Artykuł sponsorowany

Citylight – doskonały nośnik reklamy

Citylight – doskonały nośnik reklamy
Miasta roją się od reklam, a te przybierają coraz ciekawsze i skuteczniejsze w docieraniu do odbiorców formy. Obecnie jednym z najlepszych nośników jest miejska reklama podświetlana citylight. Jeżeli chcesz być zawsze widoczny wszędzie tam, gdzie gromadzą się ludzie, citylight sprawdzi się doskonale. Poznaj lepiej tę nowoczesną formę outdoorowej reklamy i bądź tam, gdzie są Twoi przyszli klienci.

Czym jest reklama citylight?

Jeżeli mieszkasz w mieście, codziennie mijasz wiele nośników reklam typu citylight. Jest to podświetlana tablica, na której instaluje się wydruki reklamowe w dużych formatach.
W standardzie proponujemy klientom tablice citylight o wymiarach 841 × 1189 mm oraz 1200 × 1800 mm, jednak nie jest to jedyna możliwość. Na specjalne zamówienie wykonujemy także nietypowe formaty, które mocno wyróżniają się na tle innych nośników – mówi przedstawiciel firmy Techgraf Q specjalizującej się w montażu miejskich nośników reklamy outdoorowej.
Zaletą nośników citylight jest możliwość ich montażu albo w postaci niezależnej tablicy, albo zainstalowania ich w osłonach bocznych wiaty przystankowej. Dzięki temu reklama nie ingeruje nadmiernie w miejski krajobraz i nie zabiera wiele miejsca, a jednocześnie pozostaje dobrze widoczna, a przy odpowiednim usytuowaniu będą ją widziały tysiące osób każdego dnia. Szczególnie popularne jest lokowanie reklam właśnie na przystankach. Korzystający z komunikacji miejskiej stykają się codziennie z tym samym przekazem, co sprawia, że utrwala się on w ich pamięci, mimo tego, że reklama się nie narzuca.

Skuteczna kampania outdoorowa z reklamą citylight

Możliwość bardzo korzystnego usytuowania to nie jedyna zaleta, jaką mają reklamy citylight. Istotne jest tutaj także podświetlenie. Sprawia ono, że reklama jest doskonale widoczna i czytelna o każdej porze, nawet przy złej pogodzie. Format nośnika citylight także jest atutem. Stanowi on złoty środek między niewielkimi plakatami, które nie są czytelne z daleka, a ogromnymi billboardami, które mogą być odbierane jako natarczywe i szpecą nawet najlepiej zaprojektowane ulice. Rozmiary citylight pozwalają wtopić reklamę w miejski krajobraz, a przy tym pozostaje ona czytelna nawet ze znacznej odległości. Reklama citylight wpisuje się w nasze ulice tak dobrze, że wiele marek decyduje się na wykorzystanie ich w kampaniach nawiązujących do lokalnych zwyczajów, zwrotów i nazw. Przykładem może tu być Ibuprom. Reklamy tej firmy były zróżnicowane lokalnie nie tylko na poziomie miast, ale i dzielnic, co spotkało się z przyjaznym odbiorem społeczności. Takie możliwości daje wyłącznie reklama outdoorowa, a ta nie może się obejść bez tablic citylight!

form success Dziękujemy za ocenę artykułu

form error Błąd - akcja została wstrzymana

Polecane firmy

Dbamy o Twoją prywatność

W naszym serwisie używamy plików cookies (tzw. ciasteczek), które zapisują się w przeglądarce internetowej Twojego urządzenia.

Dzięki nim zapewniamy prawidłowe działanie strony internetowej, a także możemy lepiej dostosować ją do preferencji użytkowników. Pliki cookies umożliwiają nam analizę zachowania użytkowników na stronie, a także pozwalają na odpowiednie dopasowanie treści reklamowych, również przy współpracy z wybranymi partnerami. Możesz zarządzać plikami cookies, przechodząc do Ustawień. Informujemy, że zgodę można wycofać w dowolnym momencie. Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityce Cookies.

Zaawansowane ustawienia cookies

Techniczne i funkcjonalne pliki cookie umożliwiają prawidłowe działanie naszej strony internetowej. Wykorzystujemy je w celu zapewnienia bezpieczeństwa i odpowiedniego wyświetlania strony. Dzięki nim możemy ulepszyć usługi oferowane za jej pośrednictwem, na przykład dostosowując je do wyborów użytkownika. Pliki z tej kategorii umożliwiają także rozpoznanie preferencji użytkownika po powrocie na naszą stronę.

Analityczne pliki cookie zbierają informacje na temat liczby wizyt użytkowników i ich aktywności na naszej stronie internetowej. Dzięki nim możemy mierzyć i poprawiać wydajność naszej strony. Pozwalają nam zobaczyć, w jaki sposób odwiedzający poruszają się po niej i jakimi informacjami są zainteresowani. Dzięki temu możemy lepiej dopasować stronę internetową do potrzeb użytkowników oraz rozwijać naszą ofertę. Wszystkie dane są zbierane i agregowane anonimowo.

Marketingowe pliki cookie są wykorzystywane do dostarczania reklam dopasowanych do preferencji użytkownika. Mogą być ustawiane przez nas lub naszych partnerów reklamowych za pośrednictwem naszej strony. Umożliwiają rozpoznanie zainteresowań użytkownika oraz wyświetlanie odpowiednich reklam zarówno na naszej stronie, jak i na innych stronach internetowych i platformach społecznościowych. Pliki z tej kategorii pozwalają także na mierzenie skuteczności kampanii marketingowych.