Co daje wykorzystanie platformy B2B firmom związanym z pielęgnacją zieleni?
Firmy ogrodnicze zajmujące się pielęgnacją i utrzymaniem zieleni powinny mieć dostęp do najnowszych urządzeń ułatwiających im realizację zleceń. Jednak okazuje się, że zaopatrywanie się w internetowych hurtowniach czy sklepach z narzędziami ogrodniczymi może być niewystarczające. Wówczas warto zacząć korzystać z platformy B2B. W naszym wpisie przedstawiamy więc zalety takiej współpracy.
Powrót dobrych praktyk dzięki platformie B2B
Zalety zaopatrywania się w internetowej hurtowni są bezdyskusyjne. Ułatwiają dostęp do bogatej oferty i szybkość realizacji zamówień. Jednak przedstawiciele wielu branż mogą odczuwać pewnego rodzaju niedosyt w tak prowadzonych transakcjach. Tym, czego brak się odczuwa, jest znikomość relacji międzyludzkich na linii sprzedający – klient. Zwracają na to uwagę zapewne te branże, których działalność opiera się o sieć interakcji. Tak przecież działają firmy zapewniające utrzymanie i pielęgnację zieleni. Z jednej strony ich praca musi współgrać rytmem życia przyrody, a z drugiej zapewniać własnym klientom najwyższy poziom usług.
Ukłonem w stronę potrzeb firm zajmujących się zielenią jest uruchomienie w naszej hurtowni narzędzi platformy B2B. Wraz z nią przywracamy dobre praktyki kupieckie, których podstawą staje się spersonalizowana relacja z naszym klientem. System B2B pozwala na określenie potrzeb i natychmiastową reakcję pod postacią indywidualnie przygotowanej oferty – mówi o systemie opiekun klienta biznesowego z Północnej Grupy Narzędziowej.
Po przystąpieniu do naszej platformy B2B przedstawiciel firmy zajmującej się pielęgnacją zieleni trafia pod skrzydła opiekuna handlowego czuwającego nad poprawnością i bezpieczeństwem jego transakcji. Rolą opiekuna jest przedstawienie najnowszej oferty, zapoznanie z wdrażanymi przez producentów urządzeń nowymi technologiami i szeroko pojęte doradztwo. Opiekun handlowy ma za zadanie udzielenie kompletnej odpowiedzi na każde zapytanie klienta. Ponadto opiekun reaguje na sezonowość charakterystyczna dla branży związanej z utrzymaniem zieleni i przygotowuje ofertę z odpowiednim wyprzedzeniem. Możemy być pewni, że czas oczekiwania na kosiarki, pilarki czy inne urządzenia niezbędne do utrzymania zieleni nie ulegnie wydłużeniu.
Platforma B2B to także nowoczesny rozbudowany system powiązany z licznymi programami, np. magazynowymi czy księgowymi zapewniający automatyzm procesu transakcji. Dzięki niemu każdy etap od złożenia zamówienia, po finalizację zakupu, jego transport, a nawet wystawienie faktur przebiega sprawnie i bez zakłóceń. Kompatybilne oprogramowanie chroni transakcję przed najmniejszym błędem, a zatem nasz klient otrzymuje konkretny produkt, który zamówił. Tym samym oszczędzamy czas i koszty związane z przypadkowymi omyłkami.
Jak rozpocząć współpracę w ramach platformy B2B?
Korzystanie z platformy B2B wymaga zarejestrowania się i założenia konta oraz podania numeru NIP firmy. Wraz z indywidualną opieką nasz klient może korzystać z cen hurtowych narzędzi ogrodniczych i nie tylko. Atrakcyjność oferty z pewnością podnoszą liczne programy lojalnościowe oraz akcje rabatowe. Zaufani klienci mogą liczyć na otworzenie linii kredytowej.
W poszukiwaniu najlepszych rozwiązań ważną rolę odgrywa historia zamówień pozwalająca określić zapotrzebowania, ale też preferencje danej firmy specjalizującej się w pielęgnacji zieleni. Co ważne, korzystanie z platformy B2B nie wymaga składania zamówień w hurtowych ilościach. Na tym polega praktyka zindywidualizowanej obsługi, umożliwiającej naszym klientom zakup dowolnej ilości wybranych narzędzi czy innych produktów.
Doceniając samodzielność i niezależność partnerów zakupowych, zadbaliśmy o przejrzysty wygląd strony platformy. Wybór jest o wiele prostszy dzięki odpowiednio zaprojektowanym drzewkom kategorii, co wraz z dostępem do informacji przyspiesza proces transakcji. Zarejestrowany klient może dokonywać zakupów w dowolnej porze dnia, a potem śledzić postęp w ich realizowaniu.
Dziękujemy za ocenę artykułu
Błąd - akcja została wstrzymana