Artykuł sponsorowany

Rodzaje stojaków z pleksi

Rodzaje stojaków z pleksi

Reklama jest dźwignią handlu, a stojaki z pleksi idealnie nadają się do prezentowania przeróżnych produktów i materiałów reklamowych. Ekspozytory tego typu spotkamy niemal wszędzie – są tak oczywiste i przezroczyste, że właściwie ich nie dostrzegamy. I to właśnie transparentność jest ich mocną stroną, ponieważ cała uwaga oglądających skupia się na demonstrowanym przedmiocie. Co można ustawiać na stojaku z pleksi i jakie są jego warianty?

Czym jest pleksi?

Polimetakrylan metylu, znany jako szkło akrylowe, plexiglas czy po prostu pleksi, to tworzywo sztuczne przypominające szkło. Podobnie jak ono jest przezroczysty i sztywny, cechuje się natomiast większą odpornością na uderzenia i termoplastycznością. W wysokiej temperaturze plexiglas można dowolnie kształtować, a po ostygnięciu otrzymamy trwały i w zasadzie niezniszczalny produkt w ustalonym kształcie.

Jeśli chodzi o formę nadaną pleksi, ogranicza nas tylko wyobraźnia. Stojaki ze szkła akrylowego występują w przeróżnych rozmiarach i kształtach – tych uniwersalnych i stworzonych specjalnie z myślą o konkretnym produkcie.

Reklamowe stojaki z pleksi

Stojaki reklamowe z pleksi cieszą się niesłabnącą popularnością. Spotkamy je w sklepach, restauracjach, biurach, punktach usługowych, bankach i wielu innych miejscach. Pod przezroczyste szkło akrylowe łatwo wsunąć plakat lub ulotkę reklamującą naszą działalność. Przedsiębiorcy cenią również małe i praktyczne stojaki na wizytówki, które można ustawić na biurku lub ladzie. 

Dwustronne lub czworoboczne stojaki świetnie sprawdzą się na stoliku w lokalu gastronomicznym na przykład do prezentacji menu. Uniwersalne zastosowanie mają również stelaże z kieszeniami na ulotki, które można postawić bądź przymocować do ściany – najlepiej w miejscu, gdzie łatwo będzie do nich dosięgnąć.

Wielu reklamodawców stawia na stojaki z pleksi o podwójnej funkcji, łączące w sobie na przykład stelaż na ulotki z miejscem na wizytówki bądź ramkę na plakat reklamowy z pojemnikiem na ulotki.

Ekspozytory towarów z plexiglasu

Prezentowanie towarów w atrakcyjny sposób jest bardzo istotne. Nikt nie zwróci uwagi na przedmioty ściśnięte obok siebie na półkach.

Elegancko wyeksponowane na sklepowych półkach książki, buty czy zegarki z pewnością przyciągną spojrzenia klientów. Kluczem do sukcesu jest ustawienie ich pod odpowiednim kątem w taki sposób, by dany przedmiot było widać w całości. Pomogą w tym stojaki z przezroczystego pleksi

– wyjaśnia specjalista z Aplex S.C.

Wachlarz dostępnych na rynku kształtów i zastosowań ekspozytorów z plexiglasu może przyprawić o zawrót głowy. W ofercie producentów znajdziemy stojaki na buty, książki, biżuterię, zegarki, tablety i telefony, płyty, talerze, noże i wiele innych. W przypadku niektórych produktów warto rozważyć ekspozytor z miejscem na wsunięcie kartki z opisem prezentowanego towaru, na przykład smartfona. Dzięki przezroczystym podpórkom i stojakom nawet duża liczba towarów nie przytłacza wizualnie, a na półkach i witrynach panują ład i przejrzystość.

form success Dziękujemy za ocenę artykułu

form error Błąd - akcja została wstrzymana

Polecane firmy

Dbamy o Twoją prywatność

W naszym serwisie używamy plików cookies (tzw. ciasteczek), które zapisują się w przeglądarce internetowej Twojego urządzenia.

Dzięki nim zapewniamy prawidłowe działanie strony internetowej, a także możemy lepiej dostosować ją do preferencji użytkowników. Pliki cookies umożliwiają nam analizę zachowania użytkowników na stronie, a także pozwalają na odpowiednie dopasowanie treści reklamowych, również przy współpracy z wybranymi partnerami. Możesz zarządzać plikami cookies, przechodząc do Ustawień. Informujemy, że zgodę można wycofać w dowolnym momencie. Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityce Cookies.

Zaawansowane ustawienia cookies

Techniczne i funkcjonalne pliki cookie umożliwiają prawidłowe działanie naszej strony internetowej. Wykorzystujemy je w celu zapewnienia bezpieczeństwa i odpowiedniego wyświetlania strony. Dzięki nim możemy ulepszyć usługi oferowane za jej pośrednictwem, na przykład dostosowując je do wyborów użytkownika. Pliki z tej kategorii umożliwiają także rozpoznanie preferencji użytkownika po powrocie na naszą stronę.

Analityczne pliki cookie zbierają informacje na temat liczby wizyt użytkowników i ich aktywności na naszej stronie internetowej. Dzięki nim możemy mierzyć i poprawiać wydajność naszej strony. Pozwalają nam zobaczyć, w jaki sposób odwiedzający poruszają się po niej i jakimi informacjami są zainteresowani. Dzięki temu możemy lepiej dopasować stronę internetową do potrzeb użytkowników oraz rozwijać naszą ofertę. Wszystkie dane są zbierane i agregowane anonimowo.

Marketingowe pliki cookie są wykorzystywane do dostarczania reklam dopasowanych do preferencji użytkownika. Mogą być ustawiane przez nas lub naszych partnerów reklamowych za pośrednictwem naszej strony. Umożliwiają rozpoznanie zainteresowań użytkownika oraz wyświetlanie odpowiednich reklam zarówno na naszej stronie, jak i na innych stronach internetowych i platformach społecznościowych. Pliki z tej kategorii pozwalają także na mierzenie skuteczności kampanii marketingowych.