Artykuł sponsorowany

Odzież z nadrukiem jako element identyfikacyjny przedsiębiorstwa

Odzież z nadrukiem jako element identyfikacyjny przedsiębiorstwa

Aktualnie dostępnych jest wiele sposobów na reklamowanie towarów czy usług. Jednak okazuje się, że graficzne formy są najlepsze. Epatowanie napisami i grafiką to najstarsza forma reklamy i jak się okazuje – najskuteczniejsza. Dużo też zależy od jej nośnika. Jednym ze sposobów propagowania marki jest noszenie przez pracowników danego przedsiębiorstwa odzieży z nadrukami, na których widnieje jego nazwa i logo.

Ubrania z nadrukami idealnym nośnikiem reklamy

Niektóre branże wymagają od swoich pracowników jednolitego stroju. Tak jest na przykład w gastronomii i w przypadku sprzedaży detalicznej. Praktycznie każda sieciówka ma swoje barwy, w które ubrani są jej pracownicy. Stanowi to nie tylko świetną reklamę dla nazwy firmy, ale również buduje wśród zatrudnionych osób poczucie wspólnoty.

Firmy takie, jak PATRZ, produkujące gadżety i wydawnictwa reklamowe, często prowadzą również działalność polegającą na nanoszeniu treści na różnego rodzaju odzież. Nadruki na tkaninach wykonuje się wieloma technikami. Może to być zarówno sitodruk, jak i druk fleksograficzny. Coraz częściej stosuje się również maszynowy haft, który wygląda estetycznie i elegancko.

Jakie części garderoby są najczęściej ozdabiane drukiem?

Reklamowa odzież z nadrukiem to przede wszystkim koszulki i bluzy. W takim przypadku odpowiednie treści umieszcza się zarówno z przodu na wysokości piersi, jak i na plecach. Zazwyczaj napis i logo z tyłu są większe. Jest to w pełni uzasadnione, bo  najczęściej podczas pracy człowieka to właśnie jego plecy są najbardziej widoczne.

Poza bluzami, nadruki reklamowe umieszcza się na czapkach, spodniach i chustkach. Niejednokrotnie treści takie można też spotkać na szalikach. Niekiedy są one specjalnie zaprojektowaną dzianiną. Takie gadżety spotyka się w sporcie, w przypadku integrowania się kibiców poszczególnych klubów.

Nadruki reklamowe na odzieży nanoszone są za pomocą nowoczesnych technologii i dlatego nie ulegają zniszczeniu podczas wielokrotnego prania. Skutkiem tego reklama może działać bardzo długo i docierać do dużej liczby osób.

Firmowy uniform zobowiązuje

Odzież z nadrukiem firmowym to nie tylko sposób na skuteczną i mobilną reklamę. To także zaakcentowanie wspólnoty, jaką tworzą pracownicy danego przedsiębiorstwa. Ponadto samo użycie nazwy i barw firmy niejako zobowiązuje właściciela odzieży do godnego reprezentowania marki. Ktoś, kto z dumą nosi logo swojej firmy, raczej nie pozwoli sobie na nieprofesjonalne zachowanie. Byłoby to jednoznaczne z negatywnymi skojarzeniami.

form success Dziękujemy za ocenę artykułu

form error Błąd - akcja została wstrzymana

Polecane firmy

Dbamy o Twoją prywatność

W naszym serwisie używamy plików cookies (tzw. ciasteczek), które zapisują się w przeglądarce internetowej Twojego urządzenia.

Dzięki nim zapewniamy prawidłowe działanie strony internetowej, a także możemy lepiej dostosować ją do preferencji użytkowników. Pliki cookies umożliwiają nam analizę zachowania użytkowników na stronie, a także pozwalają na odpowiednie dopasowanie treści reklamowych, również przy współpracy z wybranymi partnerami. Możesz zarządzać plikami cookies, przechodząc do Ustawień. Informujemy, że zgodę można wycofać w dowolnym momencie. Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityce Cookies.

Zaawansowane ustawienia cookies

Techniczne i funkcjonalne pliki cookie umożliwiają prawidłowe działanie naszej strony internetowej. Wykorzystujemy je w celu zapewnienia bezpieczeństwa i odpowiedniego wyświetlania strony. Dzięki nim możemy ulepszyć usługi oferowane za jej pośrednictwem, na przykład dostosowując je do wyborów użytkownika. Pliki z tej kategorii umożliwiają także rozpoznanie preferencji użytkownika po powrocie na naszą stronę.

Analityczne pliki cookie zbierają informacje na temat liczby wizyt użytkowników i ich aktywności na naszej stronie internetowej. Dzięki nim możemy mierzyć i poprawiać wydajność naszej strony. Pozwalają nam zobaczyć, w jaki sposób odwiedzający poruszają się po niej i jakimi informacjami są zainteresowani. Dzięki temu możemy lepiej dopasować stronę internetową do potrzeb użytkowników oraz rozwijać naszą ofertę. Wszystkie dane są zbierane i agregowane anonimowo.

Marketingowe pliki cookie są wykorzystywane do dostarczania reklam dopasowanych do preferencji użytkownika. Mogą być ustawiane przez nas lub naszych partnerów reklamowych za pośrednictwem naszej strony. Umożliwiają rozpoznanie zainteresowań użytkownika oraz wyświetlanie odpowiednich reklam zarówno na naszej stronie, jak i na innych stronach internetowych i platformach społecznościowych. Pliki z tej kategorii pozwalają także na mierzenie skuteczności kampanii marketingowych.