Artykuł sponsorowany

Tradycyjne, sprawdzone sposoby promocji małych i średnich firm

Tradycyjne, sprawdzone sposoby promocji małych i średnich firm
Promocja firmy jest bardzo ważnym elementem prowadzenia każdej działalności. W końcu co nam przyjdzie z oferowania najlepszych usług, jeśli nikt się o tym nie dowie? Odpowiednio przeprowadzone kampanie promocyjne mogą zdecydowanie poszerzyć grono naszych klientów. Kluczowe jest tutaj korzystanie z różnych form promocji – warto sięgać zarówno po nowości, jak i po stare, sprawdzone rozwiązania.

Warto postawić na ulotki

Wykonanie dobrej ulotki nie wymaga specjalnie dużych nakładów finansowych, a może ona stać się bardzo skutecznym narzędziem promocji. Dotyczy to zwłaszcza małych i średnich firm działających lokalnie. Jeśli prowadzimy cukiernię, piekarnię lub zakład samochodowy, to raczej nie mamy szans na przyciągnięcie klientów z drugiego krańca Polski. Powinniśmy więc skupić się na tym, by nasza firma była znana przez członków lokalnej społeczności – czyli naszych potencjalnych klientów. Ulotki to najlepszy sposób, by do nich dotrzeć. Pamiętajmy jednak, by zawsze były estetycznie wykonane i ciekawie zaprojektowane – tak, by wzbudzały zainteresowanie. Jeśli planujemy wydruk dużej liczby ulotek, powinniśmy zlecić to dobrej drukarni – druk materiałów promocyjnych wysokiej jakości zagwarantuje nam firma Introart zakład poligrafii. Dobrym materiałem promocyjnym są też tradycyjne plakaty – jeśli rozwieśmy je w strategicznych miejscach, czyli tam, gdzie występuje dość duży ruch – na przykład na przystankach autobusowych – to mamy dużą szansę dotrzeć do sporej liczby potencjalnych klientów. https://www.youtube.com/watch?v=uGSsPNfxW_A

Dobre wizytówki

Ważnym elementem budowania wizerunku firmy są też oczywiście wizytówki. Przydają się one właściwie w każdym przedsiębiorstwie. Na wizytówce powinny znaleźć się podstawowe informacje na temat naszej firmy – adres, branża, strona internetowa i numer telefonu. Dobrze wykonana wizytówka powinna być przede wszystkim trwała – wiele osób nosi wizytówki w portfelu – jeśli druk będzie kiepskiej jakości, przechowywana w ten sposób wizytówka szybko się zniszczy i może stać się nieczytelna. Dlatego najlepiej jest drukować duży nakład wizytówek na raz, z wykorzystaniem druku offsetowego, który zapewni wysoką jakość wykonania.

Firmowe pieczątki

Przepisy nie nakładają dziś na przedsiębiorców obowiązku posiadania własnych pieczątek. Trzeba jednak przyznać, że taka pieczątka korzystnie wpływa na budowanie wizerunku firmy. Estetyczna firmowa pieczęć złożona pod oficjalnym pismem do klienta sprawia, że wydajemy mu się solidną firmą, której warto zaufać. Ważne, by znalazły się na niej najważniejsze informacje oraz logo naszej firmy.

form success Dziękujemy za ocenę artykułu

form error Błąd - akcja została wstrzymana

Polecane firmy

Dbamy o Twoją prywatność

W naszym serwisie używamy plików cookies (tzw. ciasteczek), które zapisują się w przeglądarce internetowej Twojego urządzenia.

Dzięki nim zapewniamy prawidłowe działanie strony internetowej, a także możemy lepiej dostosować ją do preferencji użytkowników. Pliki cookies umożliwiają nam analizę zachowania użytkowników na stronie, a także pozwalają na odpowiednie dopasowanie treści reklamowych, również przy współpracy z wybranymi partnerami. Możesz zarządzać plikami cookies, przechodząc do Ustawień. Informujemy, że zgodę można wycofać w dowolnym momencie. Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityce Cookies.

Zaawansowane ustawienia cookies

Techniczne i funkcjonalne pliki cookie umożliwiają prawidłowe działanie naszej strony internetowej. Wykorzystujemy je w celu zapewnienia bezpieczeństwa i odpowiedniego wyświetlania strony. Dzięki nim możemy ulepszyć usługi oferowane za jej pośrednictwem, na przykład dostosowując je do wyborów użytkownika. Pliki z tej kategorii umożliwiają także rozpoznanie preferencji użytkownika po powrocie na naszą stronę.

Analityczne pliki cookie zbierają informacje na temat liczby wizyt użytkowników i ich aktywności na naszej stronie internetowej. Dzięki nim możemy mierzyć i poprawiać wydajność naszej strony. Pozwalają nam zobaczyć, w jaki sposób odwiedzający poruszają się po niej i jakimi informacjami są zainteresowani. Dzięki temu możemy lepiej dopasować stronę internetową do potrzeb użytkowników oraz rozwijać naszą ofertę. Wszystkie dane są zbierane i agregowane anonimowo.

Marketingowe pliki cookie są wykorzystywane do dostarczania reklam dopasowanych do preferencji użytkownika. Mogą być ustawiane przez nas lub naszych partnerów reklamowych za pośrednictwem naszej strony. Umożliwiają rozpoznanie zainteresowań użytkownika oraz wyświetlanie odpowiednich reklam zarówno na naszej stronie, jak i na innych stronach internetowych i platformach społecznościowych. Pliki z tej kategorii pozwalają także na mierzenie skuteczności kampanii marketingowych.