tablica interaktywna Przedsiębiorca
31 października 2020

Tablice, monitory i więcej. Rozwiązania interaktywne dla firm

Tablice interaktywne, monitory i wiele innych rodzajów sprzętu multimedialnego to rozwiązani, które sprawdzają się nie tylko w placówkach oświatowych i uczelniach wyższych, ale też w różnego rodzaju firmach i instytucja. Ich wysoka jakość wykonania, ale przede wszystkim szeroka funkcjonalność ułatwiają sprawne przeprowadzenie konferencji, zebrań czy zgromadzeń wspólników. W jakie rozwiązania interaktywne warto zainwestować? Sprawdź poniżej.

Tablice i monitory interaktywne w przedsiębiorstwie

Tablice interaktywne z pozoru nie różnią się niczym od zwykłej, białej wersji znanej wszystkim ze szkoły. Nic bardziej mylnego – współpracują z komputerem i projektorem, a to pozwala wykorzystać je na wiele sposobów. Dzięki temu nie tylko usprawniają przebieg spotkania, ale niejednokrotnie sprawiają, że wszelkiego rodzaju szkolenia czy konferencje biznesowe stają się atrakcyjniejsze.

Ich użytkowanie nie jest skomplikowane – wystarczy zawiesić tablicę na ścianie, a projektor tuż nad nią, tak by wyeliminować problem rzucania cienia na osoby korzystającej. Dzięki temu, że są one dostępne w wielu rozmiarach, można bez większego problemu dopasować je do wielkości pomieszczenia i potrzeb użytkowników – wyjaśnia ekspert z firmy Grupa E Spółka z o.o. Uzupełnieniem tablic są monitory, które są wyposażone w dotykowy panel. Praca przy nich jest nie tylko łatwiejsza, ale też znacznie przyjemniejsza.

Wszystkie wspomniane urządzenia interaktywne charakteryzuje duża jakość obrazu, ale też znacznie większa żywotność.

W jakie jeszcze rozwiązania warto zainwestować?

Wśród interaktywnych urządzeń multimedialnych znajduje się szeroki wybór sprzętu ułatwiającego organizację konferencji firmowych, obrad, ale też przeprowadzania głosowań podczas zgromadzeń. Ważne są także systemy nagłośnień i systemy audio.

Wśród popularnych interaktywnych multimediów dla firm znajdują się m.in. systemy kolejkowe. Odpowiadają one za sprawne zarządzanie i obsługę klientów. Rozwiązanie przynosi korzyści dla klientów, gdyż wskazuje im szacowany czas oczekiwania, ale też pozwala pracownikowi przygotować się do rozmowy. Wszelkie komunikaty i informacje są prezentowane na monitorach LCD, dzięki czemu osoby odwiedzające zawsze mają podgląd aktualnej sytuacji.

W spółkach i dużych przedsiębiorstwach sprawdzi się także system nagłośnienia i rejestracji obraz wideo, z możliwością przeprowadzania głosowań. Ułatwia on obsługę walnych zgromadzeń czy sesji w urzędach, a tym samym wspomaga prowadzenie dyskusji. Co ważne – istnieje możliwość jego dopasowania do indywidualnych oczekiwań klienta.