Przedsiębiorca
16 czerwca 2017

Citylight – doskonały nośnik reklamy

Miasta roją się od reklam, a te przybierają coraz ciekawsze i skuteczniejsze w docieraniu do odbiorców formy. Obecnie jednym z najlepszych nośników jest miejska reklama podświetlana citylight. Jeżeli chcesz być zawsze widoczny wszędzie tam, gdzie gromadzą się ludzie, citylight sprawdzi się doskonale. Poznaj lepiej tę nowoczesną formę outdoorowej reklamy i bądź tam, gdzie są Twoi przyszli klienci.

Czym jest reklama citylight?

Jeżeli mieszkasz w mieście, codziennie mijasz wiele nośników reklam typu citylight. Jest to podświetlana tablica, na której instaluje się wydruki reklamowe w dużych formatach.

W standardzie proponujemy klientom tablice citylight o wymiarach 841 × 1189 mm oraz 1200 × 1800 mm, jednak nie jest to jedyna możliwość. Na specjalne zamówienie wykonujemy także nietypowe formaty, które mocno wyróżniają się na tle innych nośników – mówi przedstawiciel firmy Techgraf Q specjalizującej się w montażu miejskich nośników reklamy outdoorowej.

Zaletą nośników citylight jest możliwość ich montażu albo w postaci niezależnej tablicy, albo zainstalowania ich w osłonach bocznych wiaty przystankowej. Dzięki temu reklama nie ingeruje nadmiernie w miejski krajobraz i nie zabiera wiele miejsca, a jednocześnie pozostaje dobrze widoczna, a przy odpowiednim usytuowaniu będą ją widziały tysiące osób każdego dnia. Szczególnie popularne jest lokowanie reklam właśnie na przystankach. Korzystający z komunikacji miejskiej stykają się codziennie z tym samym przekazem, co sprawia, że utrwala się on w ich pamięci, mimo tego, że reklama się nie narzuca.

Skuteczna kampania outdoorowa z reklamą citylight

Możliwość bardzo korzystnego usytuowania to nie jedyna zaleta, jaką mają reklamy citylight. Istotne jest tutaj także podświetlenie. Sprawia ono, że reklama jest doskonale widoczna i czytelna o każdej porze, nawet przy złej pogodzie.

Format nośnika citylight także jest atutem. Stanowi on złoty środek między niewielkimi plakatami, które nie są czytelne z daleka, a ogromnymi billboardami, które mogą być odbierane jako natarczywe i szpecą nawet najlepiej zaprojektowane ulice. Rozmiary citylight pozwalają wtopić reklamę w miejski krajobraz, a przy tym pozostaje ona czytelna nawet ze znacznej odległości.

Reklama citylight wpisuje się w nasze ulice tak dobrze, że wiele marek decyduje się na wykorzystanie ich w kampaniach nawiązujących do lokalnych zwyczajów, zwrotów i nazw. Przykładem może tu być Ibuprom. Reklamy tej firmy były zróżnicowane lokalnie nie tylko na poziomie miast, ale i dzielnic, co spotkało się z przyjaznym odbiorem społeczności. Takie możliwości daje wyłącznie reklama outdoorowa, a ta nie może się obejść bez tablic citylight!