Citylight – doskonały nośnik reklamy

Czym jest reklama citylight?
Jeżeli mieszkasz w mieście, codziennie mijasz wiele nośników reklam typu citylight. Jest to podświetlana tablica, na której instaluje się wydruki reklamowe w dużych formatach.W standardzie proponujemy klientom tablice citylight o wymiarach 841 × 1189 mm oraz 1200 × 1800 mm, jednak nie jest to jedyna możliwość. Na specjalne zamówienie wykonujemy także nietypowe formaty, które mocno wyróżniają się na tle innych nośników – mówi przedstawiciel firmy Techgraf Q specjalizującej się w montażu miejskich nośników reklamy outdoorowej.Zaletą nośników citylight jest możliwość ich montażu albo w postaci niezależnej tablicy, albo zainstalowania ich w osłonach bocznych wiaty przystankowej. Dzięki temu reklama nie ingeruje nadmiernie w miejski krajobraz i nie zabiera wiele miejsca, a jednocześnie pozostaje dobrze widoczna, a przy odpowiednim usytuowaniu będą ją widziały tysiące osób każdego dnia. Szczególnie popularne jest lokowanie reklam właśnie na przystankach. Korzystający z komunikacji miejskiej stykają się codziennie z tym samym przekazem, co sprawia, że utrwala się on w ich pamięci, mimo tego, że reklama się nie narzuca.
Skuteczna kampania outdoorowa z reklamą citylight
Możliwość bardzo korzystnego usytuowania to nie jedyna zaleta, jaką mają reklamy citylight. Istotne jest tutaj także podświetlenie. Sprawia ono, że reklama jest doskonale widoczna i czytelna o każdej porze, nawet przy złej pogodzie. Format nośnika citylight także jest atutem. Stanowi on złoty środek między niewielkimi plakatami, które nie są czytelne z daleka, a ogromnymi billboardami, które mogą być odbierane jako natarczywe i szpecą nawet najlepiej zaprojektowane ulice. Rozmiary citylight pozwalają wtopić reklamę w miejski krajobraz, a przy tym pozostaje ona czytelna nawet ze znacznej odległości. Reklama citylight wpisuje się w nasze ulice tak dobrze, że wiele marek decyduje się na wykorzystanie ich w kampaniach nawiązujących do lokalnych zwyczajów, zwrotów i nazw. Przykładem może tu być Ibuprom. Reklamy tej firmy były zróżnicowane lokalnie nie tylko na poziomie miast, ale i dzielnic, co spotkało się z przyjaznym odbiorem społeczności. Takie możliwości daje wyłącznie reklama outdoorowa, a ta nie może się obejść bez tablic citylight! Dziękujemy za ocenę artykułu
Błąd - akcja została wstrzymana
Polecane firmy
-
Praca za granicą. Aneta Wesołowska
Praca tymczasowa - agencje woj. lubelskie21-413 Serokomla, Szkolna 5