Artykuł sponsorowany

Pomysł na biznes – Otwórz własne Studio Modelowania Sylwetki - od czego zacząć?

Pomysł na biznes – Otwórz własne Studio Modelowania Sylwetki - od czego zacząć?
Masz dość etatu i wykonywania czyichś poleceń? Chcesz uzyskać pełną niezależność zawodową oraz dochód na satysfakcjonującym poziomie, a przy tym interesujesz się zdrowym stylem życia? W takim razie otwarcie studia modelowania sylwetki będzie dla ciebie idealnym pomysłem na biznes. Nie musisz być doświadczonym przedsiębiorcą, ani budować swojej pozycji na rynku samemu. Podpowiadamy, jak założyć własne studia w systemie franczyzowym

Kim jest franczyzodawca?

W dużym skrócie – franczyzodawca to firma, która oferuje udostępnienie swej nazwy i logo, modelu biznesowego i technologii innym, niezależnym od siebie podmiotom. Taką firmą jest marka Body Space, która od 12 lat we współpracy z licznymi przedsiębiorcami z całego świata tworzy prosperujące salony modelowania sylwetki. Jeśli myślimy o założeniu własnej firmy o takim właśnie profilu, skorzystanie z tego systemu będzie najkorzystniejszą opcją. Jak wygląda ten proces?

Krok pierwszy – decyzja i określenie możliwości

W pierwszej kolejności musimy podjąć konkretną decyzję, czy na pewno chcemy stać się przedsiębiorcą. Musimy pamiętać, że będzie to wymagać od nas pewnego zaplecza finansowego na start oraz przede wszystkim sporo pracy, szczególnie w początkowym okresie działalności. Firma Body Space proponuje swoim partnerom kilka różnych wariantów firmy, w zależności od naszych możliwości finansowych i lokalowych. Najtańszy z nich – wariant studio – wiąże się z wydatkiem około 75 tysięcy złotych na komplet niezbędnych urządzeń, będziemy również potrzebować lokalu o powierzchni około 40 metrów kwadratowych. Po drugiej stronie skali mamy wariant clinic – decydując się na niego musimy liczyć się z wydatkiem co najmniej 160 tysięcy złotych na sprzęt. Zakup sprzętu w każdym wariancie może być finansowy przez kredyt, leasing lub dotacje unijne.

Krok drugi – kontakt z firmą i opracowanie planu

Jeśli mamy już lokal i odpowiednią kwotę na start, możemy skontaktować się z franczyzodawcą i przystąpić do opracowania szczegółowego biznes planu. Pomogą nam w tym specjaliści Body Space. Bardzo ważnym etapem planowania jest przeprowadzenie analizy lokalnego rynku, między innymi określenie zapotrzebowania na konkretne usługi w konkretnym miejscu. W czasie burzy mózgów wyłonimy również najlepsze pomysły dotyczące firmy.

Krok trzeci – zakup sprzętów i szkolenia

Mając gotowy biznes plan i znając nasze możliwości, możemy przystąpić do zakupu sprzętów. Nie musimy znać się na tej technologii, bowiem w ramach przygotowań firma Body Space oferuje specjalistyczne szkolenia z ich obsługi. Podczas szkolenia poznamy również inne teoretyczne aspekty prowadzenia studia, dzięki czemu będziemy w pełni przygotowani na otwarcie

Krok czwarty – otwarcie studia

Wyposażony salon modelowania sylwetki czeka już tylko na otwarcie. Od tej pory możemy w pełni poświęcić się pracy i zarabianiu pieniędzy.

form success Dziękujemy za ocenę artykułu

form error Błąd - akcja została wstrzymana

Polecane firmy

Dbamy o Twoją prywatność

W naszym serwisie używamy plików cookies (tzw. ciasteczek), które zapisują się w przeglądarce internetowej Twojego urządzenia.

Dzięki nim zapewniamy prawidłowe działanie strony internetowej, a także możemy lepiej dostosować ją do preferencji użytkowników. Pliki cookies umożliwiają nam analizę zachowania użytkowników na stronie, a także pozwalają na odpowiednie dopasowanie treści reklamowych, również przy współpracy z wybranymi partnerami. Możesz zarządzać plikami cookies, przechodząc do Ustawień. Informujemy, że zgodę można wycofać w dowolnym momencie. Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityce Cookies.

Zaawansowane ustawienia cookies

Techniczne i funkcjonalne pliki cookie umożliwiają prawidłowe działanie naszej strony internetowej. Wykorzystujemy je w celu zapewnienia bezpieczeństwa i odpowiedniego wyświetlania strony. Dzięki nim możemy ulepszyć usługi oferowane za jej pośrednictwem, na przykład dostosowując je do wyborów użytkownika. Pliki z tej kategorii umożliwiają także rozpoznanie preferencji użytkownika po powrocie na naszą stronę.

Analityczne pliki cookie zbierają informacje na temat liczby wizyt użytkowników i ich aktywności na naszej stronie internetowej. Dzięki nim możemy mierzyć i poprawiać wydajność naszej strony. Pozwalają nam zobaczyć, w jaki sposób odwiedzający poruszają się po niej i jakimi informacjami są zainteresowani. Dzięki temu możemy lepiej dopasować stronę internetową do potrzeb użytkowników oraz rozwijać naszą ofertę. Wszystkie dane są zbierane i agregowane anonimowo.

Marketingowe pliki cookie są wykorzystywane do dostarczania reklam dopasowanych do preferencji użytkownika. Mogą być ustawiane przez nas lub naszych partnerów reklamowych za pośrednictwem naszej strony. Umożliwiają rozpoznanie zainteresowań użytkownika oraz wyświetlanie odpowiednich reklam zarówno na naszej stronie, jak i na innych stronach internetowych i platformach społecznościowych. Pliki z tej kategorii pozwalają także na mierzenie skuteczności kampanii marketingowych.