Artykuł sponsorowany

Jak polepszyć umiejętności językowe pracowników?

Jak polepszyć umiejętności językowe pracowników?

Znaczenie znajomości języków obcych na rynku pracy jest oczywiste – dobry pracownik powinien bez problemu porozumieć się z zagranicznym partnerem. Największy nacisk kładzie się na znajomość języka angielskiego jako uniwersalnego sposobu komunikacji z obcokrajowcami, bez względu na ich pochodzenie. Znajomość tego języka w firmach i instytucjach często jest  niewystarczająca, dlatego tak ważne jest udoskonalanie umiejętności językowych pracowników.

Dlaczego warto polepszać umiejętności językowe pracowników?

Zwiększanie kompetencji zawodowych pracowników ma istotne znaczenie z punktu widzenia nie tylko samych kandydatów do objęcia danego stanowiska, ale także pracodawcy.

Wspieranie rozwoju zespołu to zawsze dobra inwestycja dla firmy. - Mówi przedstawiciel Szkoły KAM-AN Edukacja i Tłumaczenia w Podkowie Leśnej, której specjalnością jest nauka matematyki i języka angielskiego. - Pracownik posiadający lepsze kompetencje, zarówno twarde, jak i miękkie, to większa szansa na osiągnięcie sukcesu w branży, również na rynku międzynarodowym.

Szczególnie ważna jest dzisiaj znajomość języka angielskiego będącego podstawą w komunikacji z zagranicznymi partnerami. Pracownik biegle posługujący się tym językiem będzie skuteczniej negocjował ceny i umowy, sporządzi lepsze oferty i łatwiej pozyska zagranicznych klientów. Znajomość angielskiego to niezbędne narzędzie w rozmowach biznesowych, negocjacjach czy przetargach. Pracownicy, którzy dobrze znają język, mogą brać udział w rozmowach handlowych, targach, konwentach, seminariach czy innych spotkaniach biznesowych z zagranicznymi partnerami. Dobrze wyszkolona kadra  to również reklama dla firmy.

Kursy języka angielskiego dla dorosłych

Nie ulega wątpliwości, iż najlepszym sposobem na udoskonalenie umiejętności językowych jest udział w specjalistycznym kursie. Jak wybrać dobre zajęcia z języka angielskiego dla dorosłych? Przede wszystkim powinny one obejmować naukę umiejętności z zakresu business english, czyli angielskiego z elementami języka biznesowego. Istotne znaczenie ma tu terminologia branżowa, którą na co dzień posługują się pracownicy. Dobry kurs powinien być prowadzony przez lektorów bi-lingual, czyli dwujęzycznych, a także tzw. native speakers, a więc posługujących się angielskim jako językiem ojczystym. W biznesowym angielskim duży nacisk kładzie się na konwersacje. Przydatnym rozwiązaniem są również zaawansowane korekty językowe. Wszystko to pomaga skutecznie zwiększyć kompetencje pracowników w zakresie znajomości języka angielskiego.

form success Dziękujemy za ocenę artykułu

form error Błąd - akcja została wstrzymana

Polecane firmy

Dbamy o Twoją prywatność

W naszym serwisie używamy plików cookies (tzw. ciasteczek), które zapisują się w przeglądarce internetowej Twojego urządzenia.

Dzięki nim zapewniamy prawidłowe działanie strony internetowej, a także możemy lepiej dostosować ją do preferencji użytkowników. Pliki cookies umożliwiają nam analizę zachowania użytkowników na stronie, a także pozwalają na odpowiednie dopasowanie treści reklamowych, również przy współpracy z wybranymi partnerami. Możesz zarządzać plikami cookies, przechodząc do Ustawień. Informujemy, że zgodę można wycofać w dowolnym momencie. Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityce Cookies.

Zaawansowane ustawienia cookies

Techniczne i funkcjonalne pliki cookie umożliwiają prawidłowe działanie naszej strony internetowej. Wykorzystujemy je w celu zapewnienia bezpieczeństwa i odpowiedniego wyświetlania strony. Dzięki nim możemy ulepszyć usługi oferowane za jej pośrednictwem, na przykład dostosowując je do wyborów użytkownika. Pliki z tej kategorii umożliwiają także rozpoznanie preferencji użytkownika po powrocie na naszą stronę.

Analityczne pliki cookie zbierają informacje na temat liczby wizyt użytkowników i ich aktywności na naszej stronie internetowej. Dzięki nim możemy mierzyć i poprawiać wydajność naszej strony. Pozwalają nam zobaczyć, w jaki sposób odwiedzający poruszają się po niej i jakimi informacjami są zainteresowani. Dzięki temu możemy lepiej dopasować stronę internetową do potrzeb użytkowników oraz rozwijać naszą ofertę. Wszystkie dane są zbierane i agregowane anonimowo.

Marketingowe pliki cookie są wykorzystywane do dostarczania reklam dopasowanych do preferencji użytkownika. Mogą być ustawiane przez nas lub naszych partnerów reklamowych za pośrednictwem naszej strony. Umożliwiają rozpoznanie zainteresowań użytkownika oraz wyświetlanie odpowiednich reklam zarówno na naszej stronie, jak i na innych stronach internetowych i platformach społecznościowych. Pliki z tej kategorii pozwalają także na mierzenie skuteczności kampanii marketingowych.