Pylony zewnętrzne – wskaż klientom drogę do swojej firmy
W relacjach biznesowych również liczy się pierwsze wrażenie, dlatego należy zadbać o wysokiej jakości obsługę już na samym początku współpracy, a nawet jeszcze zanim klient przekroczy próg siedziby firmy. Pomogą w tym profesjonalne pylony reklamowe – nazywane też totemami – które stanowią doskonały nośnik wszelkich informacji i w związku z tym są popularną formą reklamy zewnętrznej.
Wygląd i zastosowanie pylonów zewnętrznych
Pylony na stałe wpisały się w krajobraz miast, ponadto można je też spotkać przy drogach szybkiego ruchu. Wysokie, wąskie ścianki informują np. o cenach paliwa, godzinach otwarcia galerii handlowej, rozmieszczeniu biur na poszczególnych piętrach budynku. Ich podstawowym celem jest zwrócenie uwagi przechodniów i wskazanie drogi do firmy. Ramy z panelami ekspozycyjnymi ustawiane są więc najczęściej przy wjeździe na teren obiektu lub na parking, a w przypadku biurowców, hoteli, ośrodków zdrowia na totemie zazwyczaj zostają umieszczone mapy wskazujące drogę do kluczowych miejsc (recepcji hotelowej, rejestracji na oddział szpitalny, firmowego sekretariatu). Dzięki czytelnej informacji klienci mogą łatwiej i szybciej odnaleźć interesujące ich punkty – warto jedynie zadbać o to, by treści, mapy i inne grafiki były widoczne z daleka.
Najważniejsze zalety totemów zewnętrznych
Wśród kluczowych atutów pylonów reklamowych można wskazać następujące cechy:
- trwałość – totemy wykonane są z materiałów odpornych na warunki atmosferyczne, dzięki czemu przez wiele lat nie tracą swojego doskonałego wyglądu. Zakup tego typu konstrukcji należy więc potraktować jako długofalową inwestycję;
- możliwość personalizacji – klienci decydują nie tylko o wszystkich elementach znajdujących się na pylonie, ale także o jego kształcie. Do wyboru są zarówno proste, jak i bardziej skomplikowane bryły (np. z dodatkowymi detalami przestrzennymi), poza tym personalizacji podlegają kolory.
Ponadto ważną zaletą jest również to, że w ofertach firm zajmujących się produkcją konstrukcji reklamowych można znaleźć różne rodzaje pylonów. Totemy zewnętrzne zazwyczaj wymagają solidnego przymocowania do podłoża, np. za pomocą betonowych podstaw. Jednak klienci szukający mobilnych, wolnostojących produktów także nie muszą rezygnować z pylonów. Obecnie można bez problemu zamówić modele wyróżniające się lekką wagą i niewielkim rozmiarem, a więc idealne do postawienia np. przed restauracją czy sklepem – wyjaśnia pracownik Clever Frame.
Po zapoznaniu się z atutami totemów staje się jasne, dlaczego należą do kluczowych rozwiązań w zakresie reklamy zewnętrznej. Możliwość dopasowania treści, kształtu i materiałów sprawia, że dzięki tego typu konstrukcjom można znacząco podnieść efektywność strategii wizerunkowej oraz marketingowej.
Dziękujemy za ocenę artykułu
Błąd - akcja została wstrzymana