Artykuł sponsorowany

Jak skutecznie promować swój biznes z pomocą artykułów reklamowych?

Jak skutecznie promować swój biznes z pomocą artykułów reklamowych?
Promocja biznesu to nie tylko widoczna reklama skierowana do określonej grupy osób za pomocą wybranej formy przekazu, ale również mnóstwo działań, które do potencjalnych klientów mają trafić w sposób pośredni. Do tej formy reklamy należą m.in. różnego rodzaju artykuły reklamowe. Znajdujący się na nich logotyp może spowodować, że firma znajdzie nowych nabywców, a także stanie się rozpoznawalna.

Logotyp na przedmiotach biurowych

Oczywiste jest, że logotyp powinien widnieć na szyldzie pod adresem firmy i na służbowym samochodzie. Warto jednak zadbać o to, aby pojawił się także na różnego rodzaju artykułach biurowych. Długopisy, ołówki zakreślacze, wizytówki, teczki i notesy z logiem firmy świadczą o swoistej profesjonalności. Notatki sporządzone na papierze z umieszczonym logo czy długopis podarowany klientowi w prezencie mogą owocować tym, że w przyszłości inne osoby zwrócą uwagę na firmę i będą chciały poznać jej usługi. Gadżety piśmiennicze, takie jak długopisy, stanowią także formę przypomnienia. Jeśli klient nie pamięta nazwy firmy, wystarczy, że spojrzy na otrzymany gadżet. Logo umieszczone w różnych miejscach częściej wpada w oko odbiorcom, co wpływa na budowanie pozycji w świadomości klientów.

Gadżety prezentowe i konkursowe

Warto także umieszczać gadżety reklamowe w różnego rodzaju nagrodach konkursowych, prezentach podczas konferencji czy targów, jak również w trakcie świąt. Użyteczność przedmiotów sprawi, że będą reklamować firmę w codziennych zakupach, w drodze do szkoły czy pracy. Sponsorowanie nagród i prezentów powinno także uwzględniać wiele innych gadżetów. Mogą to być latarki, miarki, odblaski, scyzoryki, skrobaczki, antystresy, kubki, piersiówki, bidony, pendrivy czy powerbanki. Pomysłów jest naprawdę dużo. Warto jednak dostosować przedmiot do określonej grupy. Uczniom przydadzą się odblaski i linijki, osobom dorosłym miarki i scyzoryki, natomiast skrobaczki mogą być pomocne kucharzom lub gospodyniom domowym.

Gadżety dla ważnych klientów

Gadżety można podzielić na dwa podstawowe rodzaje. Do pierwszego należą wszystkie przedmioty wyróżniające się ciekawą formą wizualną, które można wręczać przy każdej okazji. W wielu przypadkach służą one do codziennego użytkowania, tak jak torby, plecaki, worki, koszulki czy czapki. Natomiast w kontaktach ze stałym klientem lub osobą szczególnie istotną dla firmy, warto zainwestować w gadżety z wyższej półki, które są użyteczne, a przy tym eleganckie. Ekspert z agencji Studio Siedem w Krakowie tłumaczy:
Mogą to być wysokiej klasy pióra do pisania, portfele czy skórzane teczki. Gadżet zaskakujący i oryginalny ma większą szansę na działanie reklamowe.

form success Dziękujemy za ocenę artykułu

form error Błąd - akcja została wstrzymana

Polecane firmy

Dbamy o Twoją prywatność

W naszym serwisie używamy plików cookies (tzw. ciasteczek), które zapisują się w przeglądarce internetowej Twojego urządzenia.

Dzięki nim zapewniamy prawidłowe działanie strony internetowej, a także możemy lepiej dostosować ją do preferencji użytkowników. Pliki cookies umożliwiają nam analizę zachowania użytkowników na stronie, a także pozwalają na odpowiednie dopasowanie treści reklamowych, również przy współpracy z wybranymi partnerami. Możesz zarządzać plikami cookies, przechodząc do Ustawień. Informujemy, że zgodę można wycofać w dowolnym momencie. Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityce Cookies.

Zaawansowane ustawienia cookies

Techniczne i funkcjonalne pliki cookie umożliwiają prawidłowe działanie naszej strony internetowej. Wykorzystujemy je w celu zapewnienia bezpieczeństwa i odpowiedniego wyświetlania strony. Dzięki nim możemy ulepszyć usługi oferowane za jej pośrednictwem, na przykład dostosowując je do wyborów użytkownika. Pliki z tej kategorii umożliwiają także rozpoznanie preferencji użytkownika po powrocie na naszą stronę.

Analityczne pliki cookie zbierają informacje na temat liczby wizyt użytkowników i ich aktywności na naszej stronie internetowej. Dzięki nim możemy mierzyć i poprawiać wydajność naszej strony. Pozwalają nam zobaczyć, w jaki sposób odwiedzający poruszają się po niej i jakimi informacjami są zainteresowani. Dzięki temu możemy lepiej dopasować stronę internetową do potrzeb użytkowników oraz rozwijać naszą ofertę. Wszystkie dane są zbierane i agregowane anonimowo.

Marketingowe pliki cookie są wykorzystywane do dostarczania reklam dopasowanych do preferencji użytkownika. Mogą być ustawiane przez nas lub naszych partnerów reklamowych za pośrednictwem naszej strony. Umożliwiają rozpoznanie zainteresowań użytkownika oraz wyświetlanie odpowiednich reklam zarówno na naszej stronie, jak i na innych stronach internetowych i platformach społecznościowych. Pliki z tej kategorii pozwalają także na mierzenie skuteczności kampanii marketingowych.