Jak wybrać dobry salon samochodowy?
Poziom świadczonych usług
Kluczową kwestią jest poziom świadczonych usług. Czy fachowcy mają właściwą wiedzę i kwalifikacje? Czy dokładnie szukają przyczyny awarii? A może chcą wymienić kilka elementów, z nadzieją, że w końcu trafią na część, która przyczyniła się do usterki? Pierwszym etapem powinny być staranne oględziny, wstępna diagnoza i umówienie się na konkretny termin, kiedy będziemy mogli zostawić auto w serwisie. Konieczna jest także rozmowa z właścicielem pojazdu. Kierowca może naprowadzić mechaników na powód wystąpienia awarii, określając, kiedy zaczęły się problemy i jakie są ich możliwe przyczyny.Podejście do klienta
Drugą kwestią, która powinna zwracać naszą uwagę podczas wyboru dobrego salonu samochodowego, jest podejście do klienta. Prawdziwi fachowcy umawiają się na godzinę, szczegółowo wypytują o poprzednie awarie oraz pytają o sposób eksploatacji auta. Chcą wiedzieć, jaka jest specyfika jazdy i już podczas rozmowy wyciągać wnioski na temat możliwych syndromów niewłaściwej pracy samochodu. Chętnie służą radą i podpowiadają, co robić, by unikać niepotrzebnych awarii i zawsze ze szczegółami informują o przeprowadzonych pracach. Przecież klient powinien wiedzieć, za co płaci.Termin i koszty realizacji zlecenia
Nie bez znaczenia są również termin i koszty realizacji zlecenia. Jednak nie sugerujmy się jak najniższą ceną naprawy awarii. Tanio nie zawsze znaczy dobrze. Lepiej jest trochę dopłacić, ale mieć pewność, że samochód nie zatrzyma się tuż za rogiem. Pamiętajmy, że sami również nie chcielibyśmy pracować za darmo, dlatego nie starajmy się za wszelką cenę zbić kosztów usunięcia usterki.Rekomendacje poprzednich klientów
Ważnym elementem wyboru dobrego salonu samochodowego są także opinie poprzednich klientów.Jeżeli polecamy sobie usługi danego warsztatu, oznacza to, że zatrudnionym tam mechanikom faktycznie można zaufać. To właśnie rekomendacje są najlepszą reklamą – podkreśla nasz ekspert z Auto Centrum Golemo.Lojalne korzystanie z jednego serwisu może nam zapewnić atrakcyjne zniżki, a nawet gratisowe usługi. A co najważniejsze, miejsce w kolejce, abyśmy nie byli zmuszeni czekać na naprawę kilka dni, kiedy musimy pozbyć się usterki na wczoraj!
Dziękujemy za ocenę artykułu
Błąd - akcja została wstrzymana