Przedsiębiorca
1 sierpnia 2018

Akcesoria biurowe z nadrukiem – charakterystyka

Akcesoria biurowe z nadrukiem doskonale sprawdzają się jako gadżety reklamowe. Dzięki nim, osoba korzystająca z kubków lub kalendarzy, łatwiej zapamięta nazwę naszej firmy. Są również przydatne, gdy chcemy sprawić drobny upominek gościom na przykład organizowanej przez nas konferencji lub jako dodatek do zakupów, z okazji rocznicy istnienia sklepu lub placówki.

Z pewnością nie zdajemy sobie sprawy, jak często sięgamy po rozmaite akcesoria biurowe, nie tylko w miejscu pracy, lecz również w domu. Kubki, długopisy, kalendarze służą nam zarówno na służbowych biurkach, jak i w mieszkaniach. Akcesoria biurowe z nadrukiem to charakterystyczna grupa tego typu akcesoriów, wyróżniająca się zadrukowaniem ich powierzchni logo firmy. Dowolność wzoru oraz szybki czas realizacji zlecenia sprawia, że są one często wybierane. Warto się im przyjrzeć bliżej.

Długopisy, czyli logo zawsze pod ręką

Najbardziej rozpowszechnionym artykułem biurowym z nadrukiem są długopisy lub całe komplety piśmiennicze. Te drugie służą bardziej jako prestiżowe upominki, na przykład dla strategicznych klientów. Z kolei długopisy, ołówki czy kredki, to bardzo poręczna forma reklamy. Dla standardowej reklamy, wystarczą popularne jednorazówki z tworzywa sztucznego.

Jeśli z kolei chcemy wręczyć taki gadżet na przykład uczestnikom organizowanej przez nas konferencji lub eventu, warto zainwestować w nieco droższe, ale bardziej prestiżowe marki, takie jak Waterman, Parker czy Premec – doradza specjalista ds. obsługi klienta z agencji reklamowej Good Gift.

Nie tylko zrobimy dobre wrażenie na uczestnikach spotkania, lecz również będziemy mieć pewność, że będą oni używali eleganckiego długopisu z naszym logo przez długi czas. Wysoki standard upominku jest bardzo ważny.

Pendrivy

Kolejnym popularnym akcesorium biurowym są pendrivy. Tego typu gadżet elektroniczny z nadrukiem jest adresowany przede wszystkim dla ludzi młodych i aktywnych. Korzystają oni bowiem z komputerów zarówno w pracy jak i w domu, dlatego przede wszystkim do tej grupy odbiorców powinny być kierowane te akcesoria biurowe.

Kalendarze

Mało kto wyobraża sobie biurko bez kalendarza. Zadrukowany, będzie przypominał o naszej firmie. Z kolei kalendarze w formie książkowej, z logo naszej firmy, będą doskonałym prezentem dla naszych partnerów biznesowych oraz kontrahentów. W tym przypadku, podobnie jak w przypadku długopisów, warto zainwestować w lepszą jakość. Wybierzmy zatem kalendarze na przykład w skórzanej oprawie.

Innymi akcesoriami biurowymi z nadrukiem są na przykład kubki. Doskonale sprawdzają się nie tylko jako materiały reklamowe, lecz również jako upominki. Możemy na nich wówczas  wydrukować na przykład ciekawe zdjęcie lub napis, wyrażający nasze uczucia oraz intencje.