Artykuł sponsorowany

Akcesoria biurowe z nadrukiem – charakterystyka

Akcesoria biurowe z nadrukiem – charakterystyka
Akcesoria biurowe z nadrukiem doskonale sprawdzają się jako gadżety reklamowe. Dzięki nim, osoba korzystająca z kubków lub kalendarzy, łatwiej zapamięta nazwę naszej firmy. Są również przydatne, gdy chcemy sprawić drobny upominek gościom na przykład organizowanej przez nas konferencji lub jako dodatek do zakupów, z okazji rocznicy istnienia sklepu lub placówki. Z pewnością nie zdajemy sobie sprawy, jak często sięgamy po rozmaite akcesoria biurowe, nie tylko w miejscu pracy, lecz również w domu. Kubki, długopisy, kalendarze służą nam zarówno na służbowych biurkach, jak i w mieszkaniach. Akcesoria biurowe z nadrukiem to charakterystyczna grupa tego typu akcesoriów, wyróżniająca się zadrukowaniem ich powierzchni logo firmy. Dowolność wzoru oraz szybki czas realizacji zlecenia sprawia, że są one często wybierane. Warto się im przyjrzeć bliżej.

Długopisy, czyli logo zawsze pod ręką

Najbardziej rozpowszechnionym artykułem biurowym z nadrukiem są długopisy lub całe komplety piśmiennicze. Te drugie służą bardziej jako prestiżowe upominki, na przykład dla strategicznych klientów. Z kolei długopisy, ołówki czy kredki, to bardzo poręczna forma reklamy. Dla standardowej reklamy, wystarczą popularne jednorazówki z tworzywa sztucznego.
Jeśli z kolei chcemy wręczyć taki gadżet na przykład uczestnikom organizowanej przez nas konferencji lub eventu, warto zainwestować w nieco droższe, ale bardziej prestiżowe marki, takie jak Waterman, Parker czy Premec – doradza specjalista ds. obsługi klienta z agencji reklamowej Good Gift.
Nie tylko zrobimy dobre wrażenie na uczestnikach spotkania, lecz również będziemy mieć pewność, że będą oni używali eleganckiego długopisu z naszym logo przez długi czas. Wysoki standard upominku jest bardzo ważny.

Pendrivy

Kolejnym popularnym akcesorium biurowym są pendrivy. Tego typu gadżet elektroniczny z nadrukiem jest adresowany przede wszystkim dla ludzi młodych i aktywnych. Korzystają oni bowiem z komputerów zarówno w pracy jak i w domu, dlatego przede wszystkim do tej grupy odbiorców powinny być kierowane te akcesoria biurowe.

Kalendarze

Mało kto wyobraża sobie biurko bez kalendarza. Zadrukowany, będzie przypominał o naszej firmie. Z kolei kalendarze w formie książkowej, z logo naszej firmy, będą doskonałym prezentem dla naszych partnerów biznesowych oraz kontrahentów. W tym przypadku, podobnie jak w przypadku długopisów, warto zainwestować w lepszą jakość. Wybierzmy zatem kalendarze na przykład w skórzanej oprawie. Innymi akcesoriami biurowymi z nadrukiem są na przykład kubki. Doskonale sprawdzają się nie tylko jako materiały reklamowe, lecz również jako upominki. Możemy na nich wówczas  wydrukować na przykład ciekawe zdjęcie lub napis, wyrażający nasze uczucia oraz intencje.

form success Dziękujemy za ocenę artykułu

form error Błąd - akcja została wstrzymana

Polecane firmy

Dbamy o Twoją prywatność

W naszym serwisie używamy plików cookies (tzw. ciasteczek), które zapisują się w przeglądarce internetowej Twojego urządzenia.

Dzięki nim zapewniamy prawidłowe działanie strony internetowej, a także możemy lepiej dostosować ją do preferencji użytkowników. Pliki cookies umożliwiają nam analizę zachowania użytkowników na stronie, a także pozwalają na odpowiednie dopasowanie treści reklamowych, również przy współpracy z wybranymi partnerami. Możesz zarządzać plikami cookies, przechodząc do Ustawień. Informujemy, że zgodę można wycofać w dowolnym momencie. Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityce Cookies.

Zaawansowane ustawienia cookies

Techniczne i funkcjonalne pliki cookie umożliwiają prawidłowe działanie naszej strony internetowej. Wykorzystujemy je w celu zapewnienia bezpieczeństwa i odpowiedniego wyświetlania strony. Dzięki nim możemy ulepszyć usługi oferowane za jej pośrednictwem, na przykład dostosowując je do wyborów użytkownika. Pliki z tej kategorii umożliwiają także rozpoznanie preferencji użytkownika po powrocie na naszą stronę.

Analityczne pliki cookie zbierają informacje na temat liczby wizyt użytkowników i ich aktywności na naszej stronie internetowej. Dzięki nim możemy mierzyć i poprawiać wydajność naszej strony. Pozwalają nam zobaczyć, w jaki sposób odwiedzający poruszają się po niej i jakimi informacjami są zainteresowani. Dzięki temu możemy lepiej dopasować stronę internetową do potrzeb użytkowników oraz rozwijać naszą ofertę. Wszystkie dane są zbierane i agregowane anonimowo.

Marketingowe pliki cookie są wykorzystywane do dostarczania reklam dopasowanych do preferencji użytkownika. Mogą być ustawiane przez nas lub naszych partnerów reklamowych za pośrednictwem naszej strony. Umożliwiają rozpoznanie zainteresowań użytkownika oraz wyświetlanie odpowiednich reklam zarówno na naszej stronie, jak i na innych stronach internetowych i platformach społecznościowych. Pliki z tej kategorii pozwalają także na mierzenie skuteczności kampanii marketingowych.