Artykuł sponsorowany

Drukarka idealna do firmy

Drukarka idealna do firmy

Drukarka do firmy musi spełnić wiele ważnych kryteriów. Liczy się tutaj nie tylko jakość druku, ale także wydajność urządzenia. Ważny jest też czas, który musimy poświęcić na obsługę drukarki, bo znacząco przekłada się on na efektywność pracy. Dowiedz się, jak wybrać drukarkę do firmy, która nie tylko sprosta twoim indywidualny potrzebom, ale także poprawi efektywność wykonywania codziennych obowiązków.

Drukarka do firmy – atramentowa, laserowa, a może drukarka do zadań specjalnych?

Pierwszym i podstawowym kryterium wyboru drukarki do firmy powinno być jej przeznaczenie. Inna drukarka spełni oczekiwania właściciela jednoosobowej działalności gospodarczej lub niewielkiego biura, a inna sprawdzi się w specjalistycznych przedsiębiorstwach. Trzeba się więc zastanowić, jakie zadania będzie spełniał zakupiony sprzęt i wybrać urządzenie, które pozwoli na pełne wykorzystanie swojego potencjału.

Jaką drukarkę wybrać do małej firmy lub biura?

Praca biurowa wiąże się z koniecznością częstego drukowania materiałów na potrzeby wewnętrzne firmy oraz jej klientów. W tym przypadku trzeba kierować się przede wszystkim dwoma kryteriami, czyli wydajnością i kosztami eksploatacji. Ważna jest też bezproblemowa obsługa urządzenia oraz ewentualne dodatkowe funkcje, które ono oferuje. Na potrzeby niewielkich biur w zupełności wystarczy profesjonalna drukarka laserowa lub drukarka atramentowa, trzeba jednak pamiętać, że nie powinno być to urządzenie do zastosowania domowego.

Warto zdecydować się na zakup urządzenia, które umożliwia szybkie i bezproblemowe drukowanie zarówno z wszystkich dostępnych w firmie komputerów, jak i urządzeń przenośnych, dzięki czemu prześlemy i wydrukujemy potrzebne dokumenty także, gdy będziemy znajdowali się poza biurem – podkreśla specjalista z firmy ZiZaKo z Krakowa specjalizującej się w sprzedaży oraz wynajmie profesjonalnych drukarek renomowanych producentów.

Czy oszczędność podczas zakupu drukarki do firmy naprawdę się opłaca?

Wielu początkujących przedsiębiorców kusi obniżenie kosztów zakupu wyposażenia poprzez wybór taniej drukarki domowej, która wydaje się dobrym rozwiązaniem na początek. Nowoczesne drukarki domowe oferują wiele, jednak cechują się one mniejszą wydajnością i generują spore koszty zakupu materiałów eksploatacyjnych. Trzeba o tym pamiętać i skupić się przede wszystkim na indywidualnych potrzebach, szacując ilość drukowanych każdego miesiąca stron oraz biorąc pod uwagę podstawowe parametry drukarki m.in. możliwość korzystania z wielu interfejsów, a także jakość wydruku i prędkość druku zarówno w kolorze, jak i w czerni.

form success Dziękujemy za ocenę artykułu

form error Błąd - akcja została wstrzymana

Polecane firmy

Dbamy o Twoją prywatność

W naszym serwisie używamy plików cookies (tzw. ciasteczek), które zapisują się w przeglądarce internetowej Twojego urządzenia.

Dzięki nim zapewniamy prawidłowe działanie strony internetowej, a także możemy lepiej dostosować ją do preferencji użytkowników. Pliki cookies umożliwiają nam analizę zachowania użytkowników na stronie, a także pozwalają na odpowiednie dopasowanie treści reklamowych, również przy współpracy z wybranymi partnerami. Możesz zarządzać plikami cookies, przechodząc do Ustawień. Informujemy, że zgodę można wycofać w dowolnym momencie. Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityce Cookies.

Zaawansowane ustawienia cookies

Techniczne i funkcjonalne pliki cookie umożliwiają prawidłowe działanie naszej strony internetowej. Wykorzystujemy je w celu zapewnienia bezpieczeństwa i odpowiedniego wyświetlania strony. Dzięki nim możemy ulepszyć usługi oferowane za jej pośrednictwem, na przykład dostosowując je do wyborów użytkownika. Pliki z tej kategorii umożliwiają także rozpoznanie preferencji użytkownika po powrocie na naszą stronę.

Analityczne pliki cookie zbierają informacje na temat liczby wizyt użytkowników i ich aktywności na naszej stronie internetowej. Dzięki nim możemy mierzyć i poprawiać wydajność naszej strony. Pozwalają nam zobaczyć, w jaki sposób odwiedzający poruszają się po niej i jakimi informacjami są zainteresowani. Dzięki temu możemy lepiej dopasować stronę internetową do potrzeb użytkowników oraz rozwijać naszą ofertę. Wszystkie dane są zbierane i agregowane anonimowo.

Marketingowe pliki cookie są wykorzystywane do dostarczania reklam dopasowanych do preferencji użytkownika. Mogą być ustawiane przez nas lub naszych partnerów reklamowych za pośrednictwem naszej strony. Umożliwiają rozpoznanie zainteresowań użytkownika oraz wyświetlanie odpowiednich reklam zarówno na naszej stronie, jak i na innych stronach internetowych i platformach społecznościowych. Pliki z tej kategorii pozwalają także na mierzenie skuteczności kampanii marketingowych.