Artykuł sponsorowany

Kryteria wyboru firmy przewozowej

Kryteria wyboru firmy przewozowej

Rynek usług transportowych to prężnie rozwijająca się branża, dlatego co chwilę pojawiają się nowe firmy oferujące usługi przewozowe. Podjęcie długofalowej współpracy
z konkretnym przewoźnikiem musi być poprzedzone wnikliwą analizą rynku oraz sprawdzeniem przedsiębiorstwa pod kątem wiarygodności. Na co jeszcze zwrócić uwagę, wybierając usługi przewozowe, żeby znaleźć najlepszego partnera w biznesie?

Wiarygodność firmy

Przed nawiązaniem stałej współpracy warto sprawdzić wiarygodność firmy oraz jej doświadczenie. Nie znaczy to, że nowi przewoźnicy dopiero wchodzący na rynek nie będą w stanie należycie zrealizować powierzonych zadań, jednak trudniej zweryfikować ich pod kątem jakości świadczonych usług. Źródłem wartościowych informacji są opinie dotychczasowych klientów, które można znaleźć na forach internetowych.

Oferta firmy

Jeżeli prowadzisz działalność, która opiera się na konieczności transportowania różnorodnych towarów, musisz sprawdzić, co może zaproponować Ci konkretny przewoźnik. Niektóre firmy specjalizują się tylko w transporcie określonej kategorii ładunków, co
w niektórych sytuacjach wymuszałoby nawiązanie współpracy z kilkoma przewoźnikami
.
Weryfikacja oferty powinna polegać na sprawdzeniu, jakie usługi świadczy konkretna firma, jakie ma uprawnienia oraz jaką flotą pojazdów dysponuje – mówi specjalista z firmy Koma Transport. – Ważne jest także określenie czy chodzi o transport krajowy czy międzynarodowy, gdyż niektórzy przewoźnicy mają zawężone trasy przejazdów do wybranych lokalizacji – dodaje. Wybór przewoźnika musi więc uwzględniać potrzeby transportowe, aby były dopasowane do profilu prowadzonej działalności.

Na co jeszcze zwrócić uwagę

Dobra opinia oraz szeroki zakres świadczonych usług to nie wszystko czym powinna wyróżniać się profesjonalna firma przewozowa. Warto również zwrócić uwagę na inne aspekty – szczególnie, gdy chodzi o nawiązanie długofalowej współpracy. Trzeba więc sprawdzić:

  • zakres usług dodatkowych,
  • zdobyte certyfikaty i kwalifikacje kierowców,
  • stan pojazdów transportowych,
  • posiadane ubezpieczenie,
  • ceny usług,
  • dyspozycyjność.

Nie ma wątpliwości, że duże znaczenie mają także standardy obsługi klienta. Już po pierwszym kontakcie można ocenić, czy istnieją szanse na owocną współpracę. Możliwość elastycznego dopasowania do potrzeb oraz zaproponowanie korzystnych rozwiązań transportowych to kluczowe kwestie, które należy wziąć pod uwagę. Profesjonalne podejście do klienta oraz zrozumienie jego potrzeb z pewnością ułatwią współpracę obu stronom.

form success Dziękujemy za ocenę artykułu

form error Błąd - akcja została wstrzymana

Polecane firmy

Dbamy o Twoją prywatność

W naszym serwisie używamy plików cookies (tzw. ciasteczek), które zapisują się w przeglądarce internetowej Twojego urządzenia.

Dzięki nim zapewniamy prawidłowe działanie strony internetowej, a także możemy lepiej dostosować ją do preferencji użytkowników. Pliki cookies umożliwiają nam analizę zachowania użytkowników na stronie, a także pozwalają na odpowiednie dopasowanie treści reklamowych, również przy współpracy z wybranymi partnerami. Możesz zarządzać plikami cookies, przechodząc do Ustawień. Informujemy, że zgodę można wycofać w dowolnym momencie. Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityce Cookies.

Zaawansowane ustawienia cookies

Techniczne i funkcjonalne pliki cookie umożliwiają prawidłowe działanie naszej strony internetowej. Wykorzystujemy je w celu zapewnienia bezpieczeństwa i odpowiedniego wyświetlania strony. Dzięki nim możemy ulepszyć usługi oferowane za jej pośrednictwem, na przykład dostosowując je do wyborów użytkownika. Pliki z tej kategorii umożliwiają także rozpoznanie preferencji użytkownika po powrocie na naszą stronę.

Analityczne pliki cookie zbierają informacje na temat liczby wizyt użytkowników i ich aktywności na naszej stronie internetowej. Dzięki nim możemy mierzyć i poprawiać wydajność naszej strony. Pozwalają nam zobaczyć, w jaki sposób odwiedzający poruszają się po niej i jakimi informacjami są zainteresowani. Dzięki temu możemy lepiej dopasować stronę internetową do potrzeb użytkowników oraz rozwijać naszą ofertę. Wszystkie dane są zbierane i agregowane anonimowo.

Marketingowe pliki cookie są wykorzystywane do dostarczania reklam dopasowanych do preferencji użytkownika. Mogą być ustawiane przez nas lub naszych partnerów reklamowych za pośrednictwem naszej strony. Umożliwiają rozpoznanie zainteresowań użytkownika oraz wyświetlanie odpowiednich reklam zarówno na naszej stronie, jak i na innych stronach internetowych i platformach społecznościowych. Pliki z tej kategorii pozwalają także na mierzenie skuteczności kampanii marketingowych.