Artykuł sponsorowany

Fotowoltaika dla firmy. Kiedy i dlaczego warto?

Fotowoltaika dla firmy. Kiedy i dlaczego warto?

Nie od dziś wiadomo, że ceny za prąd stale i systematycznie rosną. Fotowoltaika dla firmy może być jednym słusznym rozwiązaniem, gdy przedsiębiorstwo potrzebuje ogromnych nakładów energii. W końcu podwyżki dają się we znaki gospodarstwom domowym, a co dopiero dużym zakładom. Jesteś właścicielem firmy i zastanawiasz się, co zyskasz, montując nowoczesne panele? Podpowiadamy!

Darmowa energia elektryczna i niezależność od dostawców

Montaż paneli fotowoltaicznych opłaca się wtedy, gdy firmie zależy na darmowej energii ze słońca. Takiej, która przekłada się na oczywiste korzyści finansowe. Jak wiadomo, instalacja fotowoltaiczna zyskuje w Polsce coraz większą popularność. Z początku nieśmiało montowane systemy, dziś stają się dość powszechne.  Ten trend zupełnie jednak nie dziwi. Szczególnie gdy weźmie się pod uwagę to, że dobrze zaprojektowana i zamontowana instalacja generuje spore oszczędności.

Poza tym, przedsiębiorstwa mogą zużywać uzyskany dzięki panelom prąd na dwa sposoby. Energię wykorzystują na własne potrzeby, a ewentualne nadwyżki sprzedają do sieci energetycznej. Nie ma więc sytuacji, w której byliby stratni. Warunki takiej odsprzedaży regulowane są oczywiście konkretnymi przepisami.

Inwestująca w fotowoltaikę firma zyskuje w tej kwestii całkowitą niezależność. Jeśli jakaś jej siedziba ma problem z dostawcą prądu, powinna zainteresować się alternatywnymi rozwiązaniami. Tak, by w każdej sytuacji czuć się pewnie. – Bywa, że polskie zakłady energetyczne w obliczu przeciążenia sieci, stosują pewne ograniczenia w dostawach prądu. Niestety, niektóre zakłady nie mogą sobie pozwolić na takie przestoje.  W ich przypadku niezależność energetyczna jest priorytetem – wyjaśnia przedstawiciel firmy House Systems.

Fotowoltaika – idealne rozwiązanie dla firmy przyjaznej środowisku

Fotowoltaika dla firmy przyjaznej środowisku jest pewnego rodzaju wizytówką. Świadome współczesnych zagrożeń przedsiębiorstwa, którym drogie są kwestie związane z ochroną środowiska – coraz chętniej inwestują w nowoczesne, ekologiczne rozwiązania. I nie chodzi już tylko i wyłącznie o prężnie działające korporacje, ale też małe, lokalne firmy.

Zakład, który zainwestuje w fotowoltaikę, podkreśla, jak ważna jest dla niego ekologia. Poza tym daje wyraźny sygnał, że jest firmą nowoczesną, inwestującą w innowacyjne technologie. A to w dość oczywisty sposób zachęca klientów i potencjalnych wspólników. Dziś nie opłaca się trwać przy przestarzałych rozwiązaniach. Takowe przestają być opłacalne i większości osób zaczynają się źle kojarzyć.

form success Dziękujemy za ocenę artykułu

form error Błąd - akcja została wstrzymana

Polecane firmy

Dbamy o Twoją prywatność

W naszym serwisie używamy plików cookies (tzw. ciasteczek), które zapisują się w przeglądarce internetowej Twojego urządzenia.

Dzięki nim zapewniamy prawidłowe działanie strony internetowej, a także możemy lepiej dostosować ją do preferencji użytkowników. Pliki cookies umożliwiają nam analizę zachowania użytkowników na stronie, a także pozwalają na odpowiednie dopasowanie treści reklamowych, również przy współpracy z wybranymi partnerami. Możesz zarządzać plikami cookies, przechodząc do Ustawień. Informujemy, że zgodę można wycofać w dowolnym momencie. Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityce Cookies.

Zaawansowane ustawienia cookies

Techniczne i funkcjonalne pliki cookie umożliwiają prawidłowe działanie naszej strony internetowej. Wykorzystujemy je w celu zapewnienia bezpieczeństwa i odpowiedniego wyświetlania strony. Dzięki nim możemy ulepszyć usługi oferowane za jej pośrednictwem, na przykład dostosowując je do wyborów użytkownika. Pliki z tej kategorii umożliwiają także rozpoznanie preferencji użytkownika po powrocie na naszą stronę.

Analityczne pliki cookie zbierają informacje na temat liczby wizyt użytkowników i ich aktywności na naszej stronie internetowej. Dzięki nim możemy mierzyć i poprawiać wydajność naszej strony. Pozwalają nam zobaczyć, w jaki sposób odwiedzający poruszają się po niej i jakimi informacjami są zainteresowani. Dzięki temu możemy lepiej dopasować stronę internetową do potrzeb użytkowników oraz rozwijać naszą ofertę. Wszystkie dane są zbierane i agregowane anonimowo.

Marketingowe pliki cookie są wykorzystywane do dostarczania reklam dopasowanych do preferencji użytkownika. Mogą być ustawiane przez nas lub naszych partnerów reklamowych za pośrednictwem naszej strony. Umożliwiają rozpoznanie zainteresowań użytkownika oraz wyświetlanie odpowiednich reklam zarówno na naszej stronie, jak i na innych stronach internetowych i platformach społecznościowych. Pliki z tej kategorii pozwalają także na mierzenie skuteczności kampanii marketingowych.