Artykuł sponsorowany

Ile kosztuje wykonanie własnego nadruku na koszulce? 

Ile kosztuje wykonanie własnego nadruku na koszulce? 

Personalizowanie produktów cieszy się dużą popularnością. I nic w tym dziwnego, przyjemnie jest korzystać na przykład z kalendarza ozdobionego ulubionym cytatem czy kubka z prywatną fotografią, która przywodzi na myśl udane wakacje. A gdyby tak stworzyć koszulkę z własnym nadrukiem? Podpowiadamy, ile kosztuje taka usługa i w jakich sytuacjach warto z niej skorzystać.

Koszulka do zadań specjalnych 

Spersonalizowana odzież sprawdza się w wielu sytuacjach. Pracownicy ubrani w T-shirty z logo firmy są łatwo rozpoznawalni przez klientów. Istnieje prawdopodobieństwo, że konsumenci zwrócą uwagę na charakterystyczną grafikę i dzięki temu zapamiętają markę. Podobnie dzieje się podczas różnego rodzaju targów, na przykład naukowych, samochodowych, ślubnych czy kulinarnych. Koszulka z własnym nadrukiem to także pomysł na prezent, nie tylko biznesowy. Możemy ją zaprojektować choćby dla przyjaciół, których zaprosiliśmy na tematyczną imprezę. A może przyda się podczas rodzinnego meczu piłki nożnej? Poeksperymentuj, ograniczeniem jest tylko wyobraźnia!

Jeśli będziesz wiedział, na jaką okoliczność potrzebujesz koszulki, weź pod lupę swój projekt. Gdzie umieścisz nadruk – na wysokości klatki piersiowej czy raczej na środku T-shirta? Z przodu czy z tyłu? Pomyśl, co przyciągnie uwagę i pozwoli wyróżnić się z tłumu, a co będzie minimalistycznym projektem nierzucającym się w oczy. Wszystko w zależności od preferencji oraz potrzeb.

Od czego zależy koszt nadruku na koszulce? 

Rynkowe ceny koszulek stanowiących bazę dla indywidualnego projektu graficznego są bardzo atrakcyjne. Niech za przykład posłuży bawełniany T-shirt z krótkim rękawem, który znajduje się w ofercie sklepu internetowego Nasze Nadruki. Ważne: zamówienie własnego nadruku w tej firmie musi obejmować co najmniej 50 egzemplarzy danego produktu. W przypadku koszulek koszt jednej wyniesie nieco ponad 10 złotych. Do tej kwoty należy dodać koszt grafiki. Nie sposób podać tutaj konkretnej wartości – każdy projekt zostanie wyceniony inaczej, w zależności od stopnia zaawansowania. Dokonując koniecznego uogólnienia ofert dostępnych na rynku, można wysnuć wniosek, że za T-shirt ze spersonalizowanym wzorem zapłacimy od kilkunastu do kilkudziesięciu złotych. Kluczowymi parametrami są wielkość wzoru, liczba kolorów użytych podczas produkcji, a także zastosowana metoda druku. Jeśli chcesz poznać całkowity koszt zakupu, wgraj swój projekt do internetowego kreatora nadruków albo prześlij go mailem do wybranej firmy świadczącej tego typu usługi.

form success Dziękujemy za ocenę artykułu

form error Błąd - akcja została wstrzymana

Polecane firmy

Dbamy o Twoją prywatność

W naszym serwisie używamy plików cookies (tzw. ciasteczek), które zapisują się w przeglądarce internetowej Twojego urządzenia.

Dzięki nim zapewniamy prawidłowe działanie strony internetowej, a także możemy lepiej dostosować ją do preferencji użytkowników. Pliki cookies umożliwiają nam analizę zachowania użytkowników na stronie, a także pozwalają na odpowiednie dopasowanie treści reklamowych, również przy współpracy z wybranymi partnerami. Możesz zarządzać plikami cookies, przechodząc do Ustawień. Informujemy, że zgodę można wycofać w dowolnym momencie. Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityce Cookies.

Zaawansowane ustawienia cookies

Techniczne i funkcjonalne pliki cookie umożliwiają prawidłowe działanie naszej strony internetowej. Wykorzystujemy je w celu zapewnienia bezpieczeństwa i odpowiedniego wyświetlania strony. Dzięki nim możemy ulepszyć usługi oferowane za jej pośrednictwem, na przykład dostosowując je do wyborów użytkownika. Pliki z tej kategorii umożliwiają także rozpoznanie preferencji użytkownika po powrocie na naszą stronę.

Analityczne pliki cookie zbierają informacje na temat liczby wizyt użytkowników i ich aktywności na naszej stronie internetowej. Dzięki nim możemy mierzyć i poprawiać wydajność naszej strony. Pozwalają nam zobaczyć, w jaki sposób odwiedzający poruszają się po niej i jakimi informacjami są zainteresowani. Dzięki temu możemy lepiej dopasować stronę internetową do potrzeb użytkowników oraz rozwijać naszą ofertę. Wszystkie dane są zbierane i agregowane anonimowo.

Marketingowe pliki cookie są wykorzystywane do dostarczania reklam dopasowanych do preferencji użytkownika. Mogą być ustawiane przez nas lub naszych partnerów reklamowych za pośrednictwem naszej strony. Umożliwiają rozpoznanie zainteresowań użytkownika oraz wyświetlanie odpowiednich reklam zarówno na naszej stronie, jak i na innych stronach internetowych i platformach społecznościowych. Pliki z tej kategorii pozwalają także na mierzenie skuteczności kampanii marketingowych.