Artykuł sponsorowany

W jaki sposób zaprojektować dobrą wizytówkę

W jaki sposób zaprojektować dobrą wizytówkę
Wizytówka to bardzo ważny element służący do reklamowania swoich usług oraz umożliwiający zainteresowanej osobie szybki kontakt z nami. Dobrze zaprojektowana wizytówka powinna być na tyle charakterystyczna, by już na pierwszy rzut oka kojarzyła się z naszą firmą. Wbrew pozorom, zaprojektowanie dobrej wizytówki nie jest łatwym zadaniem. Na co należy zwrócić uwagę, projektując swoją wizytówkę firmową?

Rozmiar i jakość papieru

Najlepiej jest zdecydować się na wizytówkę w standardowym rozmiarze 85 × 55 mm. Jest to o tyle rozsądne rozwiązanie, że wiele osób przechowuje wizytówki w specjalnych etui lub portfelu. Jeśli nasza wizytówka będzie za duża, odbiorca będzie miał problem z jej zmieszczeniem w wizytowniku i prawdopodobnie szybko się jej pozbędzie. Celem wizytówki jest natomiast to, aby jak najdłużej pozostała ona w portfelu naszego potencjalnego klienta. Jeśli chcemy posiadać wizytówkę w większym rozmiarze, gdyż mamy np. konieczność zawarcia w niej większej ilości informacji, warto zdecydować się na jej formę składaną. Taka wizytówka po złożeniu będzie miała bowiem standardowy rozmiar, który bez problemu będzie mógł być przechowywany przez klienta. Po rozłożeniu będzie mogła być przez niego przechowywana np. w formie stojącej na jego biurku. Nie bez znaczenia przy projektowaniu wizytówki jest także jakość papieru, z którego zostanie ona wykonana. Papier ten powinien być jak najlepszej jakości oraz dość twardy. Wydłuży to trwałość naszej wizytówki oraz pozwoli na jej dłuższe przechowywanie. Jeżeli jednak nie jesteśmy pewni, jak miałaby wyglądać nasza wizytówka, możemy to zlecić firmie, która będzie to potrafiła zrobić – np. przedsiębiorstwo Andros.

Informacje na wizytówce i jej kolorystyka

Wizytówka, ze względu na swoje dość niewielkie rozmiary, posiada ograniczone miejsce, w którym możemy zawrzeć interesujące klienta informacje o naszej działalności. To miejsce powinno być więc odpowiednio zagospodarowane. Na wizytówce koniecznie powinno się znaleźć logo naszej firmy, nasze imię i nazwisko, adres siedziby, numer kontaktowy oraz adres poczty elektronicznej. Dobrze jest także dodać informacje o zakresie naszych usług, co pozwoli na szybkie odnalezienie naszej wizytówki spośród wielu innych. Druk wykonany na wizytówce firmowej powinien być jak najlepszej jakości oraz charakteryzować się wysoką trwałością, co bezpośrednio wpłynie na żywotność wizytówki. Projektując wizytówkę warto także zwrócić uwagę na jej kolorystykę. Jeśli nasza firma posiada „swoje” kolory, dobrze byłoby, aby także wizytówka się do nich bezpośrednio odnosiła. Pozwoli to na natychmiastowe wywołanie skojarzeń u naszego klienta, dzięki czemu lepiej zapamięta on zarówno nas samych, jak i naszą markę.

form success Dziękujemy za ocenę artykułu

form error Błąd - akcja została wstrzymana

Polecane firmy

Dbamy o Twoją prywatność

W naszym serwisie używamy plików cookies (tzw. ciasteczek), które zapisują się w przeglądarce internetowej Twojego urządzenia.

Dzięki nim zapewniamy prawidłowe działanie strony internetowej, a także możemy lepiej dostosować ją do preferencji użytkowników. Pliki cookies umożliwiają nam analizę zachowania użytkowników na stronie, a także pozwalają na odpowiednie dopasowanie treści reklamowych, również przy współpracy z wybranymi partnerami. Możesz zarządzać plikami cookies, przechodząc do Ustawień. Informujemy, że zgodę można wycofać w dowolnym momencie. Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityce Cookies.

Zaawansowane ustawienia cookies

Techniczne i funkcjonalne pliki cookie umożliwiają prawidłowe działanie naszej strony internetowej. Wykorzystujemy je w celu zapewnienia bezpieczeństwa i odpowiedniego wyświetlania strony. Dzięki nim możemy ulepszyć usługi oferowane za jej pośrednictwem, na przykład dostosowując je do wyborów użytkownika. Pliki z tej kategorii umożliwiają także rozpoznanie preferencji użytkownika po powrocie na naszą stronę.

Analityczne pliki cookie zbierają informacje na temat liczby wizyt użytkowników i ich aktywności na naszej stronie internetowej. Dzięki nim możemy mierzyć i poprawiać wydajność naszej strony. Pozwalają nam zobaczyć, w jaki sposób odwiedzający poruszają się po niej i jakimi informacjami są zainteresowani. Dzięki temu możemy lepiej dopasować stronę internetową do potrzeb użytkowników oraz rozwijać naszą ofertę. Wszystkie dane są zbierane i agregowane anonimowo.

Marketingowe pliki cookie są wykorzystywane do dostarczania reklam dopasowanych do preferencji użytkownika. Mogą być ustawiane przez nas lub naszych partnerów reklamowych za pośrednictwem naszej strony. Umożliwiają rozpoznanie zainteresowań użytkownika oraz wyświetlanie odpowiednich reklam zarówno na naszej stronie, jak i na innych stronach internetowych i platformach społecznościowych. Pliki z tej kategorii pozwalają także na mierzenie skuteczności kampanii marketingowych.