Artykuł sponsorowany

Jak usprawnić swój biznes dzięki aplikacjom mobilnym?

Jak usprawnić swój biznes dzięki aplikacjom mobilnym?

Rynek aplikacji mobilnych w ostatniej dekadzie mocno się rozwinął – duży wpływ na niego miała choćby pandemia. Ludzie coraz chętniej sięgają po wielofunkcyjne aplikacje, kiedy chcą coś sprawdzić czy kupić. Komfort daje im świadomość, że nie muszą wychodzić z domu, aby cokolwiek załatwić. To dlatego wiele firm inwestuje obecnie we własne kreatywne aplikacje. Jak usprawnić biznes za ich pomocą?

Dlaczego aplikacje są ważne dla biznesu?

Główne zalety biznesowych aplikacji mobilnych to:

  • wzrost przychodów – sprzedaż w aplikacjach to aktualnie 50% wszystkich transakcji online, klienci chętnie korzystają więc z tej opcji,
  • większe zaangażowanie ze strony klientów – firmy oferują programy lojalnościowe, wysyłają im powiadomienia, a także umożliwiają bezpośredni kontakt, co znacznie podnosi aktywność klientów,
  • wysoka wydajność operacyjna – firmy inwestują w aplikacje mobilne, aby umożliwić klientom większą elastyczność i kontakt z nimi, nawet jeżeli w danej chwili znajdują się wiele kilometrów od siedziby przedsiębiorstwa.

Aplikacje mobilne zapewniają klientom lepszą i zdecydowanie mniej skomplikowaną obsługę. Są tak skonstruowane, aby niosły ze sobą proste treści oraz funkcje. Nie ma również tak dużego progu pomyłki podczas przekazywania informacji jak w przypadku bezpośredniej rozmowy z pracownikiem. Deweloperzy aplikacji mobilnych mogą dodatkowo korzystać z takich funkcji jak GPS, NFC czy kamera, co jest bardzo przydatne w kreowaniu różnorakich powiadomień lub aktywności. Zapewniają one na przykład łatwą płatność czy inne udogodnienia. Największą zaletą aplikacji mobilnych jest to, że przydają się one przedsiębiorcom niezależnie od branży, w jakiej działają.

Jak wygląda tworzenie aplikacji mobilnych?

Budowanie aplikacji mobilnych przede wszystkim wymaga zawarcia współpracy ze specjalistyczną firmą zajmującą się ich tworzeniem. – Ważne jest, aby taka firma potrafiła stworzyć aplikację mobilną dopasowaną do klienta i jego potrzeb. Interfejs musi być przejrzysty i estetyczny, a sam projekt powinien być wykonany przy znajomości odpowiednich technologii oraz obowiązujących trendów – tłumaczy przedstawiciel firmy FMCode tworzącej m.in. biznesowe aplikacje mobilne. Przy wybieraniu specjalistycznej firmy trzeba również zastanowić się nad tym, w jakim systemie aplikacja ma działać: IOS czy Android. Reszta zależy już od indywidualnych porozumień i ustaleń.

Trudno wyobrazić sobie, aby dzisiejszy świat nie mógł korzystać z mediów. Trzeba iść z duchem czasu i pozwolić na rozwój firmy. W tym celu warto zastanowić się nad zleceniem stworzenia specjalnego oprogramowania na telefony klientów.

form success Dziękujemy za ocenę artykułu

form error Błąd - akcja została wstrzymana

Polecane firmy

Dbamy o Twoją prywatność

W naszym serwisie używamy plików cookies (tzw. ciasteczek), które zapisują się w przeglądarce internetowej Twojego urządzenia.

Dzięki nim zapewniamy prawidłowe działanie strony internetowej, a także możemy lepiej dostosować ją do preferencji użytkowników. Pliki cookies umożliwiają nam analizę zachowania użytkowników na stronie, a także pozwalają na odpowiednie dopasowanie treści reklamowych, również przy współpracy z wybranymi partnerami. Możesz zarządzać plikami cookies, przechodząc do Ustawień. Informujemy, że zgodę można wycofać w dowolnym momencie. Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityce Cookies.

Zaawansowane ustawienia cookies

Techniczne i funkcjonalne pliki cookie umożliwiają prawidłowe działanie naszej strony internetowej. Wykorzystujemy je w celu zapewnienia bezpieczeństwa i odpowiedniego wyświetlania strony. Dzięki nim możemy ulepszyć usługi oferowane za jej pośrednictwem, na przykład dostosowując je do wyborów użytkownika. Pliki z tej kategorii umożliwiają także rozpoznanie preferencji użytkownika po powrocie na naszą stronę.

Analityczne pliki cookie zbierają informacje na temat liczby wizyt użytkowników i ich aktywności na naszej stronie internetowej. Dzięki nim możemy mierzyć i poprawiać wydajność naszej strony. Pozwalają nam zobaczyć, w jaki sposób odwiedzający poruszają się po niej i jakimi informacjami są zainteresowani. Dzięki temu możemy lepiej dopasować stronę internetową do potrzeb użytkowników oraz rozwijać naszą ofertę. Wszystkie dane są zbierane i agregowane anonimowo.

Marketingowe pliki cookie są wykorzystywane do dostarczania reklam dopasowanych do preferencji użytkownika. Mogą być ustawiane przez nas lub naszych partnerów reklamowych za pośrednictwem naszej strony. Umożliwiają rozpoznanie zainteresowań użytkownika oraz wyświetlanie odpowiednich reklam zarówno na naszej stronie, jak i na innych stronach internetowych i platformach społecznościowych. Pliki z tej kategorii pozwalają także na mierzenie skuteczności kampanii marketingowych.