Artykuł sponsorowany

Jak długo dochodzą przesyłki międzynarodowe?

Jak długo dochodzą przesyłki międzynarodowe?
Coraz częściej zdarza się, że potrzebujemy nadać lub odebrać przesyłkę międzynarodową. Chęć przekazania coś bliskiej osobie mieszkającej w innym państwie, zakupy w zagranicznych sklepach internetowych czy współpraca biznesowa – to powody, dla których swoje kroki powinniśmy skierować do firmy kurierskiej. W przypadku przesyłek międzynarodowych często liczy się czas. Jak długo adresat będzie czekał na swoją paczkę? Wyjaśniamy poniżej. Z usługi nadania przesyłki międzynarodowej kurierskiej mogą skorzystać zarówno osoby prywatne, jak i przedsiębiorcy. Taka paczka nie musi być droga. Jej cena zależy od kraju docelowego, wagi, wymiarów i preferowanego terminu doręczenia. Procedura nadania nie jest szczególnie skomplikowana – nie musisz nawet wychodzić z domu. Drogę, jaką przebywa przesyłka można zazwyczaj śledzić on-line.  

Przesyłki zagraniczne – ile trzeba czekać?

By nadać przesyłkę międzynarodową możesz skorzystać z usług kilku przewoźników: Poczty Polskiej, DPD, DHL, FedEx, GLS, UPS. Czas podróży paczki zależy od tego, do jakiego kraju ma dotrzeć:
  • Poczta Polska (EMS) – przewidywany termin doręczenia przesyłki do krajów europejskich to od 3 dni, a do państw na pozostałych kontynentach od 6 dni;
  • DPD – 2-5 dni w krajach europejskich;
  • DHL – od 2 dni w przypadku krajów sąsiednich (np. Czechy, Litwa), przez 3-5 do bardziej oddalonych (np. Portugalia, Włochy, Finlandia), po nawet 12 (Cypr);
  • FedEx – 2-5 dni do krajów europejskich i 4-6 do państw na pozostałych kontynentach;
  • GLS – 2-4 dni w Europie;
  • UPS – 2-5 dni w Europie.
Jeżeli zależy ci na czasie, większość przewoźników ma w swojej ofercie także przesyłki międzynarodowe ekspresowe, wysyłane pocztą lotniczą. Docierają one do celu zazwyczaj już następnego dnia. W przypadku bardziej oddalonych krajów termin doręczenia może jednak przedłużyć się do 3 dni – tłumaczy ekspert z firmy Tuwysyłam.

Pakowanie przesyłek międzynarodowych 

Paczka zaadresowana do innego kraju przebędzie długą drogę, przechodząc przez różne sortownie. By towar dotarł do celu bez szwanku, warto porządnie go zapakować. Umieść nadawaną rzecz w dobrej jakości kartonie o odpowiedniej wielkości. W razie potrzeby wypełnij puste przestrzenie. Wszelkie łączenia dobrze oklej taśmą.

form success Dziękujemy za ocenę artykułu

form error Błąd - akcja została wstrzymana

Polecane firmy

Dbamy o Twoją prywatność

W naszym serwisie używamy plików cookies (tzw. ciasteczek), które zapisują się w przeglądarce internetowej Twojego urządzenia.

Dzięki nim zapewniamy prawidłowe działanie strony internetowej, a także możemy lepiej dostosować ją do preferencji użytkowników. Pliki cookies umożliwiają nam analizę zachowania użytkowników na stronie, a także pozwalają na odpowiednie dopasowanie treści reklamowych, również przy współpracy z wybranymi partnerami. Możesz zarządzać plikami cookies, przechodząc do Ustawień. Informujemy, że zgodę można wycofać w dowolnym momencie. Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityce Cookies.

Zaawansowane ustawienia cookies

Techniczne i funkcjonalne pliki cookie umożliwiają prawidłowe działanie naszej strony internetowej. Wykorzystujemy je w celu zapewnienia bezpieczeństwa i odpowiedniego wyświetlania strony. Dzięki nim możemy ulepszyć usługi oferowane za jej pośrednictwem, na przykład dostosowując je do wyborów użytkownika. Pliki z tej kategorii umożliwiają także rozpoznanie preferencji użytkownika po powrocie na naszą stronę.

Analityczne pliki cookie zbierają informacje na temat liczby wizyt użytkowników i ich aktywności na naszej stronie internetowej. Dzięki nim możemy mierzyć i poprawiać wydajność naszej strony. Pozwalają nam zobaczyć, w jaki sposób odwiedzający poruszają się po niej i jakimi informacjami są zainteresowani. Dzięki temu możemy lepiej dopasować stronę internetową do potrzeb użytkowników oraz rozwijać naszą ofertę. Wszystkie dane są zbierane i agregowane anonimowo.

Marketingowe pliki cookie są wykorzystywane do dostarczania reklam dopasowanych do preferencji użytkownika. Mogą być ustawiane przez nas lub naszych partnerów reklamowych za pośrednictwem naszej strony. Umożliwiają rozpoznanie zainteresowań użytkownika oraz wyświetlanie odpowiednich reklam zarówno na naszej stronie, jak i na innych stronach internetowych i platformach społecznościowych. Pliki z tej kategorii pozwalają także na mierzenie skuteczności kampanii marketingowych.