Artykuł sponsorowany

Czy w dobie Internetu nadal warto brać udział w branżowych targach na żywo?

Czy w dobie Internetu nadal warto brać udział w branżowych targach na żywo?

Internet daje naprawdę wiele możliwości. Do wirtualnej rzeczywistości zostało przeniesionych wiele dziedzin życia codziennego. W sieci można robić zakupy, dzięki niej możliwa jest szybka komunikacja, a nawet przymierzenie okularów, które klient zamierza kupić. Do niedawna sądzono, że okazja do zapoznania się z produktem, jaką stwarza Internet, wpłynie na marginalizację roli targów. Czy nadal warto brać w nich udział osobiście?

Dlaczego warto brać udział w targach branżowych?

Targi branżowe organizowane są od bardzo dawna. Wydział dzisiejszych eventów jest jednak nieco inny niż kiedyś. Początkowo targi były miejscem spotkań przedsiębiorców, którzy wspólnie podejmowali ważne decyzje biznesowe. Czemu wydarzenia te służą dzisiaj?

Targi branżowe przynoszą korzyści wielu uczestniczącym w nich firmom i ich kontrahentom. Do największych zalet wydarzeń tego rodzaju należy możliwość tak zwanego networkingu, czyli budowania i podtrzymywania relacji ze współpracownikami i klientami. Służy to przede wszystkim uświadomieniu przedsiębiorcy, jak powinien ukierunkować działania swojej firmy i jakie metody marketingowe wprowadzić, aby powiększyć grono konsumentów. Wiele osób uważa, że przy tak szybkim rozwoju Internetu, uczestnictwo w targach branżowych nie jest już konieczne. Możliwość zapoznania się z produktem online jest dla nich wystarczająca. Należy jednak pamiętać, że wydarzenia te i możliwość obcowania ze sobą twarzą w twarz podtrzymują dotychczasowe i wpływają na tworzenie nowych relacji biznesowych. Jest to także okazja do obejrzenia stoisk targowych firm i osobistego zapoznania się z ofertą.

Zalety uczestnictwa w targach online

Sytuacja związana z koronawirusem sprawiła, że wiele branż zostało zmuszonych do poszukiwania nowych rozwiązań. Kreatywnością musieli wykazać się zwłaszcza organizatorzy wydarzeń masowych, takich jak targi branżowe. Jak informują pracownicy firmy ART-CO, eventy w sieci stanowią pewne rozwiązanie, jednak nie stwarzają możliwości:

  • osobistego obcowania z kontrahentami i klientami,
  • podtrzymywania dotychczasowych realizacji,
  • budowania nowych relacji,
  • osobistego obcowania z produktem i marką.

Poza tym przedsiębiorcy uczestniczący w targach branżowych mogą poznać opinie o swojej firmie. Odpowiedź na pytanie: „Czy w dobie Internetu nadal warto brać udział w branżowych targach na żywo?” jest zatem twierdząca. Udział w tego typu eventach poszerza znajomości. Można nawiązać kontakty nie tylko z firmami z tej samej branży, ale także pokrewnych, które być może w przyszłości zdecydują się na współpracę.

form success Dziękujemy za ocenę artykułu

form error Błąd - akcja została wstrzymana

Polecane firmy

Dbamy o Twoją prywatność

W naszym serwisie używamy plików cookies (tzw. ciasteczek), które zapisują się w przeglądarce internetowej Twojego urządzenia.

Dzięki nim zapewniamy prawidłowe działanie strony internetowej, a także możemy lepiej dostosować ją do preferencji użytkowników. Pliki cookies umożliwiają nam analizę zachowania użytkowników na stronie, a także pozwalają na odpowiednie dopasowanie treści reklamowych, również przy współpracy z wybranymi partnerami. Możesz zarządzać plikami cookies, przechodząc do Ustawień. Informujemy, że zgodę można wycofać w dowolnym momencie. Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityce Cookies.

Zaawansowane ustawienia cookies

Techniczne i funkcjonalne pliki cookie umożliwiają prawidłowe działanie naszej strony internetowej. Wykorzystujemy je w celu zapewnienia bezpieczeństwa i odpowiedniego wyświetlania strony. Dzięki nim możemy ulepszyć usługi oferowane za jej pośrednictwem, na przykład dostosowując je do wyborów użytkownika. Pliki z tej kategorii umożliwiają także rozpoznanie preferencji użytkownika po powrocie na naszą stronę.

Analityczne pliki cookie zbierają informacje na temat liczby wizyt użytkowników i ich aktywności na naszej stronie internetowej. Dzięki nim możemy mierzyć i poprawiać wydajność naszej strony. Pozwalają nam zobaczyć, w jaki sposób odwiedzający poruszają się po niej i jakimi informacjami są zainteresowani. Dzięki temu możemy lepiej dopasować stronę internetową do potrzeb użytkowników oraz rozwijać naszą ofertę. Wszystkie dane są zbierane i agregowane anonimowo.

Marketingowe pliki cookie są wykorzystywane do dostarczania reklam dopasowanych do preferencji użytkownika. Mogą być ustawiane przez nas lub naszych partnerów reklamowych za pośrednictwem naszej strony. Umożliwiają rozpoznanie zainteresowań użytkownika oraz wyświetlanie odpowiednich reklam zarówno na naszej stronie, jak i na innych stronach internetowych i platformach społecznościowych. Pliki z tej kategorii pozwalają także na mierzenie skuteczności kampanii marketingowych.