Artykuł sponsorowany

Metody nanoszenia nadruków na pudełka z kartonu

Metody nanoszenia nadruków na pudełka z kartonu

Obecnie przemysł opakowaniowy oferuje nam wiele różnego rodzaju opakowań, tworzonych z tektur o wybranej przez nas liczbie warstw i gramaturze. Jeżeli istnieje taka potrzeba, bez problemu można zamówić wykonanie nadruku na kartonowych pudełkach. Nadruk może pełnić nie tylko funkcje praktyczne, ale również estetyczne. Najważniejsze, aby był on prawidłowo wykonany. Jeśli zamawiamy kartony z nadrukiem u producentów opakowań z tektur, to możemy mieć pewność, iż nadruk zostanie naniesiony na tekturę we właściwy sposób. Właśnie dlatego, chcąc umieścić nadruk na pudełkach kartonowych, warto zwrócić się do profesjonalnej firmy. Jakie są metody nanoszenia nadruków?

Metoda fleksograficzna

Metoda fleksograficzna jest jedną z technik druku. Można stosować ją na różnych powierzchniach, nawet jeśli nie są one równe. Właśnie z tego względu, sprawdza się świetnie w przypadku kartonów z falistej tektury. Metoda fleksograficzna jest niezwykle wszechstronna. Dzięki niej, można nanosić nadruk na opakowania nie tylko z tektur falistych, ale także z tektur litych.

 Ponadto, taki nadruk stanowi gwarancję trwałości. Nie ulega on ścieraniu oraz zabrudzeniom. Dodatkowo, nadruk wykonany metodą fleksograficzną będzie miał bardzo dobrą jakość. Użyte podczas tej metody farby, doskonale przylegają do materiału, na który je naniesiono. Dzięki temu, nadruk jest w pełni czytelny. 

Nadruk atramentowy

Drukarki atramentowe umożliwiają osiąganie wysokiej rozdzielczości nadruku. Stanowi to doskonałe rozwiązanie przy kompletacji towarów w logistyce magazynowej.

Jak mówi jeden z pracowników firmy będącej producentem opakowań tekturowych i kartonowych K&T PAK:

Decydując się na naniesienie druku na pudełko z kartonu dzięki drukarce atramentowej, należy sprawdzić, czy kolor i jakość kartonu pozwolą na uzyskanie pożądanego nadruku. Kartonowe powierzchnie mogą być drukowane z góry lub z boku. Dodatkowo, wielkość nanoszonej czcionki może być zmieniana w trakcie drukowania. Taka metoda jest także dosyć tania i szybka w wykonaniu.

Dlaczego warto nanosić nadruk na kartony?

Nadruk na kartonach może pełnić funkcję estetyczną, praktyczną, a także marketingową. Właściwie wykonany nadruk na opakowaniach, może przynieść wiele korzyści. Jeżeli został on wykonany na jednostkowych opakowaniach przeznaczonych do sprzedaży, będzie przyciągał uwagę klientów. Wykonanie nadruku na opakowaniach zbiorczych może sprawić, iż będą się one prezentowały prestiżowo, dzięki czemu wizerunek danej firmy zyska w oczach klienta. Kartonowe pudełka z naniesionym nadrukiem to także dobra reklama dla firmy, która dzięki naniesieniu na kartony swojego logo, zostanie zapamiętana.

Obecnie istnieje wiele metod nanoszenia nadruku na pudełka z kartonu. Wybór odpowiedniej metody zależy głównie od tego, jaki wzór chcemy umieścić na kartonie oraz jakie będzie przeznaczenie danych pudeł.

form success Dziękujemy za ocenę artykułu

form error Błąd - akcja została wstrzymana

Polecane firmy

Dbamy o Twoją prywatność

W naszym serwisie używamy plików cookies (tzw. ciasteczek), które zapisują się w przeglądarce internetowej Twojego urządzenia.

Dzięki nim zapewniamy prawidłowe działanie strony internetowej, a także możemy lepiej dostosować ją do preferencji użytkowników. Pliki cookies umożliwiają nam analizę zachowania użytkowników na stronie, a także pozwalają na odpowiednie dopasowanie treści reklamowych, również przy współpracy z wybranymi partnerami. Możesz zarządzać plikami cookies, przechodząc do Ustawień. Informujemy, że zgodę można wycofać w dowolnym momencie. Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityce Cookies.

Zaawansowane ustawienia cookies

Techniczne i funkcjonalne pliki cookie umożliwiają prawidłowe działanie naszej strony internetowej. Wykorzystujemy je w celu zapewnienia bezpieczeństwa i odpowiedniego wyświetlania strony. Dzięki nim możemy ulepszyć usługi oferowane za jej pośrednictwem, na przykład dostosowując je do wyborów użytkownika. Pliki z tej kategorii umożliwiają także rozpoznanie preferencji użytkownika po powrocie na naszą stronę.

Analityczne pliki cookie zbierają informacje na temat liczby wizyt użytkowników i ich aktywności na naszej stronie internetowej. Dzięki nim możemy mierzyć i poprawiać wydajność naszej strony. Pozwalają nam zobaczyć, w jaki sposób odwiedzający poruszają się po niej i jakimi informacjami są zainteresowani. Dzięki temu możemy lepiej dopasować stronę internetową do potrzeb użytkowników oraz rozwijać naszą ofertę. Wszystkie dane są zbierane i agregowane anonimowo.

Marketingowe pliki cookie są wykorzystywane do dostarczania reklam dopasowanych do preferencji użytkownika. Mogą być ustawiane przez nas lub naszych partnerów reklamowych za pośrednictwem naszej strony. Umożliwiają rozpoznanie zainteresowań użytkownika oraz wyświetlanie odpowiednich reklam zarówno na naszej stronie, jak i na innych stronach internetowych i platformach społecznościowych. Pliki z tej kategorii pozwalają także na mierzenie skuteczności kampanii marketingowych.