Ulotka reklamowa Przedsiębiorca
11 lutego 2021

Drukowane gadżety budujące wizerunek firmy

Atrakcyjne ulotki i broszury znacząco wpływają na wizerunek każdej firmy. Co prawda usługi świadczone przez przedsiębiorstwa powinny także bronić się same, jednak profesjonalna reklama i  ciekawie podana klientom informacja może bardzo dużo zmienić. Działania marketingowe z zakresu dystrybucji papierowych materiałów przyciągają uwagę, skłaniają do kontaktu i zwiększają szansę na pozyskiwanie większej grupy klientów. Jakie gadżety sprawdzają się najlepiej?

Ulotki proste i składane

Najbardziej popularną i atrakcyjną cenowo opcją reklamową dla małych i dużych firm są klasyczne ulotki z zarysem oferowanych usług, towarów oraz danymi kontaktowymi przedsiębiorstwa. Takie elementy najczęściej wzbogaca się też o estetyczną i przyciągającą grafikę lub wyraziste zdjęcie.

Jeśli właściciel lub manager firmy nie ma pomysłu na samodzielne stworzenie projektu ulotki – z pomocą przychodzi profesjonalna drukarnia GRIST99 z okolic Warszawy. 

Ulotka może mieć postać prostej kartki lub też bardziej zaawansowaną strukturę składaną na pół lub nawet kilka części. Dzięki temu ten element reklamowy może pomieścić mnóstwo informacji i jeszcze lepiej spełnić swoją funkcję.

Plakaty

Drukowane plakaty firmowe są elementem marketingowym o zadziwiającej skuteczności. Na dużych przestrzeniach papieru drukuje się najczęściej atrakcyjną i przyciągającą grafikę oraz informacje dotyczące profilu firmy, usług oraz danych do kontaktu.

Te elementy graficzne mogą przybierać formę mniejszych lub większych bilboardów i odzwierciedlać autorski projekt stworzony samodzielnie przez firmę, lub też być kreowane przez grafików i pracowników specjalistycznych drukarni. 

Co wyróżnia dobry plakat firmowy? Jest to z pewnością wysoka estetyka oraz starannie dobrane informacje, które pokrywają się z ofertą firmy – jednocześnie skutecznie ją reklamując i stawiając w jak najlepszym świetle.

Notesy, kalendarze firmowe i teczki ofertowe

Elementy promocyjne w postaci notesów, kalendarzy oraz teczek to bardzo atrakcyjne przedmioty, które są pomocne w uzyskaniu zaufania oraz zadowolenia klientów. Każda firma posiadająca autorskie teczki z ofertą jest postrzegana bardziej poważnie, a dokumenty podane w takiej formie są po prostu atrakcyjniejsze i pozostawiają lepsze wrażenie na długi czas.

Kalendarze firmowe powieszone na ścianach lub podarowane klientowi w prezencie tworzą miłe wrażenie, i pomimo że jest to tylko element marketingowy – na długo przypomina o konkretnym przedsiębiorstwie. Oprócz tego kalendarze są po prostu praktyczne, a ich wersje biurkowe pomagają pracownikom szybko zorientować się w czasie.

Trzecim ciekawym i przydatnym gadżetem, który może mieć spersonalizowany nadruk, jest notes z odpowiednio zaprojektowaną okładką. Można na niej umieścić logo firmy, ciekawą grafikę lub zdjęcia. Dzięki temu użytkownik notatnika będzie miał okazję korzystać z eleganckiego przedmiotu, a firma przemyci swoje logo do jak największej ilości biur, domów i sklepów.

Papierowe torby z nadrukiem, naklejki i koperty

Ciekawym i często wybieranym rozwiązaniem są papierowe torby z logo przedsiębiorstwa. W takim wydaniu firmowe gadżety rozdawane po prezentacji są jeszcze atrakcyjniejsze. Zarządcy i menadżerowie firmy częsty zamawiają także naklejki z nazwą i logo swojego biura lub też personalizowane koperty, które nie pozostawiają wątpliwości co do nadawcy listu.