Projektowanie gadżetu reklamowego Przedsiębiorca
23 czerwca 2021

Popielniczka jako praktyczny gadżet reklamowy

Współczesne przedsiębiorstwa mogą się reklamować na różne sposoby. Jedną z popularniejszych metod promocji jest produkowanie, a następnie rozdawanie potencjalnym klientom rozmaitych gadżetów reklamowych. Mogą być to firmowe długopisy, notesy czy magnesy na lodówkę, a nawet popielniczki. Praktyczne prezenty, których celem ma być promowanie danego biznesu, cieszą się szczególnym uznaniem pośród właścicieli przedsiębiorstw.

Czy warto postawić na popielniczki reklamowe?

Spośród gadżetów reklamowych przedsiębiorcy mają do wyboru naprawdę wiele wariantów. Dużo osób decyduje się na rozwiązania standardowe, czyli na przykład naniesienie firmowych nadruków na długopisy czy breloki, natomiast każdorazowo warto jest się zastanowić nad czymś nieco bardziej oryginalnym. Jednymi z ciekawszych gadżetów są popielniczki, na których można umieścić rozmaite napisy i grafiki – mówi przedstawiciel producenta gadżetów reklamowych Noex.

Przedmioty, które są rozdawane w celach promocyjnych, powinny być traktowane trochę tak jak prezenty. Obdarowywanie bliskich nam osób sprawia nam dużo radości, ale tylko wtedy, kiedy widzimy, że ktoś jest zadowolony z otrzymanego upominku. A jakie prezenty najbardziej cieszą? Te, które są praktyczne. I takie też powinny być gadżety reklamowe:
 jeśli będą przydatne, to będą używane, a na tym przecież zależy wszystkim przedsiębiorcom – by sygnowane ich logo firmowym gadżety były wykorzystywane, a więc dostrzegalne. Takie są właśnie reklamowe popielniczki z nadrukiem.

Każdorazowo warto jest przemyśleć zakup takich gadżetów, które są trochę nieoczywiste. Najważniejsze jest, by przedmioty rozdawane w celach promocyjnych były przydatne dla osób, które je otrzymują. Zawsze jednak należy mieć na uwadze, kto dokładnie jest klientem danego przedsiębiorstwa – czy są to ludzie młodzi, mający od 20 do 30 lat, czy może osoby dojrzalsze, a może nawet starsze. Rozeznanie się w swojej klienteli jest absolutnym kluczem do sukcesu.

Niemniej akurat popielniczka jest takim gadżetem, który może się przydać niemal w każdym domu. Jest ona praktycznym przedmiotem nie tylko dla tych, którzy palą wyroby tytoniowe. Sprawdza się ona też we wszystkich tych domach, które jedynie goszczą osoby palące. Dobrze być wyposażonym w chociaż jedną popielniczkę. Dzięki temu unikniemy podawania naszym gościom talerzyka bądź słoiczka, mającego służyć za zbiornik popiołu.

Projektowanie popielniczki

Producenci gadżetów reklamowych oferują swoim klientom dowolność w projektowaniu ich firmowych popielniczek. Właściciele przedsiębiorstw mogą sami ustalić wygląd swojego gadżetu, ale nie ma też problemu z tym, by zrobili to za nich specjaliści. Na popielniczkach znaleźć się może dokładnie to, co klient sobie wymarzy.

Do wyboru są między innymi różne kolory – w przypadku popielniczki warto jest postawić na barwy uniwersalne, chyba że klientami danego przedsiębiorstwa są przede wszystkim panie bądź panowanie. Można też zamówić dwie linie popielniczek – jedne dedykowane przedstawicielkom płci pięknej, a drugie stworzone specjalnie z myślą o mężczyznach. Jednak bardzo popularne jest produkowanie popielniczek reklamowych w barwach charakterystycznych dla danego biznesu – akurat takie rozwiązanie każdorazowo jest dobre.

Poza kolorystyką do wyboru są napisy i grafiki, które mają się znaleźć na gotowej popielniczce. Zazwyczaj klienci decydują się na umieszczenie na gadżecie swojego logo firmowego – czyli symbolu kojarzącego się z ich działalnością. Niemniej nie jest kłopotem zamówienie popielniczki nieco bardziej wymyślnej – pod względem umieszczanych na niej grafik i napisów. Wszystko zależy od wymagań danego klienta.