Artykuł sponsorowany

Nadruk na folii. Co warto wiedzieć?

Nadruk na folii. Co warto wiedzieć?
Folia to materiał wykorzystywany w praktycznie każdej gałęzi przemysłu. Służy do zabezpieczenia kartonów oraz palet, a także do pakowania towaru w zgrzewki. Niska gęstość folii, jej trwałość, miękkość, giętkość oraz odporność na uszkodzenia sprawiają, że jest również wykorzystywana do produkcji worków foliowych. Te z kolei, odpowiednio zadrukowane, są doskonałym nośnikiem reklamowym. Co warto wiedzieć o na druku na folii? Wydruk na folii charakteryzuje się dużą trwałością, bardzo wysoką jakością koloru oraz intensywnością barw. Szeroka gama dostępnych kolorów, wysoka nieprzezroczystość oraz wysoki połysk to jego kolejne zalety. Wszystko to sprawia, że nadruk na folii jest obecnie jednym z najchętniej wykorzystywanych sposobów reklamy różnego rodzaju produktów, dzięki niemu bowiem jesteśmy w stanie dotrzeć z przekazem do nieporównywalnie większego grona odbiorców. Co warto wiedzieć na temat wydruku na folii?

Ważna jest metoda

Nadruk na folii wykonuje się głównie metodą sitodruku lub fleksodruku, przy czym druga metoda jest znacznie bardziej popularna. Maszyny, przeznaczone do tego rodzaju druku, przypominają tradycyjne drukarki; różnią się rozmiarami oraz tym, że zamiast papieru podaje im się rolki folii. Fleksodruk pozwala na nakładanie druku na powierzchnie elastyczne i jest metodą wyjątkowo tanią, a dzięki zastosowaniu dodatkowej techniki HD, możemy osiągnąć wysoką jakość oraz standard druku. Renomowaną firmą, zajmującą się nanoszeniem jednokolorowego druku na folię, jest producent folii LPDE Nowaplast. Solidność i trwałość wyrobów to cechy, wyróżniającego tego producenta.

Rodzaj folii

Koszt nadruku na folii zależy także od jej rodzaju. Na rynku do wyboru mamy wiele gatunków tego tworzywa. Najpopularniejsze z nich to folie łatwozdjemowalne, nadające się do zastosowań krótkoterminowych oraz folie błyszczące lub matowe, nadające się do stosowania zewnętrznego i wewnętrznego w reklamie długookresowej. Ciekawym rozwiązaniem będzie nadruk na folii perforowanej, czyli z dziurkami. Z jeden strony widoczna będzie grafika, z drugiej obserwatorzy mogą spoglądać na otoczenie. Warto zdać sobie sprawę, że tego typu folia pochłania 50% widoczności. Innym typem folii, na której równie często wykonuje się nadruki, to folia wylewana, stosowana do oklejania pojazdów. W tym przypadku zaleca się jej dodatkowe zabezpieczenie, poprzez powleczenie jej specjalnym laminatem.

form success Dziękujemy za ocenę artykułu

form error Błąd - akcja została wstrzymana

Polecane firmy

Dbamy o Twoją prywatność

W naszym serwisie używamy plików cookies (tzw. ciasteczek), które zapisują się w przeglądarce internetowej Twojego urządzenia.

Dzięki nim zapewniamy prawidłowe działanie strony internetowej, a także możemy lepiej dostosować ją do preferencji użytkowników. Pliki cookies umożliwiają nam analizę zachowania użytkowników na stronie, a także pozwalają na odpowiednie dopasowanie treści reklamowych, również przy współpracy z wybranymi partnerami. Możesz zarządzać plikami cookies, przechodząc do Ustawień. Informujemy, że zgodę można wycofać w dowolnym momencie. Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityce Cookies.

Zaawansowane ustawienia cookies

Techniczne i funkcjonalne pliki cookie umożliwiają prawidłowe działanie naszej strony internetowej. Wykorzystujemy je w celu zapewnienia bezpieczeństwa i odpowiedniego wyświetlania strony. Dzięki nim możemy ulepszyć usługi oferowane za jej pośrednictwem, na przykład dostosowując je do wyborów użytkownika. Pliki z tej kategorii umożliwiają także rozpoznanie preferencji użytkownika po powrocie na naszą stronę.

Analityczne pliki cookie zbierają informacje na temat liczby wizyt użytkowników i ich aktywności na naszej stronie internetowej. Dzięki nim możemy mierzyć i poprawiać wydajność naszej strony. Pozwalają nam zobaczyć, w jaki sposób odwiedzający poruszają się po niej i jakimi informacjami są zainteresowani. Dzięki temu możemy lepiej dopasować stronę internetową do potrzeb użytkowników oraz rozwijać naszą ofertę. Wszystkie dane są zbierane i agregowane anonimowo.

Marketingowe pliki cookie są wykorzystywane do dostarczania reklam dopasowanych do preferencji użytkownika. Mogą być ustawiane przez nas lub naszych partnerów reklamowych za pośrednictwem naszej strony. Umożliwiają rozpoznanie zainteresowań użytkownika oraz wyświetlanie odpowiednich reklam zarówno na naszej stronie, jak i na innych stronach internetowych i platformach społecznościowych. Pliki z tej kategorii pozwalają także na mierzenie skuteczności kampanii marketingowych.