Akcesoria biurowe z nadrukiem – charakterystyka
Długopisy, czyli logo zawsze pod ręką
Najbardziej rozpowszechnionym artykułem biurowym z nadrukiem są długopisy lub całe komplety piśmiennicze. Te drugie służą bardziej jako prestiżowe upominki, na przykład dla strategicznych klientów. Z kolei długopisy, ołówki czy kredki, to bardzo poręczna forma reklamy. Dla standardowej reklamy, wystarczą popularne jednorazówki z tworzywa sztucznego.Jeśli z kolei chcemy wręczyć taki gadżet na przykład uczestnikom organizowanej przez nas konferencji lub eventu, warto zainwestować w nieco droższe, ale bardziej prestiżowe marki, takie jak Waterman, Parker czy Premec – doradza specjalista ds. obsługi klienta z agencji reklamowej Good Gift.Nie tylko zrobimy dobre wrażenie na uczestnikach spotkania, lecz również będziemy mieć pewność, że będą oni używali eleganckiego długopisu z naszym logo przez długi czas. Wysoki standard upominku jest bardzo ważny.
Pendrivy
Kolejnym popularnym akcesorium biurowym są pendrivy. Tego typu gadżet elektroniczny z nadrukiem jest adresowany przede wszystkim dla ludzi młodych i aktywnych. Korzystają oni bowiem z komputerów zarówno w pracy jak i w domu, dlatego przede wszystkim do tej grupy odbiorców powinny być kierowane te akcesoria biurowe.Kalendarze
Mało kto wyobraża sobie biurko bez kalendarza. Zadrukowany, będzie przypominał o naszej firmie. Z kolei kalendarze w formie książkowej, z logo naszej firmy, będą doskonałym prezentem dla naszych partnerów biznesowych oraz kontrahentów. W tym przypadku, podobnie jak w przypadku długopisów, warto zainwestować w lepszą jakość. Wybierzmy zatem kalendarze na przykład w skórzanej oprawie. Innymi akcesoriami biurowymi z nadrukiem są na przykład kubki. Doskonale sprawdzają się nie tylko jako materiały reklamowe, lecz również jako upominki. Możemy na nich wówczas wydrukować na przykład ciekawe zdjęcie lub napis, wyrażający nasze uczucia oraz intencje.Dziękujemy za ocenę artykułu
Błąd - akcja została wstrzymana