Owijki i wyspy paletowe jako element reklamowy
Istnieje wiele różnorodnych form reklam, które można zastosować w dużych sklepach. Jedną z nich są owijki i wyspy paletowe. Ich główną zaletą jest to, że reklamują dany produkt na palecie, dlatego nie trzeba go stale wykładać. Metoda jest bardzo skuteczna i do tego niedroga. W zależności od produktu i informacji reklamowej konstrukcja może być przygotowana i zadrukowana bardzo różnie.
Charakterystyka owijek i wysp paletowych
Owijki i wyspy paletowe to najprościej mówiąc produkty reklamowe, które służą do eksponowania towarów prosto z palety. Bez problemu się je transportuje i stawia w wybranym miejscu. Forma reklamy sprawia, że sprawdzają się one przede wszystkim w sklepach o dużym natężeniu ruchu, np. w hipermarketach i sklepach wielkogabarytowych. Jest to prosty sposób na wyeksponowanie jakiegoś produktu na tle pozostałej oferty, który daje bardzo zadowalające efekty. Klienci od razu zauważają dany produkt i z łatwością po niego sięgają. Branie ich prosto z palety sprawia, że towary szybko się nie skończą. Pracownicy nie muszą ich ciągle dokładać.
Ekspozycja i nośnik informacji reklamowych
O sukcesie tej formy reklamowej stanowi wysoka ekspozycyjność, która wynika z ciekawego konceptu dopasowanego do produktu i oryginalnego przygotowania graficznego. Przeważnie jest to wynikiem współpracy firmy produkcyjnej z doświadczonymi artystami. Materiałem użytym do produkcji wysp paletowych i owijek jest wysokiej jakości tekstura. Poza formą wyeksponowania można nanieść informacje dotyczące promocji, rabatów czy wyprzedaży, co jeszcze bardziej uatrakcyjnia sprzedaż. Użycie takiej formy reklamy, która została profesjonalnie przygotowana, spełnia swoją rolę poprzez nakłanianie klientów do zakupów w większej ilości. Jest to więc reklama, która sprawdzi się w promocji nowości, jak również przy sprzedaży towarów zalegających w magazynie.
Tanio i estetycznie
Wyspy paletowe i owijki są tanie i skuteczne. Mogą pełnić dodatkową rolę dekoracyjną i nie są przy tym zbyt nachalne lub uciążliwe jak inne formy reklamy. Na szerokich korytarzach stawia się je pośrodku. Jeśli jednak nie ma na to miejsca, mogą wyróżniać jeden produkt spośród innych ustawionych rzędem palet. Specjalista z firmy Lakman w Józefowie dodaje: Materiały, z którego są zbudowane, poddaje się recyklingowi, dlatego nie występuję problem z utylizacją. Owijki i wyspy, które nie są dedykowane konkretnej promocji lub jakiemuś produktowi, można używać wielokrotnie ze względu na ich dopasowanie do palet.
Dziękujemy za ocenę artykułu
Błąd - akcja została wstrzymana