Sala szkoleniowa Przedsiębiorca
25 listopada 2021

Dlaczego okolice Pienin to dobre miejsce na zorganizowanie szkolenia firmowego? 

Coraz więcej firm decyduje się na organizację szkoleń dla pracowników poza miejscem pracy, w atrakcyjnym turystycznie miejscu i komfortowym obiekcie. Takie rozwiązanie ma wiele zalet: pomaga się skoncentrować, a przy okazji ułatwia integrację zespołu i pozwala na chwilę wytchnienia. Lokalizację warto wybrać starannie, by spełnić oczekiwania całego zespołu – świetnym pomysłem będzie szkolenie w Pieninach!

Dla każdego coś ciekawego, czyli atrakcje w okolicach Czorsztyna 

Okolice Pienin zachwycają pięknem przyrody i mnogością atrakcji turystycznych, wśród których każdy znajdzie coś dla siebie, ponadto są regionem chętnie odwiedzanym przez cały rok. Przyjeżdżające tu na szkolenia, konferencje czy wyjazdy integracyjne grupy chętnie spędzają czas nad Jeziorem Czorsztyńskim, które można objechać dookoła malowniczą trasą rowerową Velo Czorsztyn, odwiedzają zamki w Czorsztynie i Niedzicy, spływają Przełomem Dunajca, zdobywają Trzy Korony lub powulkaniczną górę Wdżar, latem pływają kajakami, a zimą jeżdżą na nartach.

Szkolenie firmowe w Pieninach można zatem łatwo uatrakcyjnić, planując interesujące wycieczki, aktywności lub choćby spacery po najbliższej okolicy, pozwalające na podziwianie wspaniałych widoków. Relaksu po wytężonym wysiłku umysłowym można poszukać również w nieodległych basenach termalnych.

Jak znaleźć idealne miejsce na szkolenie w Pieninach? 

Hotel, w którym odbędzie się szkolenie, jest bardzo ważny – na szczęście okolice Czorsztyna dysponują bogatą bazą noclegową. Wybierając miejsce szkolenia, trzeba brać pod uwagę z jednej strony aspekty techniczno-organizacyjne, a z drugiej – atmosferę, komfort i dodatkowe atrakcje, które sprawią, że wyjazd firmowy będzie naprawdę udany. Wśród najważniejszych kwestii trzeba wymienić:

  • odpowiednio przestronną i dobrze wyposażoną salę konferencyjną;
  • wystarczającą liczbę miejsc noclegowych;
  • pełne wyżywienie, w tym bufet kawowy podczas szkolenia;
  • ogólny standard, wygląd i atmosferę hotelu;
  • dobry dojazd;
  • dodatkowe atrakcje dostępne na miejscu: strefa spa, sauna, jacuzzi itp.

Godne uwagi obiekty nastawione na organizację szkoleń firmowych, takie jak Hotel Pod Wulkanem w Kluszkowcach, mają bardzo elastyczne podejście i wychodzą naprzeciw potrzebom i wymaganiom klientów, zapewniając kompleksową obsługę, która uwzględnia również szeroką ofertę dodatkowych rozrywek. Dzięki temu szkolenie będzie przebiegało sprawnie, a pracownicy wyjadą bogatsi nie tylko o wiedzę, ale i niezapomniane doświadczenia i wspomnienia z tego urokliwego zakątka Polski.