Artykuł sponsorowany

Jak zoptymalizować koszty telekomunikacyjne?

Jak zoptymalizować koszty telekomunikacyjne?

Cięcie kosztów jest niezwykle ważne w każdym przedsiębiorstwie, niezależnie od zasięgu jego pracy, branży oraz wszystkich innych cech, które wpływają na ich specyfikę. Jednym ze sposobów na zmniejszenie wydatków generowanych przez firmę jest optymalizacja kosztów telekomunikacyjnych. Sprawdź, dlaczego takie działanie ma sens i na czym tak właściwie polega. Zapraszamy Cię do zapoznania się z dalszą częścią przygotowanego przez nas artykułu.

Na czym polega proces optymalizacji usług telekomunikacyjnych?

Proces optymalizacyjny polega na wykonaniu kilku istotnych czynności. Jednym z zadań firm specjalizujących się w jego realizacji jest analiza potrzeb danego przedsiębiorstw, a także audyt obecnych w nim rozwiązań i kosztów. W zakres optymalizacji kosztów telekomunikacyjnych wchodzi również budowanie zapytania do operatora, zbieranie i analiza ofert oraz negocjacje i rozmowy z operatorami. Podmiot, który ją realizuje, powinien na koniec rozpoznania przygotować raport prezentujący proponowane przez siebie pomysły na wygenerowanie oszczędności, wraz z podaniem ich wysokości.

Po ostatecznej decyzji klienta następuje praktyczne wdrożenie wybranej metody optymalizacji kosztów telekomunikacyjnych. Ten etap związany jest z weryfikacją umów pod kątem zgodności ze złożonymi ofertami i implementacją usług oraz ze sprawdzeniem poprawności wystawianych faktur i wsparciem przy zawieraniu nowych umów.

Dlaczego warto optymalizować koszty telekomunikacyjne?

Powodów, dla których opłaca się optymalizować koszty telekomunikacyjne w przedsiębiorstwie, jest kilka. Należy jednak podkreślić, że są one silnie uzależnione od oferty kontrahenta, który wykonuje taką usługę na rzecz danej firmy. Na przykład doradca z zakresu innowacyjnej telekomunikacji MOLL Telecom Service zapewnia klientom decydującym się na skorzystanie z jego pomocy w zoptymalizowaniu kosztów telekomunikacyjnych:

  • zerowe ryzyko finansowe,
  • realną oszczędność,
  • gwarancję najlepszych rozwiązań.

Firma ta rozlicza się ze swoimi kontrahentami na zasadzie success fee. Oznacza to, że jej wynagrodzenie jest uzależnione od osiągniętych przez siebie wyników. Ponadto daje gwarancję, że każdego miesiąca w budżecie przedsiębiorstwa zauważalne będą realne oszczędności.

Czy wiesz o tym, że proces optymalizacji może zmniejszyć koszty telekomunikacyjne ponoszone przez firmę średnio o ponad 50%? Uzyskane oszczędności nie wpływają na jakość optymalizacji, a klient nie zajmuje się jej realizacją, dzięki czemu ma czas na wykonywanie innych obowiązków.

form success Dziękujemy za ocenę artykułu

form error Błąd - akcja została wstrzymana

Polecane firmy

Dbamy o Twoją prywatność

W naszym serwisie używamy plików cookies (tzw. ciasteczek), które zapisują się w przeglądarce internetowej Twojego urządzenia.

Dzięki nim zapewniamy prawidłowe działanie strony internetowej, a także możemy lepiej dostosować ją do preferencji użytkowników. Pliki cookies umożliwiają nam analizę zachowania użytkowników na stronie, a także pozwalają na odpowiednie dopasowanie treści reklamowych, również przy współpracy z wybranymi partnerami. Możesz zarządzać plikami cookies, przechodząc do Ustawień. Informujemy, że zgodę można wycofać w dowolnym momencie. Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityce Cookies.

Zaawansowane ustawienia cookies

Techniczne i funkcjonalne pliki cookie umożliwiają prawidłowe działanie naszej strony internetowej. Wykorzystujemy je w celu zapewnienia bezpieczeństwa i odpowiedniego wyświetlania strony. Dzięki nim możemy ulepszyć usługi oferowane za jej pośrednictwem, na przykład dostosowując je do wyborów użytkownika. Pliki z tej kategorii umożliwiają także rozpoznanie preferencji użytkownika po powrocie na naszą stronę.

Analityczne pliki cookie zbierają informacje na temat liczby wizyt użytkowników i ich aktywności na naszej stronie internetowej. Dzięki nim możemy mierzyć i poprawiać wydajność naszej strony. Pozwalają nam zobaczyć, w jaki sposób odwiedzający poruszają się po niej i jakimi informacjami są zainteresowani. Dzięki temu możemy lepiej dopasować stronę internetową do potrzeb użytkowników oraz rozwijać naszą ofertę. Wszystkie dane są zbierane i agregowane anonimowo.

Marketingowe pliki cookie są wykorzystywane do dostarczania reklam dopasowanych do preferencji użytkownika. Mogą być ustawiane przez nas lub naszych partnerów reklamowych za pośrednictwem naszej strony. Umożliwiają rozpoznanie zainteresowań użytkownika oraz wyświetlanie odpowiednich reklam zarówno na naszej stronie, jak i na innych stronach internetowych i platformach społecznościowych. Pliki z tej kategorii pozwalają także na mierzenie skuteczności kampanii marketingowych.