Artykuł sponsorowany

System sprzedażowy z abonamentem

System sprzedażowy z abonamentem

Własne zaplecze informatyczne oraz wykupienie licencji to duży koszt, nie zawsze do udźwignięcia dla przedsiębiorcy. Na szczęście istnieją inne rozwiązania umożliwiające korzystanie z systemów sprzedażowych. Są to plany abonamentowe, dostępne bez zobowiązań, umożliwiające rozwiązanie umowy w każdym momencie, bez ponoszenia dodatkowych kosztów. Jakie zalety ma system sprzedażowy z abonamentem?

Prowadzenie firmy wiąże się z wieloma kosztami i mnogością zadań do realizacji. Nie wystarczy sam pomysł i zaangażowanie – niezbędny jest również sprzęt oraz oprogramowanie, które umożliwi rejestrowanie sprzedaży, stanów magazynowych, tworzenie raportów i ogólną kontrolę wydatków. Najwygodniejszym, a zarazem najtańszym rozwiązaniem są systemy abonamentowe – przyjrzyjmy się im bliżej.

Niskie koszty oraz szybkość wdrożenia

Największe zalety systemów sprzedażowych z abonamentem? Przede wszystkim niskie koszty – najtańszy plan abonamentowy popularnego systemu kasowego Dotykaczka kosztuje 19 zł netto miesięcznie. Wersja abonamentu oferującego więcej funkcji i możliwości jedyne 65 zł. Nie są to więc duże koszty, nawet biorąc pod uwagę najbardziej rozbudowaną wersję systemu, oferującą nieograniczony dostęp do funkcjonalności. Dodatkową zaletą jest szybka i nieskomplikowana instalacja – pracę z programem można zacząć bardzo szybko. A w razie problemów w ramach abonamentu dostępne jest wsparcie techniczne oraz dostęp do szczegółowych  instrukcji.

System abonamentowy to nie tylko niskie koszty wdrożenia, ale również utrzymania. Stały, miesięczny koszt pozwoli na zaplanowanie budżetu firmy i nie będzie wiązał się z nieplanowanymi wydatkami. Plan abonamentowy można rozwiązać lub zmniejszyć, w zależności od potrzeb firmy i możliwości finansowych. Brak długoterminowych umów może być szczególnie korzystny na przykład dla biznesów sezonowych, które działają w określonym czasie i nie chcą płacić abonamentu przez cały rok. Aktualizacje systemowe dostępne są dla każdego klienta, niezależnie od rodzaju planu – z tego względu można skupić się na prowadzeniu biznesu. Odpowiedzialność za system sprzedażowy leży po stronie dostawcy usługi.

Łatwa obsługa i niezawodna praca

Nowoczesne systemy sprzedażowe z abonamentem oferują wiele rozwiązań ułatwiających codzienną pracę firmy. Prócz podstawowych funkcji dotyczących ewidencji przychodów i rozchodów, stanów magazynowych oraz tworzenia raportów oferują możliwość dostępu do zewnętrznych aplikacji oraz systemów. W ten sposób jeden abonament wystarczy, by móc bezproblemowo połączyć się z terminalami płatniczymi, drukarkami fiskalnymi, wagami lub czytnikami kodów. Dodatkowo, dzięki połączeniu z chmurą obliczeniową możliwy jest dostęp do danych z dowolnego miejsca – biznes można kontrolować z każdego miejsca na świecie. Kolejnym atutem jest bezproblemowa praca nawet w przypadku chwilowej utraty dostępu do internetu. Własna platforma z dodatkowymi modułami oraz aplikacjami umożliwi dopasowanie systemu do potrzeb firmy.

Gotowe rozwiązania ułatwiają sprzedaż zwłaszcza na początku prowadzenia własnej działalności. Prostota oraz łatwość obsługi mają również znaczenie w przypadku rozwoju biznesu – nowy pracownik bez problemu poradzi sobie z obsługą intuicyjnego systemu.

Czy rozwiązanie abonamentowe ma jakieś wady?

Zalet rozwiązań abonamentowych jest wiele. Czy wybór tego typu rozwiązania ma jakieś wady? Właściwie tylko jedną – nie jest to system dopasowany na miarę – mówi specjalista ze sklepu Abba1, oferującego sprzedaż oraz serwis systemów kasowych oraz terminali płatniczych – Choć istnieje możliwość indywidualizacji oraz dopasowania poszczególnych modułów i aplikacji możliwe jest to jedynie w ramach oferowanych przez system. System sprzedażowy z abonamentem powinien być jednak wystarczający dla małych i średnich firm, prowadzących sklepy, punkty gastronomiczne, hotele lub oferujących różnego rodzaju usługi – dodaje.

form success Dziękujemy za ocenę artykułu

form error Błąd - akcja została wstrzymana

Polecane firmy

Dbamy o Twoją prywatność

W naszym serwisie używamy plików cookies (tzw. ciasteczek), które zapisują się w przeglądarce internetowej Twojego urządzenia.

Dzięki nim zapewniamy prawidłowe działanie strony internetowej, a także możemy lepiej dostosować ją do preferencji użytkowników. Pliki cookies umożliwiają nam analizę zachowania użytkowników na stronie, a także pozwalają na odpowiednie dopasowanie treści reklamowych, również przy współpracy z wybranymi partnerami. Możesz zarządzać plikami cookies, przechodząc do Ustawień. Informujemy, że zgodę można wycofać w dowolnym momencie. Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityce Cookies.

Zaawansowane ustawienia cookies

Techniczne i funkcjonalne pliki cookie umożliwiają prawidłowe działanie naszej strony internetowej. Wykorzystujemy je w celu zapewnienia bezpieczeństwa i odpowiedniego wyświetlania strony. Dzięki nim możemy ulepszyć usługi oferowane za jej pośrednictwem, na przykład dostosowując je do wyborów użytkownika. Pliki z tej kategorii umożliwiają także rozpoznanie preferencji użytkownika po powrocie na naszą stronę.

Analityczne pliki cookie zbierają informacje na temat liczby wizyt użytkowników i ich aktywności na naszej stronie internetowej. Dzięki nim możemy mierzyć i poprawiać wydajność naszej strony. Pozwalają nam zobaczyć, w jaki sposób odwiedzający poruszają się po niej i jakimi informacjami są zainteresowani. Dzięki temu możemy lepiej dopasować stronę internetową do potrzeb użytkowników oraz rozwijać naszą ofertę. Wszystkie dane są zbierane i agregowane anonimowo.

Marketingowe pliki cookie są wykorzystywane do dostarczania reklam dopasowanych do preferencji użytkownika. Mogą być ustawiane przez nas lub naszych partnerów reklamowych za pośrednictwem naszej strony. Umożliwiają rozpoznanie zainteresowań użytkownika oraz wyświetlanie odpowiednich reklam zarówno na naszej stronie, jak i na innych stronach internetowych i platformach społecznościowych. Pliki z tej kategorii pozwalają także na mierzenie skuteczności kampanii marketingowych.