Artykuł sponsorowany

Jak przygotować samochód na sprzedaż? Poradnik w trzech krokach

Jak przygotować samochód na sprzedaż? Poradnik w trzech krokach
Jeśli chcemy sprzedać nasz stary samochód, musimy dobrze się do tego przygotować. Kupiec na pewno się znajdzie. Jednak to od nas zależy, ile będziemy mogli na całej transakcji zyskać. Żeby zarobić, najpierw zawsze trzeba trochę zainwestować. Jeśli zadbamy o kilka istotnych szczegółów, możemy liczyć na to, że nasz używany samochód sprzedamy za nieprzeciętnie wysoką cenę.

Musi lśnić!

Pierwsze wrażenie zawsze ma ogromne znaczenie – tak jest także podczas zakupu używanego auta. To, że samochód musi być czysty, jest jasne. Ale zwykłe mycie to nie wszystko. Jeśli potencjalny nabywca w pierwszej chwili zobaczy piękny, zadbany, lśniący lakier, z pewnością chętniej kupi sprzedawany przez nas samochód i chętniej zapłaci za samochód więcej. Dlatego zadbajmy, by lakier prezentował się pięknie – możemy samodzielnie wypolerować go przy pomocy specjalnej pasty, albo zamówić specjalną usługę u lakiernika lub firmy zajmującej się konserwacją aut.

Wnętrze pachnie nowością

Równie istotne jak zadbany lakier jest wnętrze samochodu. Osoba, która zastanawia się nad kupnem naszego auta, po wejściu do niego powinna się poczuć jak w zupełnie nowym samochodzie. Tapicerka samochodowa musi być w nienagannym stanie – nie może być śladu po żadnych plamach. Przed wystawieniem samochodu na sprzedaż koniecznie zainwestujmy w czyszczenie tapicerki. Ekspertem w tej dziedzinie jest firma Ines II. PPHU. ­ Nasza firma ma do zaoferowania usługi prania i czyszczenia tapicerki samochodowej oraz czyszczenia i konserwacji elementów plastikowych w samochodzie. Oferujemy też profesjonalne mycie i polerowanie nadwozia samochodowego, kompleksowe czyszczenie auta po zakupie oraz przygotowanie auta do sprzedaży mówi jeden z jej pracowników. Przedsiębiorstwo oferuje kompleksowe usługi – jeśli planujemy sprzedaż wozu wystarczy, że powierzymy go pod opiekę tej firmy. Po odbiorze samochód będzie wyglądał jak nowy. Jak dobrze pracownicy tej firmy radzą sobie z zabrudzeniami, zobaczymy na tym filmiku: [embed]https://www.youtube.com/embed/K8NlPHYwWmI[/embed]

Dobre zdjęcia

Zanim potencjalny klient przyjedzie oglądać samochód na żywo, nasza oferta musi go zainteresować na jednym z portali ogłoszeniowych. Nawet najbardziej lśniący lakier nie przekona nikogo do zakupu, jeśli w Internecie nie opublikujemy ładnych, dobrze wykonanych zdjęć. Fotografie muszą przyciągać wzrok i pokazywać największe atuty samochodu. Najlepiej jest je wykonać w dzień, na zewnątrz, koniecznie w dobrym świetle. Zdjęcia robione telefonem raczej nie zdadzą egzaminu. Znacznie lepiej sprawdzi się porządny aparat, który pozwoli uchwycić auto w jak najkorzystniejszy sposób.

form success Dziękujemy za ocenę artykułu

form error Błąd - akcja została wstrzymana

Polecane firmy

Dbamy o Twoją prywatność

W naszym serwisie używamy plików cookies (tzw. ciasteczek), które zapisują się w przeglądarce internetowej Twojego urządzenia.

Dzięki nim zapewniamy prawidłowe działanie strony internetowej, a także możemy lepiej dostosować ją do preferencji użytkowników. Pliki cookies umożliwiają nam analizę zachowania użytkowników na stronie, a także pozwalają na odpowiednie dopasowanie treści reklamowych, również przy współpracy z wybranymi partnerami. Możesz zarządzać plikami cookies, przechodząc do Ustawień. Informujemy, że zgodę można wycofać w dowolnym momencie. Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityce Cookies.

Zaawansowane ustawienia cookies

Techniczne i funkcjonalne pliki cookie umożliwiają prawidłowe działanie naszej strony internetowej. Wykorzystujemy je w celu zapewnienia bezpieczeństwa i odpowiedniego wyświetlania strony. Dzięki nim możemy ulepszyć usługi oferowane za jej pośrednictwem, na przykład dostosowując je do wyborów użytkownika. Pliki z tej kategorii umożliwiają także rozpoznanie preferencji użytkownika po powrocie na naszą stronę.

Analityczne pliki cookie zbierają informacje na temat liczby wizyt użytkowników i ich aktywności na naszej stronie internetowej. Dzięki nim możemy mierzyć i poprawiać wydajność naszej strony. Pozwalają nam zobaczyć, w jaki sposób odwiedzający poruszają się po niej i jakimi informacjami są zainteresowani. Dzięki temu możemy lepiej dopasować stronę internetową do potrzeb użytkowników oraz rozwijać naszą ofertę. Wszystkie dane są zbierane i agregowane anonimowo.

Marketingowe pliki cookie są wykorzystywane do dostarczania reklam dopasowanych do preferencji użytkownika. Mogą być ustawiane przez nas lub naszych partnerów reklamowych za pośrednictwem naszej strony. Umożliwiają rozpoznanie zainteresowań użytkownika oraz wyświetlanie odpowiednich reklam zarówno na naszej stronie, jak i na innych stronach internetowych i platformach społecznościowych. Pliki z tej kategorii pozwalają także na mierzenie skuteczności kampanii marketingowych.