Artykuł sponsorowany

Co powinna zawierać dobra oferta nieruchomości?

Co powinna zawierać dobra oferta nieruchomości?

Prawidłowo skonstruowana oferta nieruchomości jest jednym z najistotniejszych elementów wpływających na sprzedaż wystawianego lokalu. Bardzo ważne jest odróżnienie jej od innych ofert na rynku oraz zawarcie w przekazie najistotniejszych elementów i załączenie atrakcyjnych wizualnie zdjęć. Podpowiadamy, na co zwrócić uwagę przygotowując dobrą ofertę nieruchomości.

Załącz atrakcyjne wizualnie zdjęcia

W związku z tym, że funkcjonujemy obecnie w kulturze obrazu to zdjęcia są pierwszym elementem, na który osoba poszukująca posiadłości zwraca uwagę. Niestaranne i rozmazane zdjęcia nie sprzyjają dalszemu zapoznaniu się z ofertą. Aby wykonać odpowiednie kadry możemy zatrudnić osobę, która profesjonalnie zajmuje się fotografią wnętrz lub wykonać zdjęcia na własną rękę. Przed wykonaniem fotografii powinniśmy posprzątać mieszkanie, ponieważ czyste i schludne pomieszczenia wyglądają bowiem dużo lepiej na zdjęciach. Fotografie zawarte w ofercie nieruchomości powinny ukazywać najbardziej atrakcyjne punkty sprzedawanej nieruchomości. Ważne jest także oświetlenie i używany do zdjęć aparat. Jeśli chcemy wykonać bardziej profesjonalne zdjęcia, możemy w tym celu wypożyczyć aparat z obiektywem szerokokątnym. Jego użycie optycznie powiększa pomieszczenie.

Zamieść poprawny opis

Oferty nieruchomości powinny charakteryzować się prostotą zdań. Formułując tekst, należy zacząć od określenia dokładnej lokalizacji posiadłości, czyli jej dzielnicy, ulicy i numeru domu. Na początku warto określić także liczbę pokoi i metraż mieszkania. Powinniśmy również nawiązać do aspektów, które odróżniają zamieszczoną ofertę od innych. Jak twierdzi ekspert reprezentujący firmę #NIERUCHOMOŚCI:

Jeśli odświeżyliśmy lub wyremontowaliśmy sprzedawany lokal, warto napisać, co dokładnie było w nim wykonane. W ten sposób pokażemy potencjalnemu klientowi nie tylko stan nieruchomości, ale także dbałość o jej prawidłowe funkcjonowanie.

Potencjalnego nabywcę mieszkania może interesować dodatkowe wyposażenie, warto więc wspomnieć, jakie urządzenia zastanie po przeprowadzce. Istotnym elementem jest również opisywanie zalet lokalizacji, w której znajduje się nieruchomość. Posłużą temu informacje o wszelkich udogodnieniach, takich jak skomunikowanie z centrum miasta, bliskość szkół i innych miejsc użyteczności publicznej. Następnie warto zawrzeć informację o opłatach związanych ze sprzedawaną nieruchomością. Aby oferta była poprawnie skonstruowana, potencjalny nabywca nie powinien mieć problemu ze znalezieniem kontaktu do sprzedającego, warto więc zamieścić go w widocznym miejscu.

form success Dziękujemy za ocenę artykułu

form error Błąd - akcja została wstrzymana

Polecane firmy

Dbamy o Twoją prywatność

W naszym serwisie używamy plików cookies (tzw. ciasteczek), które zapisują się w przeglądarce internetowej Twojego urządzenia.

Dzięki nim zapewniamy prawidłowe działanie strony internetowej, a także możemy lepiej dostosować ją do preferencji użytkowników. Pliki cookies umożliwiają nam analizę zachowania użytkowników na stronie, a także pozwalają na odpowiednie dopasowanie treści reklamowych, również przy współpracy z wybranymi partnerami. Możesz zarządzać plikami cookies, przechodząc do Ustawień. Informujemy, że zgodę można wycofać w dowolnym momencie. Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityce Cookies.

Zaawansowane ustawienia cookies

Techniczne i funkcjonalne pliki cookie umożliwiają prawidłowe działanie naszej strony internetowej. Wykorzystujemy je w celu zapewnienia bezpieczeństwa i odpowiedniego wyświetlania strony. Dzięki nim możemy ulepszyć usługi oferowane za jej pośrednictwem, na przykład dostosowując je do wyborów użytkownika. Pliki z tej kategorii umożliwiają także rozpoznanie preferencji użytkownika po powrocie na naszą stronę.

Analityczne pliki cookie zbierają informacje na temat liczby wizyt użytkowników i ich aktywności na naszej stronie internetowej. Dzięki nim możemy mierzyć i poprawiać wydajność naszej strony. Pozwalają nam zobaczyć, w jaki sposób odwiedzający poruszają się po niej i jakimi informacjami są zainteresowani. Dzięki temu możemy lepiej dopasować stronę internetową do potrzeb użytkowników oraz rozwijać naszą ofertę. Wszystkie dane są zbierane i agregowane anonimowo.

Marketingowe pliki cookie są wykorzystywane do dostarczania reklam dopasowanych do preferencji użytkownika. Mogą być ustawiane przez nas lub naszych partnerów reklamowych za pośrednictwem naszej strony. Umożliwiają rozpoznanie zainteresowań użytkownika oraz wyświetlanie odpowiednich reklam zarówno na naszej stronie, jak i na innych stronach internetowych i platformach społecznościowych. Pliki z tej kategorii pozwalają także na mierzenie skuteczności kampanii marketingowych.