Artykuł sponsorowany

Pylony zewnętrzne – wskaż klientom drogę do swojej firmy

Pylony zewnętrzne – wskaż klientom drogę do swojej firmy

W relacjach biznesowych również liczy się pierwsze wrażenie, dlatego należy zadbać o wysokiej jakości obsługę już na samym początku współpracy, a nawet jeszcze zanim klient przekroczy próg siedziby firmy. Pomogą w tym profesjonalne pylony reklamowe – nazywane też totemami – które stanowią doskonały nośnik wszelkich informacji i w związku z tym są popularną formą reklamy zewnętrznej.

Wygląd i zastosowanie pylonów zewnętrznych

Pylony na stałe wpisały się w krajobraz miast, ponadto można je też spotkać przy drogach szybkiego ruchu. Wysokie, wąskie ścianki informują np. o cenach paliwa, godzinach otwarcia galerii handlowej, rozmieszczeniu biur na poszczególnych piętrach budynku. Ich podstawowym celem jest zwrócenie uwagi przechodniów i wskazanie drogi do firmy. Ramy z panelami ekspozycyjnymi ustawiane są więc najczęściej przy wjeździe na teren obiektu lub na parking, a w przypadku biurowców, hoteli, ośrodków zdrowia na totemie zazwyczaj zostają umieszczone mapy wskazujące drogę do kluczowych miejsc (recepcji hotelowej, rejestracji na oddział szpitalny, firmowego sekretariatu). Dzięki czytelnej informacji klienci mogą łatwiej i szybciej odnaleźć interesujące ich punkty – warto jedynie zadbać o to, by treści, mapy i inne grafiki były widoczne z daleka.

Najważniejsze zalety totemów zewnętrznych

Wśród kluczowych atutów pylonów reklamowych można wskazać następujące cechy:

  • trwałość – totemy wykonane są z materiałów odpornych na warunki atmosferyczne, dzięki czemu przez wiele lat nie tracą swojego doskonałego wyglądu. Zakup tego typu konstrukcji należy więc potraktować jako długofalową inwestycję;
  • możliwość personalizacji – klienci decydują nie tylko o wszystkich elementach znajdujących się na pylonie, ale także o jego kształcie. Do wyboru są zarówno proste, jak i bardziej skomplikowane bryły (np. z dodatkowymi detalami przestrzennymi), poza tym personalizacji podlegają kolory.

Ponadto ważną zaletą jest również to, że w ofertach firm zajmujących się produkcją konstrukcji reklamowych można znaleźć różne rodzaje pylonów. Totemy zewnętrzne zazwyczaj wymagają solidnego przymocowania do podłoża, np. za pomocą betonowych podstaw. Jednak klienci szukający mobilnych, wolnostojących produktów także nie muszą rezygnować z pylonów. Obecnie można bez problemu zamówić modele wyróżniające się lekką wagą i niewielkim rozmiarem, a więc idealne do postawienia np. przed restauracją czy sklepem – wyjaśnia pracownik Clever Frame.

Po zapoznaniu się z atutami totemów staje się jasne, dlaczego należą do kluczowych rozwiązań w zakresie reklamy zewnętrznej. Możliwość dopasowania treści, kształtu i materiałów sprawia, że dzięki tego typu konstrukcjom można znacząco podnieść efektywność strategii wizerunkowej oraz marketingowej.

form success Dziękujemy za ocenę artykułu

form error Błąd - akcja została wstrzymana

Polecane firmy

Dbamy o Twoją prywatność

W naszym serwisie używamy plików cookies (tzw. ciasteczek), które zapisują się w przeglądarce internetowej Twojego urządzenia.

Dzięki nim zapewniamy prawidłowe działanie strony internetowej, a także możemy lepiej dostosować ją do preferencji użytkowników. Pliki cookies umożliwiają nam analizę zachowania użytkowników na stronie, a także pozwalają na odpowiednie dopasowanie treści reklamowych, również przy współpracy z wybranymi partnerami. Możesz zarządzać plikami cookies, przechodząc do Ustawień. Informujemy, że zgodę można wycofać w dowolnym momencie. Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityce Cookies.

Zaawansowane ustawienia cookies

Techniczne i funkcjonalne pliki cookie umożliwiają prawidłowe działanie naszej strony internetowej. Wykorzystujemy je w celu zapewnienia bezpieczeństwa i odpowiedniego wyświetlania strony. Dzięki nim możemy ulepszyć usługi oferowane za jej pośrednictwem, na przykład dostosowując je do wyborów użytkownika. Pliki z tej kategorii umożliwiają także rozpoznanie preferencji użytkownika po powrocie na naszą stronę.

Analityczne pliki cookie zbierają informacje na temat liczby wizyt użytkowników i ich aktywności na naszej stronie internetowej. Dzięki nim możemy mierzyć i poprawiać wydajność naszej strony. Pozwalają nam zobaczyć, w jaki sposób odwiedzający poruszają się po niej i jakimi informacjami są zainteresowani. Dzięki temu możemy lepiej dopasować stronę internetową do potrzeb użytkowników oraz rozwijać naszą ofertę. Wszystkie dane są zbierane i agregowane anonimowo.

Marketingowe pliki cookie są wykorzystywane do dostarczania reklam dopasowanych do preferencji użytkownika. Mogą być ustawiane przez nas lub naszych partnerów reklamowych za pośrednictwem naszej strony. Umożliwiają rozpoznanie zainteresowań użytkownika oraz wyświetlanie odpowiednich reklam zarówno na naszej stronie, jak i na innych stronach internetowych i platformach społecznościowych. Pliki z tej kategorii pozwalają także na mierzenie skuteczności kampanii marketingowych.