Rodzaje stojaków z pleksi
Reklama jest dźwignią handlu, a stojaki z pleksi idealnie nadają się do prezentowania przeróżnych produktów i materiałów reklamowych. Ekspozytory tego typu spotkamy niemal wszędzie – są tak oczywiste i przezroczyste, że właściwie ich nie dostrzegamy. I to właśnie transparentność jest ich mocną stroną, ponieważ cała uwaga oglądających skupia się na demonstrowanym przedmiocie. Co można ustawiać na stojaku z pleksi i jakie są jego warianty?
Czym jest pleksi?
Polimetakrylan metylu, znany jako szkło akrylowe, plexiglas czy po prostu pleksi, to tworzywo sztuczne przypominające szkło. Podobnie jak ono jest przezroczysty i sztywny, cechuje się natomiast większą odpornością na uderzenia i termoplastycznością. W wysokiej temperaturze plexiglas można dowolnie kształtować, a po ostygnięciu otrzymamy trwały i w zasadzie niezniszczalny produkt w ustalonym kształcie.
Jeśli chodzi o formę nadaną pleksi, ogranicza nas tylko wyobraźnia. Stojaki ze szkła akrylowego występują w przeróżnych rozmiarach i kształtach – tych uniwersalnych i stworzonych specjalnie z myślą o konkretnym produkcie.
Reklamowe stojaki z pleksi
Stojaki reklamowe z pleksi cieszą się niesłabnącą popularnością. Spotkamy je w sklepach, restauracjach, biurach, punktach usługowych, bankach i wielu innych miejscach. Pod przezroczyste szkło akrylowe łatwo wsunąć plakat lub ulotkę reklamującą naszą działalność. Przedsiębiorcy cenią również małe i praktyczne stojaki na wizytówki, które można ustawić na biurku lub ladzie.
Dwustronne lub czworoboczne stojaki świetnie sprawdzą się na stoliku w lokalu gastronomicznym na przykład do prezentacji menu. Uniwersalne zastosowanie mają również stelaże z kieszeniami na ulotki, które można postawić bądź przymocować do ściany – najlepiej w miejscu, gdzie łatwo będzie do nich dosięgnąć.
Wielu reklamodawców stawia na stojaki z pleksi o podwójnej funkcji, łączące w sobie na przykład stelaż na ulotki z miejscem na wizytówki bądź ramkę na plakat reklamowy z pojemnikiem na ulotki.
Ekspozytory towarów z plexiglasu
Prezentowanie towarów w atrakcyjny sposób jest bardzo istotne. Nikt nie zwróci uwagi na przedmioty ściśnięte obok siebie na półkach.
Elegancko wyeksponowane na sklepowych półkach książki, buty czy zegarki z pewnością przyciągną spojrzenia klientów. Kluczem do sukcesu jest ustawienie ich pod odpowiednim kątem w taki sposób, by dany przedmiot było widać w całości. Pomogą w tym stojaki z przezroczystego pleksi
– wyjaśnia specjalista z Aplex S.C.
Wachlarz dostępnych na rynku kształtów i zastosowań ekspozytorów z plexiglasu może przyprawić o zawrót głowy. W ofercie producentów znajdziemy stojaki na buty, książki, biżuterię, zegarki, tablety i telefony, płyty, talerze, noże i wiele innych. W przypadku niektórych produktów warto rozważyć ekspozytor z miejscem na wsunięcie kartki z opisem prezentowanego towaru, na przykład smartfona. Dzięki przezroczystym podpórkom i stojakom nawet duża liczba towarów nie przytłacza wizualnie, a na półkach i witrynach panują ład i przejrzystość.
Dziękujemy za ocenę artykułu
Błąd - akcja została wstrzymana