Artykuł sponsorowany

Logo 3D jako doskonały element identyfikacji wizualnej firmy w lobby

Logo 3D jako doskonały element identyfikacji wizualnej firmy w lobby

Czy wiesz o tym, że logo jest jednym z podstawowych elementów identyfikacji wizualnej każdego przedsiębiorstwa? Czy zdajesz sobie sprawę z tego, jak ogromne wrażenie na osobach wchodzących do wnętrza firmy robią nowoczesne loga 3D? Wyobraź sobie, że klienci decydują się na skorzystanie z Twoich usług lub towarów głównie dlatego, że odpowiedzieli na Twoje bezsłowne zaproszenie do współpracy w postaci loga 3D. To naprawdę możliwe!

Jakie znaczenie ma lobby i dlaczego warto w nim umieścić logo 3D?

Wiele osób nie docenia potencjału, który tkwi w firmowym lobby, skupiając się jednocześnie na aranżowaniu reszty wnętrz znajdujących się w przedsiębiorstwie. Tym samym nie wiedzą oni, jak dużo tracą, spychając urządzanie lobby na drugi plan. Mając w pamięci osiągnięcia licznych firm, które skorzystały z usług wybranego producenta efektownych dekoracji – właśnie w postaci loga 3D, takiego jak Wycinarka Studio w Łomży, trzeba przyznać, że ich działania okazały się bardzo opłacalne. Z czego to wynika? O tym opowiemy w dalszej części przygotowanego przez nas wpisu.

Lobby jest pomieszczeniem, które może zapraszać klientów do skorzystania z usług lub zakupu towarów wybranego przedsiębiorstwa. Osoby, które wchodzą do firmy, nie znajdują się od razu w pokoju prezesa, dziale marketingu czy głównej sali realizacji usług. Przestrzenią, w której goszczą od razu po wejściu do budynku, jest właśnie omawiane przez nas lobby. Jeśli w tym wnętrzu klient poczuje się komfortowo i doceni starania, które zostały włożone w jego aranżowanie, a także natychmiast dostrzeże symbole świadczące o tym, że jest we właściwym miejscu, bardzo możliwe, że zechce w nim zostać nieco dłużej i z przyjemnością skorzysta z oferty wybranej firmy. Lobby to pomieszczenie łączące to, co na zewnątrz budynku z tym, co znajduje się w jego wnętrzu – czyli serce firmy chcącej zyskać uznanie wśród konsumentów. Umieszczenie w nim loga 3D sprawia, że osoba wchodząca do budynku od razu wie, gdzie się znajduje i zwiększana jest tym samym szansa na dobre pierwsze wrażenie o firmie.

Jakie loga 3D masz do wyboru?

Pamiętaj, że pierwsze wrażenie zdarza się tylko raz. Zadbaj więc o to, by każda osoba wchodząca do Twojego przedsiębiorstwa miała pozytywne skojarzenia z Twoją działalnością – zaledwie po przejściu progu należącego do Ciebie obiektu. W tym celu postaw na efektowne logo 3D będące swoistą wizytówką firmy. Masz do wyboru warianty wykonane z twardego styropianu, styroduru, z efektem srebrnego bądź złotego lustra lub wyprodukowane z kolorowej plexi w połysku.

form success Dziękujemy za ocenę artykułu

form error Błąd - akcja została wstrzymana

Polecane firmy

Dbamy o Twoją prywatność

W naszym serwisie używamy plików cookies (tzw. ciasteczek), które zapisują się w przeglądarce internetowej Twojego urządzenia.

Dzięki nim zapewniamy prawidłowe działanie strony internetowej, a także możemy lepiej dostosować ją do preferencji użytkowników. Pliki cookies umożliwiają nam analizę zachowania użytkowników na stronie, a także pozwalają na odpowiednie dopasowanie treści reklamowych, również przy współpracy z wybranymi partnerami. Możesz zarządzać plikami cookies, przechodząc do Ustawień. Informujemy, że zgodę można wycofać w dowolnym momencie. Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityce Cookies.

Zaawansowane ustawienia cookies

Techniczne i funkcjonalne pliki cookie umożliwiają prawidłowe działanie naszej strony internetowej. Wykorzystujemy je w celu zapewnienia bezpieczeństwa i odpowiedniego wyświetlania strony. Dzięki nim możemy ulepszyć usługi oferowane za jej pośrednictwem, na przykład dostosowując je do wyborów użytkownika. Pliki z tej kategorii umożliwiają także rozpoznanie preferencji użytkownika po powrocie na naszą stronę.

Analityczne pliki cookie zbierają informacje na temat liczby wizyt użytkowników i ich aktywności na naszej stronie internetowej. Dzięki nim możemy mierzyć i poprawiać wydajność naszej strony. Pozwalają nam zobaczyć, w jaki sposób odwiedzający poruszają się po niej i jakimi informacjami są zainteresowani. Dzięki temu możemy lepiej dopasować stronę internetową do potrzeb użytkowników oraz rozwijać naszą ofertę. Wszystkie dane są zbierane i agregowane anonimowo.

Marketingowe pliki cookie są wykorzystywane do dostarczania reklam dopasowanych do preferencji użytkownika. Mogą być ustawiane przez nas lub naszych partnerów reklamowych za pośrednictwem naszej strony. Umożliwiają rozpoznanie zainteresowań użytkownika oraz wyświetlanie odpowiednich reklam zarówno na naszej stronie, jak i na innych stronach internetowych i platformach społecznościowych. Pliki z tej kategorii pozwalają także na mierzenie skuteczności kampanii marketingowych.