Artykuł sponsorowany

Rola języków obcych w kontaktach biznesowych

Rola języków obcych w kontaktach biznesowych

Większość pracodawców poszukuje pracowników, którzy posługują się przynajmniej jednym językiem obcym. Dla wielu z nich jest to jedno z najważniejszych kryteriów w trakcie rekrutacji. Dotyczy to każdej branży, począwszy od administracji i księgowości, po budowlaną i produkcyjną. Dzięki znajomości obcych języków możesz nie tylko znaleźć świetną pracę za granicą, ale też zwiększyć swoje zarobki i otrzymać wyższe stanowisko. Co jeszcze zyskujesz?

Jakie korzyści przynosi znajomość języków obcych w pracy?

Znajomość języków obcych umożliwia znalezienie dochodowej i ciekawej pracy. Tym bardziej za granicą lub w firmie, która ma swoje oddziały poza terytorium Polski. Pracodawcy obecnie oczekują znajomości języka, zwłaszcza w sektorach sprzedaży, administracji, IT i konsultingu.

- Według danych portalu Pracuj.pl najbardziej pożądani są pracownicy, którzy znają język angielski i niemiecki. Co ciekawe, badania wskazują też, że ich znajomość wpływa na wzrost pensji nawet o 35%! Wyższe zarobki to niejedyna korzyść, gdyż osoby umiejętnie posługujące się angielskim zdecydowanie częściej awansują i obejmują wyższe stanowiska, w tym kierownicze, a także dyrektorskie – mówi specjalista z Bradbury English School.

Jeśli dobrze władasz obcym językiem, możesz podjąć się pracy w praktycznie dowolnym zakątku świata. Tym bardziej w dobie pracy zdalnej, kiedy obowiązki można wykonywać we własnym domu. Znajomość języka ułatwia również nawiązywanie ciekawych biznesowych kontaktów w każdym kraju. Ponadto otwiera furtkę do zagranicznych targów branżowych oraz finansowanych przez pracodawców szkoleń za granicą.

Jak nauczyć się języka obcego w biznesowym wydaniu?

Coraz więcej dorosłych w różnym wieku decyduje się na kurs języka angielskiego dla biznesu, który prowadzą doświadczeni nauczyciele i native-speakerzy w profesjonalnych szkołach językowych. Podczas takich lekcji szczególny nacisk kładzie się na płynną mowę oraz branżowe słownictwo. Prowadzący pokazują też, jak przeprowadzać biznesowe rozmowy telefoniczne, poprawnie tworzyć maile oraz jak najlepiej zaprezentować się na rozmowach kwalifikacyjnych.

W praktyce uczestnik kursu przyswaja język, który jest niezbędny w wielu branżach – począwszy od administracji, po logistykę, księgowość, prawo czy też medycynę. Szkolenia są ukierunkowane na praktykę, czyli odgrywanie scenek oraz prowadzenie konwersacji. Ponadto uczestnik może wybrać kurs związany typowo z jedną konkretną branżą. Każdy indywidualnie dopasowuje program do swoich potrzeb!

form success Dziękujemy za ocenę artykułu

form error Błąd - akcja została wstrzymana

Polecane firmy

Dbamy o Twoją prywatność

W naszym serwisie używamy plików cookies (tzw. ciasteczek), które zapisują się w przeglądarce internetowej Twojego urządzenia.

Dzięki nim zapewniamy prawidłowe działanie strony internetowej, a także możemy lepiej dostosować ją do preferencji użytkowników. Pliki cookies umożliwiają nam analizę zachowania użytkowników na stronie, a także pozwalają na odpowiednie dopasowanie treści reklamowych, również przy współpracy z wybranymi partnerami. Możesz zarządzać plikami cookies, przechodząc do Ustawień. Informujemy, że zgodę można wycofać w dowolnym momencie. Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityce Cookies.

Zaawansowane ustawienia cookies

Techniczne i funkcjonalne pliki cookie umożliwiają prawidłowe działanie naszej strony internetowej. Wykorzystujemy je w celu zapewnienia bezpieczeństwa i odpowiedniego wyświetlania strony. Dzięki nim możemy ulepszyć usługi oferowane za jej pośrednictwem, na przykład dostosowując je do wyborów użytkownika. Pliki z tej kategorii umożliwiają także rozpoznanie preferencji użytkownika po powrocie na naszą stronę.

Analityczne pliki cookie zbierają informacje na temat liczby wizyt użytkowników i ich aktywności na naszej stronie internetowej. Dzięki nim możemy mierzyć i poprawiać wydajność naszej strony. Pozwalają nam zobaczyć, w jaki sposób odwiedzający poruszają się po niej i jakimi informacjami są zainteresowani. Dzięki temu możemy lepiej dopasować stronę internetową do potrzeb użytkowników oraz rozwijać naszą ofertę. Wszystkie dane są zbierane i agregowane anonimowo.

Marketingowe pliki cookie są wykorzystywane do dostarczania reklam dopasowanych do preferencji użytkownika. Mogą być ustawiane przez nas lub naszych partnerów reklamowych za pośrednictwem naszej strony. Umożliwiają rozpoznanie zainteresowań użytkownika oraz wyświetlanie odpowiednich reklam zarówno na naszej stronie, jak i na innych stronach internetowych i platformach społecznościowych. Pliki z tej kategorii pozwalają także na mierzenie skuteczności kampanii marketingowych.