Odzież robocza Pracodawca
1 marca 2021

Zastosowanie naszywek na odzież roboczą. Rozpoznawalni pracownicy z wizytówką na piersi

W wielu firmach stosowany jest obowiązek noszenia odzieży roboczej. Może to wynikać z odgórnie nakładanych na pracodawców przepisów lub ich własnego pomysłu, według którego personel ma prezentować się zawsze schludnie i spójnie, będąc łatwym do zlokalizowania dla klientów. Dlaczego więc nie wykorzystać odzieży roboczej, jako miejsca na wizytówkę firmy wyposażając ją w naszywkę na piersi?

Dlaczego warto stosować naszywki z logiem firmy na ubraniach roboczych? 

Zakup obowiązkowej lub ustalonej w ramach polityki działania firmy odzieży roboczej to obowiązek pracodawcy, dlatego też warto, dokonując go, zadbać również o dodatkową reklamę firmy, uzupełniając ją o naszywki z logo, nazwą czy też innym elementem kojarzącym się z jej działalnością. 

Dzięki temu po pierwsze pracownicy noszący taką odzież będą czuli większa przynależność do zespołu, co pozytywnie może wpłynąć na ich produktywność, a po drugie zwiększy to rozpoznawalność firmy i pozwoli rozreklamować ją niewielkim kosztem. Pracownicy w takich ubraniach opatrzonym naszywką wykonując swoje codzienne obowiązki, będą spotykać na swojej drodze potencjalnych klientów, dzięki temu nazwa lub logo firmy utkwi im w pamięci, a to z kolei może przełożyć się na większe zyski w przyszłości.

Gdzie można umieścić naszywki reklamowe na odzieży firmowej? 

Standardowo naszywki na ubraniach roboczych najczęściej wykonywane są na koszulkach z przodu, na ich lewej górnej części. Jednak z powodzeniem mogą być one także umieszczane na kołnierzykach, zwłaszcza w przypadku koszul biznesowych, czapkach czy też rękawicach ochronnych lub butach roboczych. 

Dzięki temu, że naszywki na ubrania wykonywane mogą być z miękkiego tworzywa PVC, można umieścić je tak naprawdę w na dowolnym elemencie odzieży, bez obaw o ich zniszczenie podczas prania czy użytkowania. 

Na co zwrócić uwagę zamawiając odzież roboczą z naszywką?

Wybierając naszywki na odzież roboczą, warto skupić się nie tylko na tym, w jakim miejscu mają zostać one umiejscowione. O istotnych elementach związanych z naszywkami opowiedział nam specjalista z firmy Imar oferującej naszywki na ubrania. 

Przy stosowaniu reklamowych naszywek na ubrania oprócz ich jakości wykonania, która powinna gwarantować trwałość i odporność nawet na działanie wysokich temperatur podczas prania, ważne jest także to, aby kolor ubrania roboczego, na jakim ma być ona umieszczona, był odpowiednio dobrany. W tym przypadku najlepiej stawiać na połączenia kontrastowe, dzięki którym naszywka będzie dobrze widoczna na tle tkaniny. Istotne jest także sam rozmiar naszywki. Najlepiej, aby posiadała ona szerokości około 8 centymetrów, gwarantuje to bowiem subtelne, jednak wciąż skuteczne znaczenie ubrań roboczych. 

Podsumowując, naszywki na ubraniach roboczych to stosunkowo tani i estetyczny sposób na promowanie firmy przez pracowników. Zwłaszcza w przypadku, kiedy pracodawca i tak jest zobowiązany wyposażyć swoich podwładnych w niezbędne do pracy ubrania robocze.