Artykuł sponsorowany

Dlaczego leasing to dobre rozwiązanie dla firm?

Dlaczego leasing to dobre rozwiązanie dla firm?

Leasing ma wiele praktycznych zalet. Pewnie dlatego większość przedsiębiorców tak bardzo go sobie chwali. Jeśli i Ty prowadzisz firmę, powinieneś wiedzieć, jakie korzyści niesie leasingowanie samochodu. I choć mówiąc o tej metodzie wykupu, szczególny nacisk kładzie się na auta, tak naprawdę w tak zwany leasing można wziąć też maszyny, a nawet nieruchomości.

Zalety leasingowania samochodu

Decydując się na leasing, możesz dostosować wysokość miesięcznej raty do swoich potrzeb oraz możliwości finansowych. Pierwszym rozwiązaniem jest duży wkład własny i wysoki wykup. Pamiętaj jednak, że maksymalna wpłata początkowa może wynieść 45% ceny auta. Drugim rozwiązaniem jest dłuższy czas spłaty leasingu, który przekłada się na niższe, miesięczne raty. Zarówno większa wpłata początkowa, jak i większy wykup jeszcze bardziej je obniżają.

Ponadto, leasing pozwala na dość szybkie zaliczenie zakupu do kosztów. Jeśli jako właściciel firmy zdecydujesz się na najkrótszy czas leasingowania, który dla samochodów przekłada się na dwa lata spłaty – dokładnie tyle potrwa zaliczenie Twojego zakupu do kosztów prowadzenia działalności.

Szukasz wysokiego kosztu jednorazowego? Jeśli wpłacisz wspomniane już 45% wkładu własnego, całość automatycznie będziesz mógł zaliczyć do kosztów firmy. Podnosząc wysokość pierwszej raty, ta kwota jeszcze bardziej się zwiększy.

Mniej znane, choć tak równie istotne zalety leasingu

Wymienione powyżej zalety leasingu są większości przedsiębiorców doskonale znane. Warto poznać jednak pozostałe, równie istotne korzyści leasingowania.

Czy wiedziałeś na przykład, że leasing nie obniża Twojej zdolności kredytowej? Jeśli jest to dla Ciebie korzystniejsza opcja – możesz użytkować dany przedmiot bez konieczności jego wykupu.

Poza tym, usługi leasingowe nie ograniczają się wyłącznie do oferty samochodowej. – Jak wiadomo, największą popularnością cieszy się dziś leasing samochodów. Z naszego doświadczenia wynika jednak, że coraz więcej osób decyduje się na leasingowanie specjalistycznych maszyn produkcyjnych, sprzętu biurowego, a nawet nieruchomości. Restauracje i kawiarnie dość często biorą w leasing wyposażenie gastronomiczne – mówi przedstawiciel Europejskiego Funduszu Leasingowego specjalizującego się w leasingu operacyjnym i finansowym.

Z powyższej wypowiedzi jasno wynika, że właściciele firm w leasing biorą dziś nie tylko auta, ale też konkretne urządzenia, które są im niezbędne do prowadzenia działalności. Zważywszy na wiele praktycznych zalet leasingu, nie ma w tym nic dziwnego.

form success Dziękujemy za ocenę artykułu

form error Błąd - akcja została wstrzymana

Polecane firmy

Dbamy o Twoją prywatność

W naszym serwisie używamy plików cookies (tzw. ciasteczek), które zapisują się w przeglądarce internetowej Twojego urządzenia.

Dzięki nim zapewniamy prawidłowe działanie strony internetowej, a także możemy lepiej dostosować ją do preferencji użytkowników. Pliki cookies umożliwiają nam analizę zachowania użytkowników na stronie, a także pozwalają na odpowiednie dopasowanie treści reklamowych, również przy współpracy z wybranymi partnerami. Możesz zarządzać plikami cookies, przechodząc do Ustawień. Informujemy, że zgodę można wycofać w dowolnym momencie. Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityce Cookies.

Zaawansowane ustawienia cookies

Techniczne i funkcjonalne pliki cookie umożliwiają prawidłowe działanie naszej strony internetowej. Wykorzystujemy je w celu zapewnienia bezpieczeństwa i odpowiedniego wyświetlania strony. Dzięki nim możemy ulepszyć usługi oferowane za jej pośrednictwem, na przykład dostosowując je do wyborów użytkownika. Pliki z tej kategorii umożliwiają także rozpoznanie preferencji użytkownika po powrocie na naszą stronę.

Analityczne pliki cookie zbierają informacje na temat liczby wizyt użytkowników i ich aktywności na naszej stronie internetowej. Dzięki nim możemy mierzyć i poprawiać wydajność naszej strony. Pozwalają nam zobaczyć, w jaki sposób odwiedzający poruszają się po niej i jakimi informacjami są zainteresowani. Dzięki temu możemy lepiej dopasować stronę internetową do potrzeb użytkowników oraz rozwijać naszą ofertę. Wszystkie dane są zbierane i agregowane anonimowo.

Marketingowe pliki cookie są wykorzystywane do dostarczania reklam dopasowanych do preferencji użytkownika. Mogą być ustawiane przez nas lub naszych partnerów reklamowych za pośrednictwem naszej strony. Umożliwiają rozpoznanie zainteresowań użytkownika oraz wyświetlanie odpowiednich reklam zarówno na naszej stronie, jak i na innych stronach internetowych i platformach społecznościowych. Pliki z tej kategorii pozwalają także na mierzenie skuteczności kampanii marketingowych.