Artykuł sponsorowany

Produkcja aerozoli private label. Jak to wygląda w praktyce?

Produkcja aerozoli private label. Jak to wygląda w praktyce?

Aerozole private label to pojemniki wypełnione ciekłymi substancjami, które po naciśnięciu są rozpylane w postaci mgiełki. Jest to jedna z wygodniejszych form rozpraszania produktu. Z tego też względu, znajduje ona zastosowanie w wielu branżach. W tego typu pojemnikach można znaleźć kosmetyki oraz artykuły chemiczne, środki motoryzacyjne czy medyczne. Ich napełnianie może być wykonywane przez uprawnione podmioty – jak wygląda to w praktyce?

Napełnianie aerozoli private label – jak przebiega?

Proces napełniania aerozoli private label wymaga zastosowania zaawansowanych rozwiązań i zautomatyzowanych linii produkcyjnych. Jednym z ważniejszych elementów całości jest urządzenie sterujące. Pracownik obsługujący je ustawia odpowiednie parametry produktu, zgodnie ze specyfikacją przekazaną przez klienta. Kolejnym krokiem jest umieszczenie na linii produkcji opakowań, do których ma być wtłoczony aerozol. Po wykonaniu wspomnianych czynności rozpoczyna się proces produkcji. Pojemniki są kolejno nabijane płynem i wyposażane w rurkę oraz zawór.

- Następnym etapem jest wyposażenie ich w zawór, który pozwoli zabezpieczyć produkt przed wydostaniem się zawartości na zewnątrz, ale jednocześnie umożliwi jego późniejsze użytkowanie – wyjaśnia ekspert z firmy WATS Piasecki i Wspólnicy Sp. J.

Ważnym elementem ich wyposażenia jest również urządzenie uruchamiające, które jest umieszczane w górnej części puszki. Na koniec całość jest oklejana nalepką z marką klienta i opisem – to etap identyfikacji produktu. Tak przygotowany artykuł może zostać zapakowany, a następnie przetransportowany na palety i dostarczony do zamawiającego.

Co jeszcze warto wiedzieć o produkcji aerozoli private label?

Zanim produkt trafi na linię produkcyjną, a substancja zostanie wtłoczona do pojemnika, klient musi wybrać odpowiednią formę aerozolu. Powinna ona spełniać nie tylko jego potrzeby, ale też być dostosowana do rodzaju substancji. W zależności od producenta, opakowania do umieszczenia substancji mogą mieć pojemność od 30 do 750 ml i średnicę od 35 do 65 mm. Dodatkowo w procesie napełniania aerozoli ważne jest dopasowanie odpowiednich ostrzeżeń – jest to szczególnie ważne w przypadku substancji niebezpiecznych. W tym celu umieszczane są np. ostrzeżenia przed zbliżaniem się z pojemnikiem do ognia.

W procesie produkcji aerozoli muszą być wykorzystywane nie tylko zaawansowane technologie, ale też nowoczesne rozwiązanie. Odpowiadają one za możliwość wytworzenia tysięcy produktów, w maksymalnie krótkim czasie, a jednocześnie zapewniają, że każdy z nich będzie spełniał określone normy i będzie bezpieczny w użytkowaniu.

form success Dziękujemy za ocenę artykułu

form error Błąd - akcja została wstrzymana

Polecane firmy

Dbamy o Twoją prywatność

W naszym serwisie używamy plików cookies (tzw. ciasteczek), które zapisują się w przeglądarce internetowej Twojego urządzenia.

Dzięki nim zapewniamy prawidłowe działanie strony internetowej, a także możemy lepiej dostosować ją do preferencji użytkowników. Pliki cookies umożliwiają nam analizę zachowania użytkowników na stronie, a także pozwalają na odpowiednie dopasowanie treści reklamowych, również przy współpracy z wybranymi partnerami. Możesz zarządzać plikami cookies, przechodząc do Ustawień. Informujemy, że zgodę można wycofać w dowolnym momencie. Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityce Cookies.

Zaawansowane ustawienia cookies

Techniczne i funkcjonalne pliki cookie umożliwiają prawidłowe działanie naszej strony internetowej. Wykorzystujemy je w celu zapewnienia bezpieczeństwa i odpowiedniego wyświetlania strony. Dzięki nim możemy ulepszyć usługi oferowane za jej pośrednictwem, na przykład dostosowując je do wyborów użytkownika. Pliki z tej kategorii umożliwiają także rozpoznanie preferencji użytkownika po powrocie na naszą stronę.

Analityczne pliki cookie zbierają informacje na temat liczby wizyt użytkowników i ich aktywności na naszej stronie internetowej. Dzięki nim możemy mierzyć i poprawiać wydajność naszej strony. Pozwalają nam zobaczyć, w jaki sposób odwiedzający poruszają się po niej i jakimi informacjami są zainteresowani. Dzięki temu możemy lepiej dopasować stronę internetową do potrzeb użytkowników oraz rozwijać naszą ofertę. Wszystkie dane są zbierane i agregowane anonimowo.

Marketingowe pliki cookie są wykorzystywane do dostarczania reklam dopasowanych do preferencji użytkownika. Mogą być ustawiane przez nas lub naszych partnerów reklamowych za pośrednictwem naszej strony. Umożliwiają rozpoznanie zainteresowań użytkownika oraz wyświetlanie odpowiednich reklam zarówno na naszej stronie, jak i na innych stronach internetowych i platformach społecznościowych. Pliki z tej kategorii pozwalają także na mierzenie skuteczności kampanii marketingowych.