Artykuł sponsorowany

Zalety stoisk targowych na indywidualne zamówienie

Zalety stoisk targowych na indywidualne zamówienie

Targi branżowe to dla wielu przedsiębiorstw najważniejsze wydarzenie w całym roku. Podczas nich można nie tylko zaprezentować swoją firmę i pokazać najnowsze produkty, ale również nawiązać cenne relacje z potencjalnymi klientami i partnerami. Niezależnie od tego, jaki cel sobie obierzemy, warto zadbać o estetykę stoiska, na którym się wystawimy. Czy warto inwestować w konstrukcje na indywidualne zamówienie?

Stoisko na indywidualne zamówienie – co to takiego?

Dostępne na rynku rozwiązania w kwestii stoisk targowych można podzielić zasadniczo na dwa rodzaje. W pierwszym znajdą się stoiska systemowe, czyli budowane z modułów, które producent wytwarza w dużych ilościach – moduły tego typu można z dużą dowolnością łączyć ze sobą w celu skonstruowania obiektu o pożądanych kształtach i wielkości. Drugim są stoiska indywidualne, projektowane na jednorazowe zamówienie klienta. Konstrukcje tego typu są niepowtarzalne i dedykowane pod ściśle określone zastosowanie – zazwyczaj wykorzystuje się je tylko raz, po czym rozbierane są one na części.

Zalety stoisk indywidualnych

Stoiska indywidualne to rozwiązanie korzystne z marketingowego punktu widzenia. Unikatowe, stworzone pod konkretną imprezę lub produkt stanowisko pozwala wyraźnie odciąć się od konkurencji, wyróżnić markę na tle innych, identycznych stanowisk. Oznacza to przyciągnięcie większej uwagi potencjalnych klientów i partnerów – a to przekłada się z kolej na większe powodzenie wystawiającej się marki. Ponadto stanowisko indywidualne projektowane jest ściśle według zaleceń zleceniodawcy – tak pod kątem wielkości i wyposażenia, jak również estetyki i wykorzystanych materiałów. To idealne rozwiązanie, jeśli stoiska systemowe nie spełniają naszych oczekiwań estetycznych lub funkcjonalnych. Fakt, że stanowiska te użytkowane są tylko raz również ma swoje zalety – nie trzeba ich bowiem przechowywać i konserwować, rozbierane są na pojedyncze części i w ten sposób kończą swój żywot. To zdejmuje z nas obowiązek magazynowania i ponoszenia związanych z tym kosztów.

Wady stoisk indywidualnych

Niemniej stoiska produkowane na indywidualne zamówienie mają również pewne wady. Najpoważniejszą z nich jest bardzo wysoka takiego rozwiązania. Z czego ona wynika?

- Przede wszystkim należy pamiętać, że przed wykonaniem stoiska trzeba je zaprojektować – mówi przedstawiciel firmy Art-CoProjektów wykonanych na indywidualne zlecenie nie wykorzystujemy przy budowie innych stoisk, stąd koszt ich wykonania jest wyższy. Ponadto przy produkcji tego typu konstrukcji wykorzystujemy materiały wyższej jakości oraz gatunków, które nie są zazwyczaj wykorzystywane przy stoiskach systemowych. Mowa tutaj między innymi o drewnie i kamieniu – ich obróbka i montaż również pociągają za sobą koszty.

Wynika z tego, że stoiska indywidualne to inwestycja na którą pozwolić sobie mogą jedynie marki o odpowiednio wysokim zapleczu finansowym.

form success Dziękujemy za ocenę artykułu

form error Błąd - akcja została wstrzymana

Polecane firmy

Dbamy o Twoją prywatność

W naszym serwisie używamy plików cookies (tzw. ciasteczek), które zapisują się w przeglądarce internetowej Twojego urządzenia.

Dzięki nim zapewniamy prawidłowe działanie strony internetowej, a także możemy lepiej dostosować ją do preferencji użytkowników. Pliki cookies umożliwiają nam analizę zachowania użytkowników na stronie, a także pozwalają na odpowiednie dopasowanie treści reklamowych, również przy współpracy z wybranymi partnerami. Możesz zarządzać plikami cookies, przechodząc do Ustawień. Informujemy, że zgodę można wycofać w dowolnym momencie. Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityce Cookies.

Zaawansowane ustawienia cookies

Techniczne i funkcjonalne pliki cookie umożliwiają prawidłowe działanie naszej strony internetowej. Wykorzystujemy je w celu zapewnienia bezpieczeństwa i odpowiedniego wyświetlania strony. Dzięki nim możemy ulepszyć usługi oferowane za jej pośrednictwem, na przykład dostosowując je do wyborów użytkownika. Pliki z tej kategorii umożliwiają także rozpoznanie preferencji użytkownika po powrocie na naszą stronę.

Analityczne pliki cookie zbierają informacje na temat liczby wizyt użytkowników i ich aktywności na naszej stronie internetowej. Dzięki nim możemy mierzyć i poprawiać wydajność naszej strony. Pozwalają nam zobaczyć, w jaki sposób odwiedzający poruszają się po niej i jakimi informacjami są zainteresowani. Dzięki temu możemy lepiej dopasować stronę internetową do potrzeb użytkowników oraz rozwijać naszą ofertę. Wszystkie dane są zbierane i agregowane anonimowo.

Marketingowe pliki cookie są wykorzystywane do dostarczania reklam dopasowanych do preferencji użytkownika. Mogą być ustawiane przez nas lub naszych partnerów reklamowych za pośrednictwem naszej strony. Umożliwiają rozpoznanie zainteresowań użytkownika oraz wyświetlanie odpowiednich reklam zarówno na naszej stronie, jak i na innych stronach internetowych i platformach społecznościowych. Pliki z tej kategorii pozwalają także na mierzenie skuteczności kampanii marketingowych.