Oklejanie samochodu jako działanie reklamowe
Samochody firmowe oklejone reklamą są dość częstym widokiem na ulicach. Oklejenie samochodu reklamą ma bardzo wiele zalet i jest często stosowaną formą marketingu. Aby reklama mogła jednak zostać wykonana w sposób prawidłowy, należy najpierw znaleźć odpowiednie miejsce, które stworzy idealny projekt zgodny z preferencjami klienta, a następnie nałoży grafikę na samochód. Sprawdź, co może dać Twojej firmie oklejenie samochodu.
Czy warto oklejać samochód reklamą?
Zastosowanie folii reklamowej na samochodzie jest świetnym rozwiązaniem dla osób prowadzących działalność bez większego zaplecza marketingowego. W ten sposób, przy stosunkowo niskim nakładzie finansowym oraz niedużym zaangażowaniu, można otrzymać reklamę przyciągającą klientów z każdego miejsca, w którym oklejony samochód się znajdzie. Nieduża kwota wynika z tego, że raz nałożona folia nie będzie wymagać już dodatkowych opłat i będzie reklamować firmę przez całą dobę, nawet gdy samochód będzie zaparkowany.
Jednorazowy wydatek na dobrej jakości folię umożliwi przetrwanie reklamy na samochodzie w idealnym stanie nawet przez kilka lat. Aby uzyskać taki efekt, właściciel firmy powinien skorzystać z usług firmy operującej jedynie foliami o najlepszych parametrach, takiej jak studio tuningu optycznego Ofoliowani w Lublinie. Wykonanie druku najwyższej jakości oraz prawidłowa aplikacja folii na samochód są gwarantami otrzymania doskonale wykonanej i przyciągającej wzrok formy reklamy.
Poza kwestią marketingu oklejenie samochodu reklamą spełnia również podstawową funkcję folii samochodowej, czyli ochronę lakieru. Zakupienie nowego samochodu firmowego wiąże się często z chęcią utrzymania go w jak najlepszym stanie, dlatego wiele osób decyduje się na oklejanie swojej floty bezbarwną folią ochronną. Dzięki połączeniu kwestii estetyki oraz bezpieczeństwa lakieru właściciel samochodu może jednocześnie reklamować swoją firmę i zaoszczędzić na ewentualnych poprawkach lakierniczych w przyszłości.
Co warto wiedzieć przed oklejeniem samochodu reklamą?
Pierwszym aspektem, dzięki któremu oklejenie samochodu będzie opłacalne, jest wybór odpowiedniej firmy, pracującej na foliach wysokiej jakości. Świetnym rozwiązaniem pozwalającym załatwić wszystkie kwestie w jednym miejscu jest wybranie studia, w którym pracuje grafik lub inna osoba zajmująca się projektowaniem reklam dla klientów biznesowych. W ten sposób klient będzie miał pewność, że jego wizja zostanie idealnie odtworzona we współpracy ze zgranym zespołem pracowników studia, a cała usługa będzie wykonana profesjonalnie i estetycznie.
Sam projekt jest równie ważny, jak i sposób oklejenia samochodu reklamą. Grafika powinna być przede wszystkim czytelna, ale i przyciągająca wzrok. Dodatkowo niezwykle ważne jest również uwzględnienie najważniejszych dla potencjalnego klienta informacji, a także wyróżnienie danych firmy, dzięki którym skontaktowanie się z jej przedstawicielem będzie znacznie ułatwione. Nałożenie na samochód zbyt dużej ilości grafiki, a także użycie czcionki lub kolorów wtapiających się w karoserię, lub folię przyniesie wręcz odwrotny efekt od zamierzonego.
Dziękujemy za ocenę artykułu
Błąd - akcja została wstrzymana