Litery 3D Przedsiębiorca
3 marca 2021

Jak oznakować sklep, by wyróżnić się wśród konkurencji?

Wyróżnianie się spośród tłumu, jest jedną z podstawowych zasad przedsiębiorcy. Obecnie, konkurencja jest tak liczna, że zwrócenie uwagi klientów może być nie lada wyzwaniem. Idąc ulicą, sami często zauważamy dziesiątki reklam – z czego jedne zapadają nam w pamięć, inne niekoniecznie. Dlaczego tak się dzieje? To zazwyczaj ich forma i umiejętności twórcy sprawiają, że chcemy odwiedzić dany sklep. Jak zatem uzyskać taki efekt? Wyjaśniamy w artykule!

Kreatywne rozwiązanie – podświetlane kasetony

Na rynku dostępnych jest wiele firm, próbujących odróżnić się od pozostałych. Jedną z najważniejszych rzeczy, jest zachęcenie klienta. Przyciągnięcie jego wzroku tak, by miał ochotę zapoznać się z produktem, wejść do środka sklepu. Można porównać to np. do wyboru książki. Oczywiście, niesamowicie ważna jest jej tematyka i środek, ale przy obecnym, szerokim wyborze to okładka zwraca naszą uwagę. Decyduje ona o tym, czy mamy ochotę sprawdzić zawartość, czy też nie. Dokładnie tak samo jest ze sklepem i jego szyldem lub witryną. Możemy posiadać najwyższej jakości i najbardziej oryginalny asortyment, ale bez odpowiedniej reklamy, to nie wystarczy.

Jedną z ciekawszych aktualnie opcji na wyróżnienie sklepu są kasetony świetlne. Ich ogromną zaletą, jak sama nazwa wskazuje, jest światło. Dodatkowo, dobór odpowiedniego rodzaju np. neon, LED, może stworzyć niepowtarzalny efekt. Zaprojektowane w profesjonalny i oryginalny sposób, tworzą estetyczny wygląd, a co najważniejsze będą zauważalne nawet przy najgorszej pogodzie. Szare, mniej słoneczne dni, mogą działać w tym przypadku tylko na ich korzyść. Dodatkowo, jeśli wykonane są z dobrego typu tworzywa, nie będą gromadziły kurzu. Jest to ich dodatkowym atutem, ponieważ zawsze będą wyglądały schludnie, a czyszczenie nie będzie stanowiło dla nas problemu. Co ciekawe, niektóre firmy oferują stworzenie kasetonów świetlnych wpisujących się w styl architektury miasta. To interesujące rozwiązanie, które tworzy subtelną reklamę, jednocześnie dopasowując sklep do otoczenia. Taki zabieg często przynosi pozytywne efekty, przyciągając lokalnych klientów jak i zainteresowanych turystów.

Nowoczesny design, czyli litery przestrzenne

O to, czym są litery przestrzenne, zapytaliśmy specjalistkę:

Litery przestrzenne, czyli tak zwane litery 3D, umieszcza się zazwyczaj na szyldzie czy też np. banerze reklamowym. Są jednym z nowatorskich i bardzo efektownych rozwiązań. Dzięki podświetleniu, przykuwają wzrok, a także prezentują się po prostu niezwykle atrakcyjnie. To na pewno środek, po który sięga coraz więcej klientów. Ważne, aby zadbać o najwyższej jakości materiał liter. Dzięki temu, będą bezpieczne nawet przy trudnych warunkach atmosferycznych i odporne na wilgoć, to ważne – doradza ekspertka z Logart Arkadiusz Ciubak firmy działającej na terenie Warszawy i nie tylko, z siedzibą w Duchnicach.

Litery 3D są nowoczesną metodą zdobienia szyldów, banerów czy tablic. Dobrze dobrany styl napisu i ich rodzaj, zapewni naszemu sklepowi reklamę wysokiej jakości. Oczywiście, możemy się zdecydować również na wariant niepodświetlany, ale to już najlepiej dopasować indywidualnie do naszych potrzeb. Jak zostało wyżej wspominane, warto wziąć pod uwagę jakość materiału. Wystawiony na działanie pogody, musi być wytrzymały i nie tracić swojej jakości. Litery, będą przecież wizytówką naszego sklepu, powinny zawsze prezentować się efektownie.