przerwa na kawę w pracy Pracodawca
12 października 2020

Artykuły spożywcze używane w biurach

Kiedy mówimy o uzupełnianiu zaopatrzenia biur, w pierwszej kolejności przychodzi nam zwykle do głowy zaopatrzenie w artykuły piśmiennicze i papiernicze. Opcjonalnie chemia gospodarcza, artykuły służące do utrzymania porządku, czystości i utrzymania przyjemnego klimatu wewnątrz pomieszczeń. Te myśli prowadzą nas do zaopatrzenia biura, ale od strony zaplecza. A zaplecze biura to zazwyczaj także tzw. kącik śniadaniowy, czy po prostu miejsce na przerwę, w którym króluje kawa i herbata. Poznajmy ekonomiczny sposób na zaopatrzenie także tego zakątka!

Zaopatrzenie biura: drobiazgi, ale w dużej ilości

Zaopatrzenie biura nie kojarzy nam się z wielkimi wydatkami, bo to przecież drobiazgi. Artykuły biurowe kojarzą nam się przede wszystkim z artykułami do pisania i korygowania, np. długopisami, markerami, zakreślaczami, korektorami, akcesoriami w rodzaju dziurkaczy i zszywaczy, papierami i akcesoriami do drukarek, czy produktami związanymi z archiwizacją dokumentów. Fakt to elementy niedrogie, ale przy tym chcemy na nie wydawać jak najmniej. Najlepszym rozwiązaniem jest korzystanie z kompleksowego zaopatrzenia biura, tzn. zaopatrywanie się w potrzebne produkty w jednym miejscu, jak firma Ema-Pol z Warszawy. A co ma to wszystko do artykułów spożywczych używanych w biurach? – Zaraz odpowiemy na to pytanie.

Zaopatrzenie biura od zaplecza

Wymieniliśmy już artykuły biurowe, we wstępie wspomnieliśmy już o chemii gospodarczej, artykułach służących do utrzymania porządku, czystości i utrzymania przyjemnego klimatu wewnątrz pomieszczeń. Biurowe zaplecze to też takie produkty jak elementy do higieny WC, chusteczki, papierowe ręczniki, papiery toaletowe. Taka już tradycja, że zwykle o artykuły spożywcze używane w biurach również z założenia dba ten, kto to biuro prowadzi – przynajmniej tak jest na początku. To w pierwszej kolejności oczywiście kawa, herbata, a do nich cukier i mleko.

Kompleksowe zaopatrzenie biura od każdej strony

Wszystkie wymienione już elementy, od długopisu i zszywacz, przez wszelkiego rodzaju papier biurowy, po kawę w popularnych gatunkach (np. Lavazza, Jacobs, Tchibo, Nescafe) i popularną herbatę (np. Lipton i Dilmah) możemy znaleźć jako kompleksowe zaopatrzenie, jeśli dotrzemy do nowoczesnej firmy, która zajmuje się zaopatrzeniem biur. Mamy na myśli firmę, która po prostu doskonale zna potrzeby współczesnych firm. Korzystanie z takiego zaopatrzenia to przede wszystkim spora wygoda, a do tego oczywiście możliwość zaoszczędzenia, jak zwykle bywa w przypadku kompleksowych zamówień.