Nadruk na koszulce Przedsiębiorca
11 lipca 2021

Ile kosztuje wykonanie własnego nadruku na koszulce? 

Personalizowanie produktów cieszy się dużą popularnością. I nic w tym dziwnego, przyjemnie jest korzystać na przykład z kalendarza ozdobionego ulubionym cytatem czy kubka z prywatną fotografią, która przywodzi na myśl udane wakacje. A gdyby tak stworzyć koszulkę z własnym nadrukiem? Podpowiadamy, ile kosztuje taka usługa i w jakich sytuacjach warto z niej skorzystać.

Koszulka do zadań specjalnych 

Spersonalizowana odzież sprawdza się w wielu sytuacjach. Pracownicy ubrani w T-shirty z logo firmy są łatwo rozpoznawalni przez klientów. Istnieje prawdopodobieństwo, że konsumenci zwrócą uwagę na charakterystyczną grafikę i dzięki temu zapamiętają markę. Podobnie dzieje się podczas różnego rodzaju targów, na przykład naukowych, samochodowych, ślubnych czy kulinarnych. Koszulka z własnym nadrukiem to także pomysł na prezent, nie tylko biznesowy. Możemy ją zaprojektować choćby dla przyjaciół, których zaprosiliśmy na tematyczną imprezę. A może przyda się podczas rodzinnego meczu piłki nożnej? Poeksperymentuj, ograniczeniem jest tylko wyobraźnia!

Jeśli będziesz wiedział, na jaką okoliczność potrzebujesz koszulki, weź pod lupę swój projekt. Gdzie umieścisz nadruk – na wysokości klatki piersiowej czy raczej na środku T-shirta? Z przodu czy z tyłu? Pomyśl, co przyciągnie uwagę i pozwoli wyróżnić się z tłumu, a co będzie minimalistycznym projektem nierzucającym się w oczy. Wszystko w zależności od preferencji oraz potrzeb.

Od czego zależy koszt nadruku na koszulce? 

Rynkowe ceny koszulek stanowiących bazę dla indywidualnego projektu graficznego są bardzo atrakcyjne. Niech za przykład posłuży bawełniany T-shirt z krótkim rękawem, który znajduje się w ofercie sklepu internetowego Nasze Nadruki. Ważne: zamówienie własnego nadruku w tej firmie musi obejmować co najmniej 50 egzemplarzy danego produktu. W przypadku koszulek koszt jednej wyniesie nieco ponad 10 złotych. Do tej kwoty należy dodać koszt grafiki. Nie sposób podać tutaj konkretnej wartości – każdy projekt zostanie wyceniony inaczej, w zależności od stopnia zaawansowania. Dokonując koniecznego uogólnienia ofert dostępnych na rynku, można wysnuć wniosek, że za T-shirt ze spersonalizowanym wzorem zapłacimy od kilkunastu do kilkudziesięciu złotych. Kluczowymi parametrami są wielkość wzoru, liczba kolorów użytych podczas produkcji, a także zastosowana metoda druku. Jeśli chcesz poznać całkowity koszt zakupu, wgraj swój projekt do internetowego kreatora nadruków albo prześlij go mailem do wybranej firmy świadczącej tego typu usługi.