hotelu biznesowego

Cechy dobrego hotelu biznesowego
Dobry hotel biznesowy to taki, który stworzy dogodne warunki nie tylko osobom szukającym noclegu w podróży służbowej, ale też organizatorom różnego rodzaju konferencji, szkoleń czy zjazdów branżowych. Co to jednak konkretnie oznacza? Cechy, którymi powinien się odznaczać wysokiej jakości hotel biznesowy, zestawione zostały w poniższym artykule. Jedną z najważniejszych kwestii jest  lokalizacja obiektu. Warto, by był on położony w miejscu, do którego łatwo jest dotrzeć zarówno samochodem, jak i transportem z lotniska czy dworca. Niewielka odległość do centrum miasta pozwala uniknąć spóźnień na służbowe spotkanie w wyniku błądzenia po nieznanej miejscowości lub stania w korkach. Ułatwi też korzystanie z lokalnych atrakcji w ramach relaksu po godzinach.

Udogodnienia

Kolejna ważna sprawa to standard pokoi hotelowych. Zarówno pojedynczy delegaci, jak i uczestnicy np. konferencji powinni się czuć w nich komfortowo. Wygodne łóżko, miły dla oka wystrój i funkcjonalne wyposażenie pozwolą skuteczniej wypocząć po całym dniu biznesowych wyzwań, a także nabrać sił przed kolejnym. Obecność biurka i nieograniczony dostęp do Internetu zapewnią  odpowiednie warunki do pracy, gdy zachodzi konieczność choćby naniesienia ostatnich szlifów w opracowanej prezentacji.

Aprowizacja

Wyczerpujące spotkania, negocjacje, panele etc. przebiegną efektywniej, jeśli biorące w nich udział osoby będą mogły pokrzepić się  smacznym, sycącym posiłkiem. Podstawą jest oczywiście porządne śniadanie, nie wolno jednak zapomnieć także o przekąskach, a w przypadku dłuższego pobytu także o obiedzie czy kolacji integrującej delegatów. Warto poszukać dobrego  ośrodka wczasowo-konferencyjnego, który posiada własną restaurację.

Infrastruktura

Powinien on też dysponować infrastrukturą umożliwiającą organizację konferencji i szkoleń. Chodzi przy tym nie tylko o  zaplecze techniczne, czyli m.in. rzutnik, ekran, flipczarty czy sprzęt audiowizualny, ale także dostępność pomieszczenia, którego powierzchnia dostosowana będzie do liczby uczestników danego eventu.  Ośrodek Wczasowo-Konferencyjny Bel-Ami w Zakopanem oferuje swym gościom na przykład sale konferencyjne na 30, 50, 60 i 150 osób, a oprócz tego przewiduje możliwość ich połączenia w sytuacji, gdy potrzeba jest jeszcze więcej miejsca.

Atrakcje dodatkowe

Obsługa obiektu pomoże też w zaplanowaniu dodatkowych atrakcji. Kulig, zawody sportowe czy wycieczka z przewodnikiem po pięknej okolicy  stworzą idealne warunki do integracji uczestników firmowego szkolenia i zrobią pozytywne wrażenie na naszych kontrahentach, a także sprawią po prostu, że dane zdarzenie biznesowe dobrze i na długo zapisze się w pamięci biorących w nim udział osób. Z pewnością warto więc poszukać hotelu, który ułatwi nam ich organizację.

form success Dziękujemy za ocenę artykułu

form error Błąd - akcja została wstrzymana

Polecane firmy

Dbamy o Twoją prywatność

W naszym serwisie używamy plików cookies (tzw. ciasteczek), które zapisują się w przeglądarce internetowej Twojego urządzenia.

Dzięki nim zapewniamy prawidłowe działanie strony internetowej, a także możemy lepiej dostosować ją do preferencji użytkowników. Pliki cookies umożliwiają nam analizę zachowania użytkowników na stronie, a także pozwalają na odpowiednie dopasowanie treści reklamowych, również przy współpracy z wybranymi partnerami. Możesz zarządzać plikami cookies, przechodząc do Ustawień. Informujemy, że zgodę można wycofać w dowolnym momencie. Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityce Cookies.

Zaawansowane ustawienia cookies

Techniczne i funkcjonalne pliki cookie umożliwiają prawidłowe działanie naszej strony internetowej. Wykorzystujemy je w celu zapewnienia bezpieczeństwa i odpowiedniego wyświetlania strony. Dzięki nim możemy ulepszyć usługi oferowane za jej pośrednictwem, na przykład dostosowując je do wyborów użytkownika. Pliki z tej kategorii umożliwiają także rozpoznanie preferencji użytkownika po powrocie na naszą stronę.

Analityczne pliki cookie zbierają informacje na temat liczby wizyt użytkowników i ich aktywności na naszej stronie internetowej. Dzięki nim możemy mierzyć i poprawiać wydajność naszej strony. Pozwalają nam zobaczyć, w jaki sposób odwiedzający poruszają się po niej i jakimi informacjami są zainteresowani. Dzięki temu możemy lepiej dopasować stronę internetową do potrzeb użytkowników oraz rozwijać naszą ofertę. Wszystkie dane są zbierane i agregowane anonimowo.

Marketingowe pliki cookie są wykorzystywane do dostarczania reklam dopasowanych do preferencji użytkownika. Mogą być ustawiane przez nas lub naszych partnerów reklamowych za pośrednictwem naszej strony. Umożliwiają rozpoznanie zainteresowań użytkownika oraz wyświetlanie odpowiednich reklam zarówno na naszej stronie, jak i na innych stronach internetowych i platformach społecznościowych. Pliki z tej kategorii pozwalają także na mierzenie skuteczności kampanii marketingowych.