Artykuł sponsorowany

Czym kierować się przy wyborze domu produkcyjnego do realizacji reklamy?

Czym kierować się przy wyborze domu produkcyjnego do realizacji reklamy?

Podjąłeś decyzję o wykorzystaniu filmu w strategii marketingowej swojej firmy? Czas poszukać profesjonalistów, którzy wcielą twój pomysł w życie. Obecnie produkcją spotów reklamowych do telewizji i Internetu zajmują się nie tylko agencje reklamowe, ale domy produkcyjne – we współpracy z tymi pierwszymi lub samodzielnie. Dowiedz się, na co powinieneś zwrócić uwagę przed wyborem konkretnego producenta.

Portfolio filmów reklamowych

W świecie reklamy i marketingu portfolio to absolutna podstawa. Nawet początkujące ekipy, które nie mogą jeszcze pochwalić się wieloma realizacjami komercyjnymi, muszą przedstawić potencjalnym klientom próbki swoich filmów, chociażby krótkie etiudy czy teledyski nakręcone dla znajomych. Oczywiście dla ciebie bezpieczniejszym rozwiązaniem będzie współpraca z doświadczonym domem produkcyjnym.

Od ponad dekady kręcimy filmy reklamowe, wizerunkowe i korporacyjne. W tym czasie zdarzały nam się wzloty i upadki, ale przecież na tym polega nauka, rozwój. Dzisiaj mogę śmiało powiedzieć, że nasza ekipa tworzy jeden z najlepszych domów produkcyjnych w Krakowie. Mamy doświadczonych filmowców i speców od postprodukcji, profesjonalne studio i zawsze najnowszy sprzęt, a przede wszystkim wielu zadowolonych klientów, którzy chętnie wracają do nas przy kolejnych kampaniach. Wybranymi realizacjami dzielimy się na naszej stronie i na kanale YouTube. Zachęcamy też do śledzenia nas w mediach społecznościowych – opowiada nasz rozmówca z IMPERIA FILM.

Przeglądając portfolio domu produkcyjnego, zwróć uwagę na estetykę filmów. Nie znasz się na tym? Nic nie szkodzi. Kieruj się intuicją. Podoba ci się to, co widzisz? Doskonale! Nie jesteś przekonany? Może warto poszukać dalej.

Dom produkcyjny otwarty na dialog

Współpraca między domem produkcyjnym a klientem lub jego agencją nie będzie udana, jeśli nie ma w niej miejsca na dialog. Producent filmu nie może ograniczać się do przedstawienia zamkniętego briefu. Zarówno przed akceptacją oferty, jak i podczas produkcji reklamy, klient musi mieć głos. Dlatego przy wyborze domu produkcyjnego nie powinieneś być obiektywny. Kieruj się swoimi odczuciami po rozmowie z przedstawicielem producenta. Czujesz, że się dogadacie? Współpraca powinna być udana, a reklama atrakcyjna i skuteczna.

Praca w branży kreatywnej jest specyficzna i często wymaga dyplomacji. Z jednej strony staramy się realizować swoje artystyczne pomysły, z drugiej – osiągnąć efekt reklamowy, z trzeciej jeszcze – zadowolić klienta. Czasami osiągnięcie porozumienia jest trudne, ale właśnie w takich przypadkach trzeba rozmawiać najwięcej. Nigdy nie realizujemy swoich pomysłów kosztem klienta, czasem musimy z nich rezygnować. Najtrudniej jest, gdy wiemy, że koncepcja klienta może zaszkodzić mu wizerunkowo, przynieść efekt odwrotny do zamierzonego. Takie rozmowy też musimy prowadzić – dodaje ekspert ze wspomnianego wcześniej domu produkcyjnego w Krakowie.

Doświadczenie podparte konkretnymi dowodami, czyli portfolio zrealizowanych filmów oraz gotowość do rozmowy i poszukiwania kompromisów to dwie najważniejsze cechy, po których poznasz dobry dom produkcyjny.

form success Dziękujemy za ocenę artykułu

form error Błąd - akcja została wstrzymana

Polecane firmy

Dbamy o Twoją prywatność

W naszym serwisie używamy plików cookies (tzw. ciasteczek), które zapisują się w przeglądarce internetowej Twojego urządzenia.

Dzięki nim zapewniamy prawidłowe działanie strony internetowej, a także możemy lepiej dostosować ją do preferencji użytkowników. Pliki cookies umożliwiają nam analizę zachowania użytkowników na stronie, a także pozwalają na odpowiednie dopasowanie treści reklamowych, również przy współpracy z wybranymi partnerami. Możesz zarządzać plikami cookies, przechodząc do Ustawień. Informujemy, że zgodę można wycofać w dowolnym momencie. Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityce Cookies.

Zaawansowane ustawienia cookies

Techniczne i funkcjonalne pliki cookie umożliwiają prawidłowe działanie naszej strony internetowej. Wykorzystujemy je w celu zapewnienia bezpieczeństwa i odpowiedniego wyświetlania strony. Dzięki nim możemy ulepszyć usługi oferowane za jej pośrednictwem, na przykład dostosowując je do wyborów użytkownika. Pliki z tej kategorii umożliwiają także rozpoznanie preferencji użytkownika po powrocie na naszą stronę.

Analityczne pliki cookie zbierają informacje na temat liczby wizyt użytkowników i ich aktywności na naszej stronie internetowej. Dzięki nim możemy mierzyć i poprawiać wydajność naszej strony. Pozwalają nam zobaczyć, w jaki sposób odwiedzający poruszają się po niej i jakimi informacjami są zainteresowani. Dzięki temu możemy lepiej dopasować stronę internetową do potrzeb użytkowników oraz rozwijać naszą ofertę. Wszystkie dane są zbierane i agregowane anonimowo.

Marketingowe pliki cookie są wykorzystywane do dostarczania reklam dopasowanych do preferencji użytkownika. Mogą być ustawiane przez nas lub naszych partnerów reklamowych za pośrednictwem naszej strony. Umożliwiają rozpoznanie zainteresowań użytkownika oraz wyświetlanie odpowiednich reklam zarówno na naszej stronie, jak i na innych stronach internetowych i platformach społecznościowych. Pliki z tej kategorii pozwalają także na mierzenie skuteczności kampanii marketingowych.